Søgning på: dansk reportage. Resultater: 16241 til 16260 af 41162
-
2. Verdenskrig: Besættelsen
ForumindlægHåber nogen kan hjælpe, Hvilken forskel er der på betydningen af ordene "forhandlingspolitik" og "samarbejdspolitik"? Hvorfor er sådan en lille forskel vigtig? Tak på forhånd -
hey
ForumindlægHey Hvad er forskel på et colleg og universite? Hvad er et colleg? -
Krimi
ForumindlægHej... Jeg skal læse en krimi, som er skrevet efter år 2000, har I nogle gode og spændenede forslag? Eleven -
Animal farm
ForumindlægJeg er i gang med at læse animal farm i engelsk. Vi har så nu fået en opgave om at skrive Napoleons dagbog, fra den dag han jagtede Snowball væk.(det gør han i kapitel 5). Jeg kan slet ikke komme igang med denne opgave, nogle som kunne give mig lidt at starte på? -
Ordklasser
ForumindlægJeg skal dkriv de understregede ord ind i skemaet, så de sorteres efter ordklasser. Bevar den form, ordene har i teksten Hun talte fransk (1) til dem. De havde fået undervisning (2) siden januar (3), og deres udtale (4) var da også perfekt. (5) Med den intensive træning burde de have et stor... -
plzz hjælp så er i søde
Forumindlægkom med dit bud på et ideel styreform for et samfund? -
Hjælp til oversættelse af einfach so side 51 øvelse 3
ForumindlægEr der nogen der har lavet den øvelse og som kan "provide" en smule hjælp? På forhånd tak. Byc -
HJælp - Det haster. TYSK!
ForumindlægHej, nogle der vil se dette igennem for fejl som forkert ordstilling, uforståelige sætninger og sådan? :) Ich denke, das Buch war sehr gut und interessant. Es war sehr lehrreich und interessant, weil Ralf und Steffi so jung waren, dass ich mich in den Roman leben könnte. Ich habe nicht das Buch b... -
Hf Mat c eksamen 08
ForumindlægHej er der nogle som kan hjælpe mig med, opg 3 , opg 5, opg 9. Håber der er nogle som vil hjælpe. Mvh Kevi -
Min problemformulering
ForumindlægHej folkens:) Jeg har skrevet min problemformulering sådan: Med udgangspunkt i tiden omkring det moderne gennembrud, vil jeg beskrive kvinders rettigheder omkring 1860-1900, og hvilken betydning det har haft for kvindernes lighed i dag. Kommer ligestillingsproblematikken til udtryk nogen steder i... -
Har nogle læst "ftalatfri litteratur" ?
Forumindlægftalatfri litteratur ? -
nationalromantikken
ForumindlægHvad er mest nationalromantisk "Der er et yndigt land" eller " I danmark er jeg født" -
sunday in the park - essay
Forumindlæghey, jeg skal lave et essay om teksten sunday in the park, mit pronlem er at jeg ikke aner hvordan man laver et essay, og være endnu - hvad er et essay? jeg skal aflevere det den 23. oktober er der mon nogen der kan hjælpe mig -
Fotosyntese
ForumindlægNår man snakker om fotosyntese, snakker man så om biologi eller kemi? -
Folkeskolens afgangseksamen?
ForumindlægSkriftlige eksamener og mundtlige eksamener hvilken kommer først? Og hvilken har man læseferie til + Hvornår får man læseferie & hvor lang tid varer den cirka? -
Kan det vær rigtigt?
Forumindlægjeg skulle oversætte dettte til tysk : Da han ved,at hun er på vej til istandbul (v til sidst) als er weiß,dass sie auf Weg bis istanbul ist kan det vær rigtigt oversat -
Testproblemer igen !
ForumindlægI testen om engelske præpositioner er der i test 2.1 og 2.2 angivet "in" og "at" som to forskellige svarmuligheder, hvilket betyder at den ene må være forkert. Det er vildledende idet både "at" og "in" kan udgøre et korrekt svar, afhængigt af hvad der vil... -
Konkurrenceevne - Danish Crown
ForumindlægHej derude :-) Er der nogen som har et bud på, hvad Danish Crown gør for at øge deres konkurrenceevne? Mit bud: De har udarbejdet en ny plan - ved b.la. at indgå en aftale, om fælles ejerskab af Hatting-KS - hvad mere kunne det ellers gøre det? Tak på forhånd! -
Hjælp til udtryk
ForumindlægHvordan siger man: Hun åbner sig mere og mere op igennem historien Forsøg: Sie öffnet sich immer mehr durch die Geschichte. -
Danamrk og NATO+D.k.k
ForumindlægHvad var hovedtrækkene i Truman Doktrinen og Marshall hjælpen? Og hvad ligger der bag udtrykket at ”Danmark var et forbeholdent NATO medlemsland”? - Er det de forbehold danmark havde mod NATO eller hvordan skal det forståes...
