Søgning på: tysk analyse. Resultater: 15941 til 15960 af 38620
-
Analysemodeller..
ForumindlægBenytter i jer meget af dem til jeres eksamen? Eller skriver/fortæller i bare, alt det i tænker, grubler og kommer frem til ? - Og hvad er bedst? -
Hjælp til dem der skal op til AT!
ForumindlægHey Ppl Har lige været til AT og fik 12 for det jeg lavede. Så giver bare nogle råd, til dem der vil have... Naturgeografi & Samfundsfag = Global opvarmning. Metoderne er vigtigst! ... Jeg kom ind på disse ting Induktiv - Kvalitativ - Kvantitativ - Menneskesyn - Etik - Global opvarmning - K... -
Fysik eksamen
ForumindlægHey. nogle der kan fortælle mig hvordan mundtlig fysik eksamen i folkeskolen foregår? skal nemlig op på tirsdag og jeg er lidt usikker på hvordan det hele foregår. -
Fortolkning af Latter af Naja Aidt
ForumindlægTil jer der kender novellen "Latter" af Naja Marie Aidt: Hvad betyder morens latter? Siden novellen hedder det, er der vel en vigtig pointe, jeg bare ikke helt har forstået? Er der nogle søde mennesker derude der vil hjælpe mig? (9. klasse) -
METODER
ForumindlægJEG SKAL SNART OP I AT OG VIL GERNE HØRE OM I ´KAN HJÆLPE MIG MED AT FORSTÆLLE MIG HVAD JEG KAN SIGE OM METODERNE I BIOLOGI OG HISTORIE. JEG FATTER HAT! -
Nazismens Iscenesættelse
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal have helt styr på min problemformulering, og håber det er noget i vil kunne hjælpe mig med. Hvad vil jeg med opgaven: Min fagkombination er Dansk A/Historie A Hvad jeg gerne vil undersøge er, hvordan nazismen bruger mediet(Film) til at forskønne virkligheden/glorificere... -
statistik
Forumindlægnazismen meldte sig tusinder af tyskere frivilligt til krigen . Kan nogle hjælpe med at finde en statistik over hvor mange nazister meldte sig tusinder af tyskere frivilligt til krigen. Har prøvet selv men kunne ikke finde pga. der tales om noget helt andet end det jeg har. "den nazistiske ... -
billedanalyse
ForumindlægHej Jeg har bruge for hjælpe til at analyse billede “Det Moderne Gennembrud - ud med Gud”. Mvh Soso -
Klaveret?
ForumindlægEr der nogen der har analyseret Klaveret af Louis Jensen og kan sende det, eller give råd? Tak på forhånd -
Billedkunst eksamensforberedelse..?
ForumindlægVi har en time til at forberede os forinden eksamen. Opgaverne som vi traekker vil ofte inkludere 2-4 analyser af professionelle vaerker. Dem vil jeg så lave nu inden for hver emne som spoergsmålene vil omhandle. Emnerne er: Portraet, farver, rum, arkitektur, gengivelsesstrategier og et par andr... -
Hjælp
ForumindlægHej venner Jeg er igang med at skrive tysk stil . Der er en spørgsmål som jeg ikke kan forstå. Er der nogen som kan hjælpe mig. Wie versuchst du mit der Angst umzugehen ? -
Rettelse- vigtigt
ForumindlægHejsa, er der ikke en venlige sjæl som vil rette min tysk oversættelse. Den er ikke lang, den er på fem linjer.p.s. må jeg sende det til jeres mail?takker på forhånd! -
u reglmæssige bøjninger
Forumindlæghejsa..jeg har lige et problem.når man skal skrive et ord på tysk til datid, skal der så bare -TEN bag på?ligemeget om det er ental eller fleretal, 1 pers. eller tredje pers.Ligesom:könnenspräctenELler hvad? -
Hvordan forbereder jeg mig bedst til historieeksamen?
ForumindlægJeg læser til historieeksamen d. 16. juni, men sidder med et par problemer. Jeg har indtil videre læst renæssance og hekseforfølgelser, men jeg har meget svært ved at skabe mig et overblik over det. Så hvis nogen har et forslag til, hvordan jeg skal gå til værks, vil jeg meget gerne have det. Vi ... -
Skriftlig Dansk HF..
ForumindlægHvem har været oppe i dag og hvordan gik det ??? Hvad skrev i -
Er gymnasiet anderles end skolen
ForumindlægHej Hvordan er det egenligt at være gymnasieelev, altså faglige og socialt? og forringerr man sin eksamesnit fra folkeskolen én eller to karakere ned? -
AT 2018 om medicinsk cannabis!!
ForumindlægJeg skal i AT skrive om cannabis til medicinsk brug i Danmark. Jeg har nogen lunde fået udpenslet enoneliner og to underspørgsmål, jeg mangler dog et diskuterende. Jeg er helt blank, har prøvet nogle forskellig, men de ender med at besvarer det samme som spg 2. Håber der er nogen som kan hjælpe e... -
Gallipoli
ForumindlægDet var på den tyrkiske halvø russerne i 1915 og 1916 angreb Østrig-Ungarn i Karpaterpassene.(Idag Istambul) Har lige et par spg.Var det de ØST-Østrigere der var i kampen her?(Senere kom tyskerne jo, og reddede østrigerne fra russerne, tyskerne overtog ansvaret for krigen)Hvad lavede Østrigerne s... -
Hjælp!!
ForumindlægHej, jeg er ved at lave en stil på tysk, som skal afleveres. Men jeg ved ikke om jeg har skrevet den rigtigt. Så jeg håber at i lige vil kigge den igennem og fortælle mig hvad jeg har gjordt forkert. Den handler om en pige som hedder Cher Lloyd. Cher Elizabeth Lloyd. Sie wurde geboren am. 28 Jul... -
Romantikken (det haster)!!!
ForumindlægHej jeg har valgt at skrive om romnatikken, og min problemformulering lyder: Romantikken brød ud i starten af 1800tallet, men hvad skete der i romantikken? I denne opgave vil jeg undersøge hvordan kvindernes synspunkt var, napoleonkrigen samt hvad højromantik er? Til sidst vil jeg analysere e...
