Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 15841 til 15860 af 48931
-
Lektier i juleferien?
ForumindlægPlejer man at få lektier for i juleferien?Jeg siger ja, min ven siger nej ("det er jo jul..."). -
Hvor mange afleveringer kan jeg se frem til på gymnasiet.
ForumindlægHej jeg skal i gymnasiet efter sommerferien, på samfundsvidenskabelig. Hvor mange afleveringer skal jeg se frem til at lave i de forskellige år, er nemlig lidt bange for at jeg ikke kan finde ud af det, især ikke de naturvidenskabelige fag, skal have matematik c. Håber nogen kan svare -
Censor vil giv mig 12 ??? MEN...!!!!
ForumindlægHej jeg har lige været til mit eksamensprojekt. Jeg har fandt ud af at censor vil giv mig 12 men min lærer kun vil giv mig 10. Det blev et 10 tal.. Er det normalt at ens egen lærer ikke bare går med når nu censor havde besluttet mig for jeg skulle have et 12 tal?? Vil bare gerne høre jeres erfa... -
Kender I nogle gode krimier?
ForumindlægHej Jeg kunne godt tænke mig at læse krimi for underholdningens skyld og dels for at forbedre læsningen generelt. Kan I anbefale nogle gode krimier ( spændende )? - jo flere bud, desto bedre :) På forhånd tusind tak -
idræt-----)kondition
Forumindlægjeg har fået stillet et spørgsmål hvor jeg skal forklare hvilke krav man skal stille til et konditionstræningsprogram for at kunne forvente en forbedring? jeg har skrevet noget med at det er vigtigt at træningen er en prioritet samt ens egen motivation.... hvad kan der ellers menes med de... -
THE USE OF FORCE - HJÆÆÆÆLP
ForumindlægHey folkens skal afleverer stil på tirsdag, men da jeg har haft så travlt med SRO har jeg helt glemt stilen. Er der nogle der evt. har læst den eller skrevet en opgave jeg kunne få inspiration fra. Kan nemlig hverken finde på studieportalen ellr studienet. hvad handler den om? karakteristik af pe... -
en stor hjælp!!!
Forumindlæghej. jeg har lavet et eksamenssæt. Det er om "the issue of Islamic dress codes and identity". Jeg har valgt opgave A. jeg forventer ikke at i retter godt og grundigt på min stil, men det ville være rart hvis i kunne kigge på den og give nogle gode råd om måden jeg kunne forbedre m... -
HURTIG HJÆLP!!
ForumindlægHej alle, sidder med en opgave, hvor jeg får stillet et spørgsmål som lyder "redegør for hvilken funktion det har i et demokratisk system, at medlemmer af folketinget kan stille spørgsmål til ministeren" tænker om man kan nævne de parlamentariske kontrolmidler, da jeg er i tvivl h... -
DNA af løg
ForumindlægJeg har nogle spørgsmål jeg håber i kan svare på Spørgsmålene er stillet med henblik på DNA Til isolationsprocessen kan stilles følgende spørgsmål: Hvilken funktion har: Tilsætning af: Salt? Opvaskemiddel? Alkohol? Opvarmning af blandi... -
Rettelse af tysk mod betaling
ForumindlægHey, Jeg skal aflevere en tysk stil i morgen, og den kommer til at være afgørende for min afsluttende tysk karakter! Jeg vil høre om der er en der vil rette min stil (den skal være til et 12-tal og den er på lidt over 200 ord) mod betaling? Hvis der er en der er interesseret så skriv lige en pri... -
HJÆLP TIL EN MOR
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med at oversætte dette til engelsk. Jeg skal nemlig hjælpe en mor fra England. \n\nDet står helt klart af dine bekymringer at der er noget galt med din søn og at der skal sættes en stoppes ind med det samme. Du har en mistanke om at han, er i besiddelse af hash og ... -
Hjælp til grammatik...
ForumindlægHej.. ville blive rigtig glad, hvis nogen som var gode til engelsk gad sige til mig hva der er forkert i de her sætninger.. da jeg ikk er så god.Miranda is in a very difficult situation. The choice to be an adult when you are only 18 is not everyone there can manage it. The parents support her, b... -
vil i hjælpe mig at oversætte de her sætning please?
Forumindlæg1. Mange mennesker kan lide at til kysten, fordi de kan lide at svømme. 2. Andre foretrækker at tage i byergerne, fordi de hader at ligge i solen. 3. Peter er vældig god til at spille tennis 4. Hun begyndte at lave mad, da hendes mand kom hjem. 5. jeg blev færdig med at læse avisen. før fjensynet... -
Rettelse af 9 sætninger . Vigtigt
ForumindlægHeej jeg skal oversætte 9 sætninger fra dansk til engelsk. Jeg har oversat dem, men jeg vil lige være sikker på om de er rigtige, så jeg ville spørge om der var nogle der ville kigge på det og rette hvis der var fejl. 1. Kan jeg få et kilo danske æbler? 2. Din antenne er større end naboens. 3. Rå... -
Jura - KU - studiegruppe VS. selvstændighed
ForumindlægJeg er netop blevet optaget på jura på KU, hvilket jeg naturligvis var glad for da jeg havde indtrykket af at det var et studie som ville passe godt til mig. Man hører jo meget om at det er et meget selvstændigt studie, hvor man har enorm frihed til at tilrettelægge det hele som man selv synes ... -
Vurdering af skriftlig fremstilling.
ForumindlægHej Sp. Jeg har lige været til afgangsprøve i FS10. (Dansk, skriftlig fremstilling) Og jeg sidder her og er ret utilfreds med min præsentation af min stil. Derfor vil jeg gerne spørge jer, om I vil vurdere min stil? Har den som PDF. Tak på forhånd. -
HJÆLP: SRP + emner!
ForumindlægHeej derude :) Jeg skal til at vælge hvilke fag jeg vil skrive i til min SRP-opgave i 3.g. Jeg er total blank overfor hvilke fag jeg skal vælge, og det med fagene er jeg egentlig ligeglade med hvad bliver, jeg er mere interesseret i et knald godt skriveemne, hvor der er en masse og kunne sk... -
Supplering
ForumindlægJeg står i den situation at jeg har opdaget at jeg ikke kan komme ind på min uddannelse pga., fra mit synspunkt, nogle mærkelige regler. Jeg vil gerne læse International virksomhedskommunikation – engelsk(http://www.ug.dk/uddannelse.aspx?article_id=udb-humsprogogintkommeng), men da jeg den... -
Nye uddannelser
ForumindlægFlere og flere uddannelser åbner på de forskellige universiteter. Eksempelvis er det nu muligt at blive journalist på SDU i Odense, det er også muligt at blive jurist på SDU og der bliver også åbnet for en jordmoderuddannelse i Esbjerg. Det er fint nok, at man blive uddannet til eksempelvis journ... -
Hvad skal man gøre??
ForumindlægHvad skal man gøre hvis man får for meget sol? Det er min veninde som har taget for meget sol og jeg vil gerne hjælpe hende..
