Søgning på: matematik fp9 december 2018. Resultater: 16161 til 16180 af 33057
-
Den distripotive lov
ForumindlægHej! Jeg sidder her, og fatter simbelthen narder af mit matematik! Vi har om den distripotive lov! Og kan ikke lige finde ud af at reducere, og bare i det hele taget regne det! -
x^2 hvad er x lig med
ForumindlægHej SP Jeg har følgende opgave indefor beviser i matematik. Nogen der kan forklare mig sandhedsværdierne for x^2. -
terminsprøve B
ForumindlægHejsa Jeg skal op til matematik B terminsprøve imorgen og derfor vil det være dejligt med nogle gode tips og råd hvad man kan skal kunne uden af :) -
HHX optagelsesprøve (haster)
ForumindlægHej alle Skal til optagelsesprøve imorgen på hhx i lyngby, og skal op i matematik og engelsk skriftlig. nogle der ved hvordan det foregår? og hvad de typisk spørger om? -
Lektiehjælp søges, haster
ForumindlægHej, jeg søger lektiehjælp til videregående uddannelse, hjælp til matematik og kemi.. DU m gerne skrive til min indbakke, og det haster meget..::S -
Kvadrat tal
ForumindlægHej her er et spørgsmål til min matematik opg. Find summen af samtlige kvadrat-tal i rækken 1-100 (incl.) Hjælp -
Hjælp!
ForumindlægJeg skal besvar denne spørgsmål i matematik og ved ikke helt hvad jeg skal svare. Hvordan skal man definere et tal? -
Hjæø
ForumindlægHejsa jeg skal til optagelsesprøve på hf snart, så vil jeg høre hvordan prøven foregår og om den er svær eller let? Skal op Dansk-Engelsk-Matematik. -
Ruducer
ForumindlægHej jeg ville lige høre om i kunne hjælpe med en enkelt lille matematik opgave: (Kunne godt tænke mig hele reaktionen) = (a+b)^2-a(a+2*b) -
Forholdet
ForumindlægNogen der kan hjælpe med en matematik opgave, vdr. forholdet mellem nogle tal? Billede vedhæftet: Mange takk:) -
NORMALFORDELING"?
Forumindlæggodaften folkens, jeg er igang med noget statistik i matematik, og ved ikke rigtig hvad en normalfordeling er? kan i hjælpe mig??? please... -
Eksamenopgaver !!!! Meget vigtigt
ForumindlægHej ! Det kunne være godt, hvis i kunne ligge opgave besvarelserne til opgavesættet fra 2009, 2008 eller 2007 ??? Til HTX Matematik A-niveau... På forhånd tak :) -
Tallinje
ForumindlægHej. Jeg sidder og øver mig på nogle opgavesæt i matematik. Jeg er stødt på denne opgave og ved slet ikke hvordan jeg skal gribe den an. Tak på forhånd. -
Hvordan løser man denne opgave?
ForumindlægMin lærer siger, at hvis jeg kan løse denne opgave, giver hun mig 12 i matematik, men har bare ingen ide om, hvordan man løser det? Det er en andengradsligning? -
Bestemmelse af f(x)??????
ForumindlægJeg kan ikke forstå denne her opgave, er der mulighed for at I måske ville hjælpe? Da jeg har selv meget svært ved matematik desværre:-( -
Find a og b (potensfunktion)
ForumindlægHej alle! Jeg sidder og kæmper med et spørgsmål i matematik. Jeg skal finde a og b. Jeg har vedhæftet opgaven som et billede. -
hvad betyder det??
Forumindlæghej jeg er igang med en matematik opgave og jeg er helt blank: jeg skal skrive den summeret frekvens til opgaven og jeg ved slet ik hvad det betyder... -
Hvad skal I op til i FSA?
ForumindlægHej Jeg vil så godt vide, hvad det er i skal op i udover dansk,matematik, engelsk og fysik. Personligt skal jeg op i geografi og samfundsfag. -
opg sæt
ForumindlægHej leder efter facitliste til matematik a 13 august 2008, men synes ikke jeg kan finde den, nogen der har den eller har lavet den? -
beskriv kort de enkelte trin i den vidste beregning
ForumindlægJeg sidder med den sidste opg i en matematik aflevering, og kan simpelthen ikke finde ud af hvordan jeg skal gribe den an - please hjælp!
