Søgning på: dansk reportage. Resultater: 16101 til 16120 af 41162
-
spørgsmål parliament
ForumindlægHow many chambers are there in your Parliament and what are they called? How old do you have to be to vote in your country? How many political parties arte there in your country and what are they called? What is the title of the most powerful person in Parliament in your country? -
Redegør for begreber; Borger og Bruger.
ForumindlægHej allesammen herinde. Jeg har lige brug for lidt hjælp her. Kan nogle forklare mig eller redegøre for, hvad henholdsvis; Borger og bruger betyder? På forhånd tak. Frederik -
Samfundsfag B eksamen
ForumindlægJeg sidder med 24 timers samfundsfags eksamen og skal op imorgen. Jeg har trukket emnet: socialisation, identitetsdannelse, social differentiering og kulturelle mønstre. Hertil er der en statistik der viser hvor mange indvandrere og efterkommer der er kommet fra 2000 til 2014. Desuden er der en s... -
Det smukke ved Danmark....
ForumindlægHej Vil du hjælpe mig med at svare på det spørgesmål jeg har skrevet for neden... Hvad er det smukke ved Danmark? f.x vejret, havet, sproget, lighedstanken(?- hvad betyder det), ironien(?-hvad betyder det) og bogstaverne æ,ø og å PÅ FOR HÅND TAK... -
Kommunikationsanalyse i en artikel?
ForumindlægKan man godt bruge kommunikationsanalyse i en artikel ? -
Er det muligt?..
ForumindlægHej. Jeg er en pige som har svært med matematik så vil derfor spørge jer, om det er muligt at gå fra karakterer 02- til 10 tal på et år hvis jeg arbejder på det. Kom gerne med gode råd, opgaver osv :-) -
Hjælp! nogen som gerne lige rette efter for fejl. Oversættelse
ForumindlægTysk oversættelse Gestern Abend ich zu meiner Collage anrief. Ich wollte gern ein Problem mit ihm besprechen, vor dass wir in gemeinsam konnte das Bestes Lösung finden. Ich traf jedoch nur seine Frau, die Mitteilung, dass er war in Kino geht und vermutlich wollte nicht kommen nach hause die er... -
Topic sentences
ForumindlægHej. Jeg har lidt svært ved at finde et topic sentence til den her paragraf: Nelson Mandela was a South African anti-apartheid activist whose goal was to fight for the rights of the black South Africans. He therefore joined the African National Congress (ANC) in 1944. ANC was a political party a... -
Hjælp skal aflever imorgen.. vil i gerne rette den helt for mig:) plzzz på forhånd tak... duer ik til engelsk:'(
ForumindlægIn this exercise, I have to analyse the short story and interpret it. Georg Orwell writes the short story “Shooting an elephant”. I will start with analyzing the text, where I will give a characterization of the main character and the people in the town. After that, I will interpret the text and ... -
Gær
ForumindlægHvorfor stiger overgær op til overfladen mens undergær synker? -
Cyklen
ForumindlægHej, der er 2-3 opgaver i fysik, jeg ikke kan finde ud.. håber at der nogen der kan hjælpe... er lidt håbløs opgaverne ligger på linket, da der også er tegninger: http://peecee.dk/?id=38075 på forhånd tak -
analyse af den sidste dag i oktober
Forumindlæganalyse af novellen den sidste søndag i oktober. af jan sonnegaard. Det gik ikke så godt -
medicin i Tyskland
ForumindlægHvor kan man se adgangskvotienter for Medicin studiet og tandlægestudiet i fx Hamborg universitet? Og hvor mange antal ansøgere er der plads til? -
Svær oversættelse Engelsk A.
ForumindlægJeg håber nogle vil hjælpe mig med denne svære oversættelse, og se den igennem. :) Del 1. Indien står over for frygtindgydende udfordringer, ikke mindst i form af et enormt bureaukrati, en rædselsfuld infrastruktur og omfattende fattigdom. Men landet har en stærk entreprenørånd som den, der i 2... -
Konflikter - sidste års studentereksamen
ForumindlægEr der nogen af jer, der har lavet den skriflige studentereksamen fra sidste år: KONFLIKTER? Jeg skal lave fællesdelen og så opgave c (Terror og Sikkerhed), så hvis der er nogen, der har noget til inspiration ville jeg blive meget glad - det er specielt fællesdelen jeg tænker på. Spørgsmålet ly... -
Forskel på masse og vægt?
ForumindlægEr der forskel på masse og vægt? -
Kronologi om Den Sorte Død
ForumindlægEr der nogen der har en beskrivelse af hvordan, hvornår og hvor pesten kom. P.S. jeg kan bruge alt info men jeg har IKKE tænkt mig at sidde og læse det op kronologisk selv, men jeg kan sikkert godt selv omskrive det. -
Analyse og fortolkning
ForumindlægEr der en der kort kan skrive en forklaring på hvad forskellen er og vise et eksempel på hvordan man skrive det ! har nemlig stadig ikek forstået det, Skriver bare nemlig :S -
High-School - Pisse nemt?
ForumindlægJeg har en kammerat som netop er hjemvendt efter et år på et high-school i USA. Han tog derhen efter 9. og kom ind som 11th grader, hvilket svarer til 2.g'er. Han siger at det var nemt og at han afsluttede med straight A's udover 2 B's. Og han er et 7-10 tal i Danmark. Jeg er et ... -
9 i skrft. og 10 i mundtl
ForumindlægHej Er det egentlig muligt at få en lavere karakter i skriftligt, og få en højere karakter i mundtligt. har I oplevet noget lignende før- fx 10 i mund. og 9 i skrift? Kan det overhovedet lade sig gøre?
