Søgning på: idræt b eksamen. Resultater: 15821 til 15840 af 113953
-
Lektiehjælp BIOLOGI
ForumindlægHey. Jeg søger lektiehjælp til biologi eksamen! Jeg trækker mit spørgsmål d. 16 juni omkring kl. 11:00 og skal op til eksamen dagen efter d. 17. Jeg har biologi på B niveau, og søger en der har fuldstændig styr på pensum! Jeg bor i Vedbæk og i Hellerup, så hvis der er nogen der har lyst til at t... -
Naturgeografi -eksamensdisposition
ForumindlægHvordan laver man den perfekte disposition til NG-eksamen på B-niveau?... og hvis det er relevant at inddrage metode, hvilke metoder anvender faget så? Er det bare det sædvanlige kvalitativ og kvantitativ, og/eller er der andre muligheder? Jeg kan ikke finde noget på EMU. Håber at der sidder nogl... -
Dumpet Fysik A - hvor står jeg nu?
ForumindlægTil min store fortvivlelse dumpede jeg i dag mundtlig eksamen i fysik A-niveau på gymnasiet.Men hvad betyder dette egentlig. Har fået:Mundtlig års: 9Skriftlig års: 9Skriftlig eks: 8Mundtlig eks: 5Hvad så nu? Jeg har ikke så ikke et fysik a-niveau? Og i så fald, har jeg et bestået b-niveau?Mvh. ... -
Er jeg bestået? Hjælp
ForumindlægHej Alle. Jeg skal søge ind på videregående uddannelse her til sommer og er derfor i tvivl om jeg har bestået fysik. Jeg har haft fysik A og der kræves fysik B.... Hvis det har noget betydning. Derudover fik jeg 00 til eksamen men 4 i skriftlig årskarakter og 02 i mundtlig. Er det eksamenskarakt... -
Uretfærdig Karakter/For Streng Bedømmelse
ForumindlægHej :) Jeg har haft Engelsk B på HF som fjernstuderende og jeg har lige været oppe til den mundtlige eksamen. Jeg fik 10. Selvom jeg føler at jeg havde en del problemer med temaet, gjorde jeg det alligevel rigtig godt og jeg er sikker på at jeg kom omkring de rigtige ting. Samtidig er min behe... -
Forskrift for den rette linje
ForumindlægHej... Jeg er igang med at læse til Mat eksamen og sidder med 2 spørgsmål jeg ikke kan finde ud af. De lyder således: -Udled forskriften for den rette linje (hvad mener man med den rette linje? ax+b?) -Udled forskriften for tangentligninger Håber I kan hjælpe -
Gør rede for den lineære vækstmodel
ForumindlægHej venner! Er ved at læse op til matematik b eksamen, og blev lidt i tvilv omkring denne her: "Gør rede for en den lineære vækstmodel og tangenten til grafen for en differentiabel funkton." Skal jeg bare fortælle om, hvordan linæer vækst fungere og komme med et eksempel? -
Biologi på STX giver ikke adgang
Forumindlæghej allesammen. - i dag blev jeg (3g'er) præsenteret for et foruroligende faktum. jeg selv går på biotek A linjen på mit gymnasium. men disse der går på biologi A , idræt B og Mat B har ikke høje nok niveauer til at komme ind på de fleste naturvidenskabelige studier på universiteterne ... -
Eksamensbevis
ForumindlægHey studi Har lige været oppe i matematik C-niveau mundtlig eksamen. Jeg ville bare vide om, hvis jeg ikke tager matematik på B-niveau i 3.G, altså afslutter det i 1.G, er det så kun eksamenskarakteren der kommer på mit eksamensbevis eller er det også årskarakteren? -
Eksamensopgave: Elproducerende rygsæk
ForumindlægHej, Nogle der kunne forklare mig, hvordan jeg kan løse opgave 3C i følgende eksamenssæt: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/vejlopg-nyordning/fy/STX071-FYA%20V_vejl1.pdf a) 17,7 Joule b) 0,11 m c) Hjælp tak! Malfoy -
de 4 muligheder når f'(x)=0
ForumindlægHej, Jeg skal op til matematik B mundtlig eksamen på mandag. Jeg kan ikke tegn de sidste to muligheder, når F'(X)=0 de to tegninger, hvor der er vandretvendetangent i voksende og aftagende. Det vil være stor hjælp hvis nogen gider at hjælpe mig med det. -
Supplering?
ForumindlægHej Efter sommerferien begynder jeg i 3.g. Jeg vil gerne studere biokemi (KU), men problemet er at jeg mangler Matematik paa A niveeau og kemi paa b niveau. Kan man godt tag faglig supplering hos fx KVUC, hvis man ikke har afsluttet sin gymnasiel eksamen endnu? -
HF Valgfag - e-learning.
ForumindlægJeg har vidst fået lavet rod i den under min tilmelding til HF valgfag som e-learning. Jeg kunne ha svoret jeg i sin tid så at VUC Vestegnen tilbød Kulturfag som sammentrækning af Historie/Religion/Samfundsfag. Jeg har dog nok stirret på for mange hjemmesider for de tilbyder kun Naturfag som sam... -
Rentesregning og eksponentiel vækst??
ForumindlægJeg skal i en af eksamens opgaverne " Gøre rede for den eksonentielle vækst og dens anvendelse i rentesregning", men jeg kan altså ikke lige se hvordan de to ting hænger sammen??? -
vektor vinkel
ForumindlægHej matematikere, Jeg har vektor a=(-3,2) og vektor b=vektor a + t a hat vektor a Hvordan bestemmer jeg så de værdier af t, for at vinklen mellem vektor a og b bliver 60 grader.. er helt lost... jeg har prøvet at sætte det ind i formlen cosv=a*b/|a|*|b|, men det passer ikke.. det er opgave 5... -
Kan jeg komme ind op medicin-studiet?
ForumindlægHej. Jeg står i en situation, hvor jeg ikke kan komme ind på medicinstudiet, da jeg har fået dårlig karakterer i henholdsvis idræt C og musik C. Lige nu har jeg et gennemsnit på 9,7 (uden hurtigstartsbonus). Uden karaktererne i musik og idræt har jeg et gennemsnit på 10,3 (uden hurtigstartsbonus... -
Penalty Fare
ForumindlægVille bare høre om der måske sidder nogen derude med engelsk eksame opgaven fra sidste år i gymnasiet. "Penalty Fare" ? I så fald, ville det være kæmpe meget en hjælp hvis i gad lige at skrive det.På forhånd tak -
Hosekræmmeren - Hjælp hurtigt!
ForumindlægHvilken novelle kan man perspektivere Hosekræmmeren til? Skal bruges til eksamen på mandag, så håber i kan hjælpe hurtigt :) Er der forresten nogen der ved i hvilken bog man kan finde hosekræmmeren, fx Falkenstjerne? -
Er jeg dumpet?
ForumindlægHejsa, jeg er lidt forvirret ift. omkring hvis jeg har fået 00 til skriftlig dansk eksamen men har 7 i standpunkt, om jeg så er dumpet eller ej. Jeg skal nemlig have bestået dansk A for st komme ind på den uddanelse jeg gerne vil. -
Medicin på AU 2008
ForumindlægHej alle... nu er jeg snart færdig med eksamen og hvad skal man så bagefter? Jeg har endelig langt om længe fundet ud af at jeg gerne vil læse medicin, men da gennemsnittet er ret højt er det ikke sikkert jeg kan komme ind. på AU var snittet 9,6 sidste år. Jeg slutter selv af med at snit på ca....
