Søgning på: tysk analyse. Resultater: 15781 til 15800 af 38620
-
HASTER: old eksamen
ForumindlægHEJ... jeg ville lige høre hvordan eksamen i oldtidskundskab helt præcist foregår, det jeg ved er at man trækker en kendt tekst og skal derefter analysere den, men hvad skal analyse indeholde er virkelig på barfod her, så håber virkelig at der er nogen her inde som kan skrive en lille guide til ... -
Holger Drachmann
ForumindlægHej alle Jeg er i gang med at analysere Holger Drachmanns "Midsommervisen" og har på nuværende tidspunkt virkelig brug for hjælp. For at kunne analysere dette, skal man jo også vide noget om selve forfatteren og de indformationer har jeg virkelig svært ved at finde. Jeg beder på ingen ... -
HJÆLP TIL SRP:(
ForumindlægHej Folkens jeg skal i min SRP opgave opgave analysere filmen Land and freedom, hvor fokuset skal være på de internationale brigadister engagement. er der nogle der evt. kan hjælpe mig? -
Nogen der har haft om Jack London?
ForumindlægHejsa. Jeg skal snart til at skrive min SRP og jeg tænkte på om der ikke er nogen som har skrevet om Jack London og måske analyseret nogen af hans historier? Det ville være rigtig rart med lidt hjælp. -
Naja Marie Aidt
ForumindlægHJÆLP DET HASTER!! Hej Jeg skal analyser en tekst som hedder : Bøn til et stykke af himlen som er skrevet af Naja Marie Aidt. Jeg skal have hjælp til at analyser den! Skal bruge det på Mandag!. HJÆLP MIG!! -
Øv øv øv... :(
ForumindlægI dag har jeg så fået min tyske stil tilbage, det var gået rigtig godt og der var næsten ingen fejl, men desværre mener min tysklærer ikke at hun vil bedømme den da hun kan se at jeg ikke har skrevet den alene!Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, jeg får hjælp fordi jeg slet ikke fatter tysk, men så ... -
Disposition rettelse!
ForumindlægHejsa :) Nogen der vil rette min disposition på tysk? Og helst skrive tallene med bogstaver på tysk ;) Det er en næsten en side, og der står ikke ret meget. Jeg har vedhæftet filen :) Vh. Tina -
Engelsk mundtligt eksamen
ForumindlægJeg har lige et spørgsmål angående engelsk mundtlig eksamen. Jeg supplerer engelsk C-B fordi det kræver, at have bestået engelsk faget for at komme ind på mit studie. Så mit mål er selvfølgelig bare om, at bestå det med et 02, men tænker bare lidt på, hvis min analyse/eksamen er til et 02, men je... -
8: Rettelse af kort tekst
ForumindlægHej.. Er nogen der vil rette min tysk tekst. Teksten handler om hvor vi helt vil bo henne. Jeg vil sætte stor pris på det :P -
Rettelse
ForumindlægNogle der gider at rette disse linjer?(Dansk-Tysk)Dansk:1) Min søster, Sabine, er tysker.2) Min bedstefar og bedstemor var også tyskere.3) Min far er tysker.4) Min mor er tysker.5) Er i søskende?6) Nej, vi er ikke søskende.7) Vi er bare gode venner.8) I går var mine forældre i Berlin.9) De var sa... -
HJÆLP HASTER PERSPEKTIVERE!
ForumindlægHej derude, jeg sidder med det sidste af min danske synopsis, men er er gået lidt i stå.... Jeg har analyseret novellen "foran alteret" af Herman bang, og skal så perspektivere den til hans anden novelle "den sidste balkjole" men jeg har er altså bare ikke så god til det m... -
fra fred til krig(2. vk)
ForumindlægHar lidt problemer med at forstå hvordan freden bliver til 2. verdenskrigen.Ved godt at Tyskland har skylden for det meste, men kan ikke hitte rede i, hvad det er der sker og hvad der indleder krigen?Nogle der har nogle gode notater? -
At synde
ForumindlægVi kom til at tale om snyd i min klasse i dag. Vi talte om at man kunne vel tage et Mobilt Bredbånd med og koble det til sin computer. Til mundtlig dansk A. Man har jo en time forberedelse. Der kunne man vel, gå på nettet og komme ind og finde den analyse og fortolkning af den tekst man skal op i... -
Identitetsdannelse i det senmoderne samfund
ForumindlægHej alle studieglade, intelligente, hjælpesomme, folk som keder sig osv! Jeg har nogle spørgsmål til jer som jeg håber der er nogen som gider at tage sig tid til at svare på og på den måde hjælpe mig videre imod en god SRP og juleferie! Her i min SRP skriver jeg om Identitetsdannels... -
har virkelig stor problemer
ForumindlægJeg fik i fagene 5 + 6 + 5 i karakter og nu er det tysk og dansk der mangler på 10 ende klasses miveau og nu er jeg tvunget til at tage optagelsesprøven. Jeg kan ikke forstå hvordan jeg kan ikke ingen gang kan få 9 eller 8 for den sags skyld. Hvad meningen med de her mundtlige prøver ?? Jeg fatte... -
Langer Samstag6
ForumindlægHej jeg har bruge for hjælp jeg vil gerne oversætte en tysk tekst, så jeg kan få stå hvad den handler om, og jeg skal fortælle hvad den handler om på tysk og det kan jeg ikke hvis jeg ikke ved hvad den handler om, så jeg håber at jeg kan få hjælp, skal nemlige fremlægge det på onsdag. Håber jeg ... -
Hjælp til oversættelse
ForumindlægHej Jeg er ikke den skarpest kniv i skuffen til tysk, derfor håber jeg en venlig sjæl ville hjælpe mig Jeg skal oversætte følgende: Det er dejligt at være ung. Man tilbringer megen tid med kammeraterne. De unge går på diskotek, hører musik, taler helt åbent med hinanden - og forelsker sig. Naturl... -
Er dette en god problemformulering??
ForumindlægHej jeg skal skrive en historie opgave. Og jeg har valgt emnet om dødstraffens geninførelse i Danmark efter besættelsen i 1945. i enden af spørgsmålene har jeg sat på hvilke trin (de taksonomiske niveauer) jeg mener de enkelte spørgsmål skal besvares i? Men jeg er meget i tvivl og har svært v... -
Dansk eksamen
ForumindlægHej alle Har som fordybelsesområde, i dansk, trukket lyrik. Jeg skal snart begynde på min synopse, men jeg har ikke engang fundet et digt endnu.. Jeg har overvejet måske at analysere et af Yahya Hassans digte, men flere gange har jeg set folk skrive, at det er nogle svære digte at analysere. De... -
OSO-Opgave
ForumindlægHej SP. Jeg ville lige høre om nogle kunne hjælpe med lidt OSO-produkt. Jeg har om HHX vs. HF, jeg analysere dem og sammenligner dem. Dvs. en del af mit produkt er altså en rapport, men hvad kan jeg tilføre for at det bliver perfekt? Jeg havde tænkt mig under den kommenterede aflevering...
