Søgning på: dansk reportage. Resultater: 15921 til 15940 af 41162
-
Haster
ForumindlægHey! er der en der kan hjælp mig med at ret det jeg har oversættet rfa engeslk ti? tak.. Opg. Write a summary of the Danish text in English in 200-300 words. Your reader has not read the text. Referat af den danske tekst: Barndommen krymper Tidens ny børn er født med mus i hånden og en comput... -
Ytringsfrihed
ForumindlægHej! Er lidt nysgerrig. Hvad synes du om ytringsfrihed, skal det forbydes eller blives som det er. Og begrund! :) Fortsat god dag! -
Trigonometri
ForumindlægI en retvinkelt trekant er kateternes projektioner på hypotenusen lig med 7 og 3 jeg skal så beregne trekantens resternede stykker, jeg kan ikke rigtig se hvad jeg skal begynde med -
Karakteristik af argumentationen? HJÆLP
ForumindlægHej Jeg sidder og skal lave en kronik på baggrund af en artikel, og den skal afleveres imorgen, og jeg aner ikke hvordan man karakteriserer argumentationen. Hvilke værktøjer skal man benytte sig af osv.? Kunne være super kodyl, hvis der var en som ville svare inden imorgen :) -
Stil
ForumindlægHejsa! Er ny her på studieportalen... Men nu til sagen.. Jeg skal skrive et essay og jeg skal også skrive en disposition. Er der nogle der kunne give et indblik i hvordan man gør? Er det sådan at man skal skrive i punkter? Fx. -Brainstor -Mindmap -***** -***** Eller? På forhånd tak! -
Synopsis
ForumindlægHej,Jeg ville bare høre om der er nogle der ligger inde med en tilfældig synopsis af en IT-B case. Jeg er lidt i tvivl om hvad sådan en skal indeholde og da eksamen er på tirsdag har jeg lidt tralvt med skulle få læst en, så skriv endelig hvis i kan hjælpe :) På forhånd tak. -
det moderne gennembrud???
ForumindlægJeg vil høre om der er nogen der har nogle noter angående det moderne gennmebrud indenfor literatur..........eller bare om der var nogen der kunne fortælle mig noget vigtigt om denn periode????? -
Str. skr. opg.
ForumindlægHej jeg vil høre om der er nogen der liger inde med nogle geniale forslag til hvilker bøger man kan kaste sig over, når man skal lave sin str. skr. opg. i engelsk???Jeg er desværre selv ret idéforladt :oSHar indtil videre kun fået anbefalet "Color Purple", som også lyder interessant - e... -
oversættelse af en sætning
ForumindlægEn som vil hjælpe mig med at oversætte denne sætning til tysk:Erik, der har lovet Julie at komme senere, må blive i Østberlin.På forhånd tak.... -
Was is Ostalgie?
ForumindlægJa, som emnet lyder, hvad er Ostalgie?Gerne et svar på tysk. -
Politisk system
ForumindlægHey alle!Jeg vil høre, om der er nogle, som kan hjælpe mig med det politiske system her i Danmark.Jeg skal gøre rede for det politiske system i Danmark, og derefter skal jeg diskutere de forskellige måder, som man kan anvende hvis/når man vil påvirke de politiske beslutningstagere. Jeg skal bland... -
Fra Eng. til Da
ForumindlægDette her skulle meget gerne analyseres så tekstnært som overhovedet muligt! Vil være taknemmelig for kritiske rettelse, da jeg synes den ikke er helt nem at få tekstnær.RalphRalph represents leadership, the properly socialized and civilized young man. He is attractive, char-ismatic, and decently... -
Notater
ForumindlægHej...Er her nogen der har nogle notater til 9. klasse afgangseksamen ?Bare ganske normale, tilfældige notater for at friske de vigtigste ting op... -
Valuta
ForumindlægGodaften, Kan jeg få lidt hjælp til vedhæftede opg.? Mine svar: a) 14,29% b) 87,5 kr. c) ??? -
HJÆLP ER DET RIGTIGT?
ForumindlægDer er små 104 ord på fransk jeg bare lige skal vide om er oversat rigtigt. Være sød at hjælpe mig please. Den handler om den franske kongefamilie -
kan man sige det?
Forumindlæghjælp -
Samfundsfag - BNI
ForumindlægHej hej alleEr der nogen, der kan forklare mig, hvad BNI (bruttonationalindkomsten) præcis indbærer - og hvad det er et udtryk for?Hvad er fx et fald i BNI ensbetydende med i et lands økonomi? -
tysk oversættelse -HJÆLP!!
Forumindlæger der nogen der kan hjælpe med en rettelse af denne tysk-oversættelse?Det ville være en KÆMPE hjælt, idet ingen andre kan hjælpe..På forhånd mange takEine kleine Nachtmusik?Hans-Georg liegt an seinen Bett und hört sich eine CD mit Rammstein an. Heiser stimmen und hämmernd, rauen Geräusche erschü... -
Lille oversættelse, håber på hjælp!
ForumindlægHej kære studi-brugere...Jeg har en lille oversættelse der driller til i morgen!Håber på hjælp.Das ist kein Leben, nein. Aber was soll ich tun? Was würden Sie an meiner Stelle tun? Ich habe Sie angerufen, weil ich endlich einmal jemandem von mit erzählen musste.Sie sind der erste Mensch, dem ich ... -
SU- antal år
ForumindlægHejsa :) Nogle der har en god viden med hensyn til SU? Sagen er den, at jeg tager til Skotland og læser Forensic Science, når jeg er færdig med HTX. Jeg tager en 3-årig bachelor og en 1-årig kandidat, også i Skotland. Bagefter det skal jeg tage politiuddannelsen, som er en 3-årigg uddannelse. D...
