Søgning på: dansk reportage. Resultater: 16141 til 16160 af 41162
-
Fattig 80'erne?
ForumindlægHeej (: Jeg er i gang med at lave en samfundsfags rapport hvor jeg har 3 hovedemner og en af dem er Fattig 80'erne. Og da jeg ikke ved så meget om det og ikke syntes at kunne finde noget om det på nettet, tænkte jeg at der måske var nogen der vidste noget om det? Tusinde tak på forhånd ! -
Livet som ung
ForumindlægEt lille tekststykke omhandlende livet som ung.Håber nogle vil kigge det igennem for eventuelle fejl. La vida de un hombre joven en formas numerosas y apasionantes. El usuario toma cafés y restaurantes con sus amigos. Algunos toman la ciudad en la noche, mientras que otros prefieren una b... -
artikel
Forumindlæghvis nu jeg kommer op i en artikel - hvad skal jeg så være mest opmærksom på? med hensyn til sprog- jeg har nemlig ikke styr på det med argumentation osv... -
Småord / forholdsord
ForumindlægHvis jeg skal sige, at jeg "arbejde hos" på engelsk, hvordan skal hos så oversættes? Og det samme med "gik på efterskole", hvordan skal på oversættes? Og hvis Post Danmark skal oversættes, skal jeg så sige Post Danmark eller Post Denmark? -
"Tennis" af Kim Fupz
ForumindlægNogen der har læst den? -
HISTORIE EKSAMEN!
ForumindlægEr der nogen der kan fortælle mig hvordan historie eksamen forgår?? Jeg ved intet... (Gamle reform!) Kommer man op i noget ukendt??! Skal man analysere teksten???! -
tysk hjælp oversættelse please kig igennem for fejl!!
Forumindlæghjælp!!! -
Gymnasial supplering
ForumindlægHvis man nu skal supplere nogle gymnasiefag for at eksempelvis kunne søge ind på medicin (kvote 1) næste år, tæller de karakter man får fra kurset for noget, eller er det fuldstændig ligemeget om man får 6 eller 11, bare man har det rigtige niveau? I mit tilfælde gælder det mat A samt kemi B, og... -
sæddonor
ForumindlægHej alle jer derude Fordelen ved at blive sæddonor er selvfølgelig, at man får penge. Men hvilke ulemper kan I se ved at blive det? -
Tysk hjælp!!! vigtigt!
ForumindlægHej med jer! Vi har om emnet "Austauschschüler werden" i tysk, altså om at være udviklingsstudent. Vi har fået til opgave at skrive et brev (som ikke skal afleveres), men da jeg gerne vil være sikker i mit sprog og hvordan jeg formuleret sætningerne, ville det være dejligt hvis nogen ku... -
Studie vejledning til USA studier
ForumindlægJeg ville høre om der er nogen der kan anbefale eller kender en studie vejleder, der kan rådgive om studier i USA (jeg læste om en der selv havde været der og hjalp andre, men kan ikke finde siden igen)? jeg synes ikke studie vejlederne på skolen har været til særlig stor hjælp, så søger ekstra h... -
Udsagnsord?
ForumindlægHej.. er det ikke sådan i tysk, at hvis man har en sætning som indeholder en af hjælpe udsagnsordene (haben, sollen, konnen osv.)og samtidig med at sætningen indeholder et andet udsagnsord.. skal hjælpe udsagnsordet så stå til sidst.. ah er forvirret, håber nogen kan hjælpe (: Ps. er der nogen ... -
Tysk sætninger
Forumindlæg2. Passagererne skulle sove i bussen. Die Passagier sollte in dem Bus schlafen. 3. Wilhelm var ikke træt og ville ikke sove. Wilhelm war nicht müde, und wollte nicht schlaf. 4. Han gad kun spille kort. Er wollte nur kart zu spielen. 5. Mange ville også høre technomusik. Vielen wollten auch zu ... -
Excel hjælp
ForumindlægHej alle excelbrugere Jeg er i en situation, hvor jeg skal have genereret en masse (op til 6000) forskellige navne. Helt specifickt er jeg interesseret i en navnestruktur på formen: AA01 AA02 .. AA99 AB01 AB02 .. AB99 etc. Jeg tænker, at det er simpelt at generere i excel, men jeg kan ... -
Forklaring af et tysk deutsch ord verber
ForumindlægOkay guys, ved I hvad det her betyder: partizip perfekt Da jeg skal sende min opgave om 1 time, må I gerne skrive svaret hurtigt! -
Amerikansk logik
ForumindlægVed at studere den amerikanske forfatning vil man opdage at det ikke er en direkte modstrid, hvis der opstod diktatur. -
To sætninger- Engelsk
ForumindlægJeg har lige to sætninger jeg er i tvivl om hvordan det skal oversættes 1. Jo ældre man bliver, vil der komme store ting at tage ansvar for. Min bud: As one get older one have to take responsibility for big things. 2. Hvis vi ikke klare os godt i skolen, skal vi heller ikke regne med en ... -
Hej kan i godt hjælpe ? (:
ForumindlægHej kan i godt hjælpe mig med at rette det her lille tekst/spørgsmål jeg har lavet så i søde (: ps er ny her inde (: 1. I think it is physiological, because it keeps you warm. 2. Because it is cheap and because it is good quality (Fordi det er billigt og fordi det er god kvalitet) 3. No I... -
Hjælp. Asynkron lyd
ForumindlægJeg vil gerne have nogle eksempler på asynkron lyd. -
rettelse af business letter
ForumindlægTo EATON HOTEL 3800 Nathan Road Kowloon, Hong Kong Dear Sirs As a mannager of Top Toy A/S I will like to have some ussuly informations about the Eaton Hotel. To keep track of the development in the toy market we attend the annual Toys and Games Fair in Hong Kong. We have plans to let 2 of our ...
