Søgning på: tysk disposition berlin. Resultater: 16161 til 16180 af 18958
-
historieopgave - Columbus
Forumindlæger lidt i tvivl om hvornår man endeligt fandt ud af, at det ikke var Indien Columbus var stødt på..er der nogen der kan hjælpe?? -
Søde mennesker hjælp mig lige. :(
ForumindlægKan i hjælpe mig med at oversætte denne tekst til engelsk? :b Det kan godt være, at det her vil forekomme banalt, men det behøver jo ikke at betyde, at det er usandt. De unge, som netop nu går i skole, er nok den generation i historien, som har flest muligheder for at vælge, hvad de... -
Spansk på STX
ForumindlægEr der nogle der kan beskrive hvordan spansk a er på STX? Hvad er det sværest og hvad er det nemmeste? (Grammatik eller sproget) Fortryder i eller jeres venner valget og hvad lavede i timerne? Kan man nå at læse et sprog på sølle 3 år? -
Hurtig hjælp til små-sætininger?
ForumindlægHej alle! Jeg sidder med nogle sætninger, som jeg gerne vil have oversat. Har oversat lidt af dem, men sætningerne neden under, kan jeg ikke finde ud af.. Nogle som har tid/lyst til at prøve?: jeg stiller altid vasen væk, når mine venners børn kommer. mens han arbejdede alene, nynede han en melod... -
Hvad skal I op i???
ForumindlægJa, som titlen antyder, hvad skal I op i til mundtlig eksamen og hvad synes i om det?Jeg får det at vide her kl. 12.00, men 3.g'erne fik det vist nok at vide i går kl. 24.00. -
Danskopgave
Forumindlæghej jeg har skrevet en da´snkopgave er ikke helt færdig men tænkte at nogen måske ville kigge på den og give deres mening? knus NadjaDanskopgaveH.C. AndersenH.C. Andersen blev født d. 2. april 1805 i Odense. Han voksede her op som skomagersøn. Hans forældre var ved navn af Hans Andersen og Anne M... -
Imperialismen og den 1. verdenskrig 1870-1914
ForumindlægHej! Er der nogen der kan fortælle mig noget om hvad imperialismen er og hvornår den kom? Og derudover vil jeg gerne vide noget om 1. verdenskrig og dens forløb -
??? kan du hælpe mig ;/
Forumindlægjeg har virkelig brug for din hjælp... er der ikke en der kan kigge det her igennem for fejl og evt. komme med kommentare til det please. Die Geschichte Starts irgendwo im Bulgaria wo der Sonnenfinsternis war, dann die Hauptperson Daniel treffen ein man, da ein Leiche in seine kofferraum habe,... -
Daniel Ruhmann - Digt venter dig
ForumindlægHej...Jeg håber i vil kigge på dette digt, da jeg ikke fatter hat af den her kommer den:Erich Fried: Zuknuft?In Hiroshima und Nagasaki schmolz der Strassenstaub stellenweise zu einer glasigen Masse:Die Sonne ist die Sonneder Baum ist ein BaumDer Staub ist StaubIch bin ich du bist duDie Sonne wird... -
Die zwei gesellen....fatter 0.....
Forumindlæghejsa allesammen...jeg har virkelig et stort problem...og det er at jeg ikke fatter en skid af et digt som hedder: DIE ZWEI GESELLEN.....og det værste er at vi har opgivet den til eksamen...og jeg har på fornemmelsen at jeg kommer til at trække den.....såååååå pleasseeeee alle sammen derude vil i... -
hvor meget skal man aflevere på fysik højt niveau
Forumindlægja spørgsmålet står foroven -
Hvordan kan man påstå det?
ForumindlægHvordan kan man påstå, at Socialdemokraterne og Hitler ikke er socialister? -
Hvad er forskellen på en hovedsætning og en bisætning?
ForumindlægDet lyder banalt, men jeg har alligevel ikke styr på hvordan man kender forskel, og det skal jeg have til latin eksamenen 14/06.Så hvis du ved det må du virkelig gerne skrive et indlæg!VHSarah -
Er der nogle der har latin på høj-niveau eller studerer latin?
ForumindlægSå har jeg nogle få spørgsmål, du måske kan hjælpe mig med, da jeg skal til eksamen i latin tirsdag..På forhånd mange tak!VHSarah -
Omeksamen
ForumindlægHejsa, ville lige høre om nogen af Jer ved hvornår man senest skal meddele hvornår man ønsker en omeksamen?Kan man også be om en eksamen næste år, for et for et fag man afsluttede i år UDEN eksamen? -
Antal timer og afleveringer ved højniveaufag
ForumindlægSøger en side, hvor der er beskevet de enkelte valgfag. Herunder er jeg interesseret i kemi, matematik og fysik A-niveau.Vil specielt gerne vide hvor mange afleveringer der er i de enkelte fag, samt antal timer (mener det er 5?...)Har været inde på www.uvm.dk og lede, uden held.På forhånd tak for... -
Seks linjer.
ForumindlægIch bin Meghna und ich bin 16 Jahre alt. Ich wohne in Nyborg mit meiner Eltern, meinem Brüderchen und meinen zwei Schwestern. Ich gehe auf Nyborg Gymnasium, da habe ich in fast einem Jahre gegangen. In meiner Freizeit spiele ich Badminton mit meiner Mutter und ich schwimme mit meinem Bruder. &nda... -
Kinematik
ForumindlægEr ikke super stærk i fysik så kunne godt bruge noget hjælp her.. Opgave 1 Boeing 767 flyvemaskine med en masse 85,0 ton lander med farten 270 km/h. Beregn den kinetiske energi i landingsøjeblikket. Landingsbanen er 900 m lang. Hvor stor skal bremsekraften mindst være? Opgave 2 Mit welcher Kraf... -
hjælp til rettelse
ForumindlægFritz und Judiths Problem ist, dass Judith eine Jüdin ist. Judith hat viel von das Gespräch (denkt), bevor sie mit Fritz sprechen. Sie erzählt ihm/ihn, dass sie mit Gertrud gesprochen hat (und dass sie hat ihr/sie bitten), dass sie nach Fritz sehen, aber er sagt, dass es nicht notwendig ist, wenn... -
AT-eksamen 2012
ForumindlægHej alle! Nu er årets AT-eksamens emne blevet offentliggjort og det er: "Katastrofen - årsager og konsekvenser" Er der nogle der har gode ideér til emner eller fag?
