Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 15941 til 15960 af 176853
-
Terminsprøve snyd?
ForumindlægHej Jeg skal til terminsprøve i skriftlig mat A i morgen. Normalt plejer terminsprøven altid at være sidste års eksamenssæt. Ville hører om det er snyd hvis jeg inden prøven downloader sidste års eksamenssæt og bruger dem som vejledning under prøven. Vil det betegnes som snyd eller forberedelse? -
Droppe ud inde eksame og starte i 10
ForumindlægKan man godt droppe ud af efterskole nu og starte i 10 klasse og tage eksamen -
Bevis for formlerne for a og b i y=b*a^x
ForumindlægJeg skal lave en opgave hvor jeg skal give et bevis for formlerne for a og b i y=b*a^x, men jeg er meget usikker på hvilken løsning jeg egentlig skal bruge. Skal jeg bare bruge formlerne for a og b i dokumentet? Nogen der kan være søde og hjælpe mig? :) -
Tæller årsprøver og termin med i endelige gennemsnit?
ForumindlægJa, som spørgsmålet egentlig lyder: gør det det? For at være helt ærlig har jeg nemlig ikke selv regnet med det, så jeg har måske ikke været så "opmærksom", som jeg burde under prøverne - men tæller de med på det endelige snit/eksamensbevis? Hvor meget tæller egentlig overhovedet med? ... -
Finde de to ubekendte i ligningen: b*1^a=60 og b*4^a=30
ForumindlægHey venner ;) Jeg er stødt ind i et lille problem med matematikken, så tænkte om der var nogle der kunne hjælpe mig. Mit problem er at jeg har fået oplyst to ligninger, hvor jeg skal bestemme tallene for a og b. b*1^a=60 og b*4^a=30 Og jeg kan simpelthen ikke se hvordan jeg skal gøre det, så håbe... -
SO eksamen HTX
ForumindlægJeg skal til eksamen i SO på mandag og vores lærer har sagt at det er en god ide at have en evaluering med. Jeg tænkte at da SO skal gøre en parat til en videregående uddannelse, ville jeg i min evaluering komme ind på hvad jeg tager med mig fra gymnasie tiden. Problemet er bare at jeg ikke ved... -
FUR Eksamen - PROMOTION!
ForumindlægHej Allesammen. Jeg kunne forestille mig jeg ikke er den eneste der skal op i promotion som problem til eksamen. Hvad har i tænkt jer at lave osv? - eller hvad har i lavet. Jeg tænker lidt, kontakt pris, annonce der rammer målgruppe (men hvor?), ny reklame, ny hjemmeside, budget selvfølgelig os... -
Religion B mundtlig eksamen
ForumindlægHej derude. Jeg skal snart op i religion B mundtlig på HF. Vi har ikke rigtig fået at vide hvilke typer tekster vi kan komme op i. Har I ellers nogle gode erfaringer med religion B mundtlig eksamen? Nogle tips. tak på forhånd. -
Perspektivering - Fransk eksamen
ForumindlægHej Om en uge skal jeg til fransk B eksamen (STX). Som forberedelse tænkte jeg derfor at læse nogle tekster inde for hvert emne jeg kan trække, men må jeg gerne perspektivere til noget vi ikke har arbejdet med i timen? Tak på forhånd! -
Tværfaglig synopsis eksamen...hvordan?
ForumindlægEr der nogen der har prøvet den nye synopsis eksamen i et tværfagligt projekt? Jeg skal op i næste uge, men var desværre syg da de forklarede hvordan det hele forgår. Nogen der kan fortælle lidt. Går jeg bare op og fremlægger det jeg har fundet frem til ud fra min synopsis, eller er der noget spe... -
Mundtlig eksamen- Synopse
ForumindlægHej, Håber nogen kan hjælpe mig med det her.. Til min mundtlig eksamen i dansk, har jeg trukket kortfilm, og min lærer har opgivet, kortfilmene: "Gråvejr", "Aarhus" Jørgen Leht, og "Rejsen på ophavet".. Skal finde en tekst og perspektivere til en af de her film, me... -
Matematik A-niveau m/ TI-83
ForumindlægHejsa :0) Nogen som ved hvor jeg kan downloade programmer til min TI-83, eller hvor jeg evt. kan finde kommandoerne, og så bare selv indtaste dem? -Har brug for alt som er relevant for A-niveau, bl.a. beregning af stationære pkt., implicit differention, integraler, diffenrention og alt andet...Ha... -
Bestem opløsningen af vektor b efter vektor a og tværvektor a.
ForumindlægHåber der er en, der vil hjælpe mig med denne opgave, som lyder: Lad vektor a= (5/2) og vektor b=(11/13) Bestem opløsningen af vektor b efter vektor a og tværvektor a. Det jeg har gjort er: Vektor b= s* vektor a + t * tværvektor a Der indsættes: (11/13)=s*(5/2)+t*(-2/5) Der løses to ... -
Angiv a, når f(x) = a + 2x^2 - x^4
ForumindlægHej. Jeg er gået lidt død i denne matematik opgave. Den lyder: Funktionen fa = a + 2x3 - x4. På figuren ses grafen for f1. Bestem monotoni forholdene for fa og angiv a så den gloable maksimumsværdi er (15/8) . Så er der en graf for f1 Kan nogen fortælle mig hvordan jeg kan finde a? Har fundet ... -
Nv Eksamen 1.G
ForumindlægHej! Jeg har brug for jeres hjælp! Jeg skal snart op i nv eksamen, og jeg kan ikke komme igang med rapporten. Vil nogen være så sød at forklare hvad jeg skal? Her kan i se hvordan rappoerten skal skrives. Formuler dit eget formål øvelsen Beskriv i teoriafsnittet de processer der ligger til g... -
Beregn vinkel A i retvinklet trekant.
ForumindlægJeg har en retvinklet trekant abc. a = 4,5 Vinkel C = 90 grader D = 5 (D ligger på BC således at den halverer vinkel A. Hvad er vinkel A??????? -
Sekundært litteratur til About a boy?
ForumindlægHmm, nogle der har gode idéer til sekundært litteratur til SSO - jeg skriver om About a boy.. -
Am I a German girl or a german girl?! :)
ForumindlægHey, I'm confused right now: is the letter of the nationality always capitalized?? So would I be a german or a German girl? Thx for ur help! -
Psykologi eksamen b niveau
ForumindlægHej. jeg sidder netop nu med en 24-timers eksamen. jeg har trukket emnet "familiepsykologi" og mange af emnerne ligger op til udviklingspsykologi og/eller mønsterbryder. Der er nogle børn i teksterne, som mangler opmærksomhed, har haft en psykotisk mor og en dreng, der ikke kan gøre... -
Tysk eller Engelsk som valgfag
ForumindlægHey, Jeg skal snart til at vælge valgfag, men er meget usikker på hvad jeg skal vælge. Jeg tænker enten at opgradere Engelsk B til A eller Tysk B til A. Usikkerheden kommer her: I tysk er jeg god til mundtlig, men dårlig til skriftlig og i engelsk er jeg god til skriflig, men ikke helt så god ti...
