Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 16161 til 16180 af 321608
-
Funktion
ForumindlægI perioden 1987-1997 har Transportrådet hvert år opgjort det samlede antal biler, der er sendt til ophugning siden 1987. Opgørelsen viser, at det samlede antal biler, der er sendt til ophugning siden 1987, med god tilnærmelse kan beskrives ved funktionen f (x) = 87880 + x + 69550 , hvor x er a... -
Matric distances
Forumindlæghej. Jeg har en følgende opgave, som er usikker. Her er føglende opgave: Jeg har to punkter x=(3,4) og y=(-1,2), man skal regne d1, d2 og d∞: d1 = |x1 - y1| + |x2 - y2| <=> |3 - (-1)| + |4 - 2| = 4 + 2 = 6. d2 = sqrt(|x1 - y1|2 + |x2 - y2|2) <=> sqrt(|3 - (-1)|2 + |4 - 2|2)... -
Lineære funktioner
ForumindlægEn gammel tommelfingerregel siger, at man kan finde sin maksimale puls ved at trække sin alder fra 220. a) Indfør betegnelser for de indgående variable, og find et udtryk for den afhængige variabel som funktion af den uafhængige variabel. b) Hvilken type vækst er der tale om? -
Bøjning af verber - tysk
ForumindlægHej. Jeg får altid fejl i bøjning af verber i min tyskstil. Jeg bøjer et verbum efter køn, tal og kasus, men det ser ud til at verbumet nogle gange ikke skal bøjes men bare skrives med endelsen -en eller bare som det står i ordbogen? Er der nogen som kan gennemskue mit problem eller so... -
Anderledes dæmpet svingning
ForumindlægJeg skriver som mange andre om dæmpede svingninger i SRP, men arbejder ud over de normale svingninger, også med nogle der er dæmpet ved gnidning med er overflade, dvs. dæmpningen er (stort set) hastighedsuafhængig. Dermed kommer (mit bud) differentialligningen til at se således ud: s''=-k... -
f (x)
Forumindlæggodaften...:9 jeg har lige et spørgsmål, eller jeg vil vide om jeg har gjort rigtigt. jeg skal lave regneskriften ud fra følgende formulering : først lægges 4 til et tal, hvorefter resultatet ganges med 3 kan det passe at det er: f(x) 4+x * 3? -
Mutation og evulation
Forumindlæghej kan nogen giver mig en eksempel på hvad er fordelen af mutationer hos mennesker? jeg har været på mange hjemmesider og har læst om det men jeg kan ikke rigtig forstår og give en eksempel.:( plz help -
HVAD ER OECD?
Forumindlægjeg ved hvad det står for, men hvad er det? Det er lande som samarbejder med markedsøkonomi og politik?? -
"Syndefaldet" og "Arvesynden"
ForumindlægEn der kan give en nem forklaring på de to begreber? -
vektorsum, vektordifferens
ForumindlægJeg skal definere en vektorsum og en vektordifferens både geometrisk og med koordinater, men er ikke sikker på hvad det indebærer. Geometrisk og med koordinater, er det bare at jeg skal lave eksempler? Er en vektorsum bare resultatet af en udregning med vektorer? eller er der kun tale om e... -
Film:Der untergang..???
Forumindlæghey..er der nogen som har set tysk filmen untergang..?j sku se den med klassen men nåede det ikke..Og nu skal jeg skrive en filmanmeldelse af den på tysk..r der nogen som har skrevey opgave om den...???Hvis der er plzz kan i hjælpe...?J har ikke set den derfor... -
Mat på A-niveau
ForumindlægHej, jeg er en pige som skal i gymnasiet til sommer. Jeg er bare lidt i tvivl om hvor svært matematik på a-niveau er i forhold til folkeskolen. Jeg ved godt det er lidt forskelligt fra person til person, men jeg ville blive glad,hvis I alligevel gav mig jeres mening... Knus Artemis... -
Mængdelære
ForumindlægNogen der kan forklare mig om komplementærmængde og foreningsmængde? -
Tabel over ledighed og BNP-vækst
ForumindlægEr der nogen, der sidder med en tabel over ledigheden i Danmark i % fra 2007 til 2011? Og en tabel over BNP-vækst i % fra 2007 til 2011? Jeg ved ikke om det bare er min SRP-plagede hjerne, der er ved at gå død, men jeg kan simpelthen ikke finde de tabeller. -
orbitaler
ForumindlægHej sidder her og prøver på at forstå s- og p-orbitalerne.. Tror nu jeg har forstået det... sådan da.. men når der står fx 2s^2 som orbitaler, hvad betyder det opløftede 2 tal så ? og det er ikke kun i den inderste skal der kan være et s orbital vel? altså når der nu står 2s.. er det så ... -
Pythagoras' historie
ForumindlægNogen der kan hælpe mig med hvad, Pythagoræernes' tanker var omkring forholdet mellem to tal, og problemet med diagonallængden i et kvadrat med sidelængden. Jeg er meget forvirret omkring hvad det er jeg leder efter, snakker vi om pythagoras talsæt eller pythagoras taltripler er det enhedskva... -
TI- 30XS :s
ForumindlægHvordan skriver man 10 -7 op over 10 tallet på ti-30xs? -
Standpunktskarakterer
ForumindlægDet er sådan, at jeg i går modtog mine 1. standpunktkaraterer i hhv. dansk, matematik, engelsk samt historie. I dansk ligger jeg super tilfredsstillende- både for mig selv, men også min lærer, DOG er der boget, jeg virkelig godt kunne tænke mig at ændre lidt på, og det er “ mundtlig dansk”, hvor ... -
Udregning privat nøgle RSA
ForumindlægHej Jeg har primtallene p og q henholdsvis 71 og 53, hvilket giver n=3763 phi(n)=3640 har endvidere valgt, at min nøgle kommer til at hedde: K=3763,23 da 23 ikke er divisor i 3763 og samtidig er et primtal, så der ikke findes divisorer for 23. jeg skal nu beregne den private nøgle: bruger... -
Logge af?
ForumindlægJeg kan slet ikke logge af her på hjemmesiden???
