Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 16261 til 16280 af 20009
-
Engelsk tællelighed
ForumindlægJeg skal bestemme, om følgende sætning er korrekt. Opgaven handler om tællelighed på engelsk, og jeg skal beskrive hvorfor den er enten rigtig eller forkert. Jeg er selv lidt i tvivl. Sætningen er: He doesn't earn much money, but he likes his job. Er den rigtig eller forkert? -
lektiehjælp i Nordsjælland søges
ForumindlægHej. Jeg er en pige på snart 18 der skal igang med mit sidste år i gymnasiet. Har derfor brug for en der vil hjælpe med matematikken da det primært er der det kniber. Det vil dreje sig om et par gange om ugen, max 3. Selvfølgelig imod betaling :) Håber at høre fra jer! mvh. Louise - LCD-90@h... -
3 min. mundtl. indslag for klassen
ForumindlægJeg underskylder meget hvis jeg er kommet til at poste i den forkerte kategori. I overmorgen drager min klasse og jeg på en hyttetur. Vi har alle fået den opgave som lyder følgende: "Du er på". Alle elever har 3 minutter til rådighed til et mundtligt indslag (sang, tale, oplæsning, skue... -
få sætninger!
ForumindlægHeej allesammen, nogle der vil hjælpe mig med de få sætninger. skal afgøres om det er henførende stedord eller 2. sammenligningsbindeord. Mein Onkel, _______ nach Amerika gereist ist Mechaniker. Musik ____ Jazz und Beat höre ich nicht gern. Heute kommen wir, _____du siehst, pünktlich. Die erwachs... -
Emne til dansk/historie opgave
ForumindlægHej Vi er så småt begyndt at starte med vores dansk/historie opgave for 2.g Jeg ved at det helt klart er historie, som jeg vil have som fag, men emnet er langt fra sikkert. Jeg ville høre om nogle kan anbefale emner, har interesse for et eller om jeg skal holde mig fra andre emner. Jeg er ikke så... -
Lille oversættelse (ca. 90 ord)
ForumindlægHejsa folkens... Jeg har lavet en oversættelse, som jeg gerne vil have kigget igennem for om der er fejl.. Har virkelig gjort mig umage, og jeg tror faktisk ikke der er nogen (næsten) ;-) Vil helst sende opgaven, da min lærer er en luger hehe... Men det behøves ikke være så besværligt for jeg kan... -
Tyskland 1943-1950, industrisamfund?
ForumindlægHej Jeg er ved at lave en opgave i AT, og i den forbindelse skal jeg finde argumenter for, hvorfor Tyskland var et industisamfund i perioden 1943-1950. Links er varmt velkomne. På forhånd tak ^^ -
Middelalder
ForumindlægNogle der vil hjælpe mig med at forstå dette: Under den eurpæiske middelalder: Konkret kom striden til at dreje sig om kontrollen med udnævnelsen af bisper. En biskop var nemlig på én gang kirkelig leder og kejserlig kronvasal. Jeg forstår ikke helt hvordan en biskop kan være en kejserlig kron... -
Angående valgfag på HF
ForumindlægEr der nogle som med nogenlunder sikkerhed kan hjælpe mig med dette her. Jeg har læst 5 valgfag, hvoraf jeg skal til eksamen i 2 af dem: Engelsk A Fransk B Erhvervsøkonomi C Psykologi C Har jeg ret til at hæve mine niveau i 2 af de obligatoriske fag: Religion, og Samfundsfag. Jeg ha... -
Socialdemokratiets principprogram Vejen frem 1961
ForumindlægHej, Er i gang med en analyse af Socialdemokratiets principprogram Vejen frem fra 1961, men der er visse ting jeg ikke forstår. uddraget af programmet lyder således: Den demokratiske socialisme har som mål at frigøre mennesket, sikre dets tryghed og give det mulighed for en fri udvikling un... -
Inden Penicillin
ForumindlægHej Er der nogen der ved hvad folk døde af inden penicillin blev opdaget? Jeg kan kun komme i tanke om lungebetændelse og infektioner? Var der andre store sygdomme? På forhånd tak. Josefine -
Kort rettelse 4 linjer.
ForumindlægDie Geschichte handelt von einem Mädchen namens Stefanie, die von dem Hintergrund ihres Families beeinflusst ist. Sie lebt ein Leben die von Vorurteile und Schuldgefühl geprägt ist. Sie stellt Fragen bezüglich mit dem zweiten Weltkrieg und die Folgen davon, und wie dieses die Deutschen beeinfluss... -
Ekstra A-fag
ForumindlægHej Jer derude :P Nu er tiden kommet, hvor 2g'erne på min skole skal vælge valgfag (inkl. ekstra A-fag-ansøgning). Jeg har tænkt mig at søge ekstra A-fag - samfundsfag - men ville lige høre hvilke erfaringer I har haft med et ekstra A-fag. Selvom jeg er fast besluttet på at gøre det (og selvo... -
Hjælp til at forstå spørgsmål
ForumindlægEr der nogle som kan hjælpe mig med spørgsmålet uden at de lige kender til mit baggrundstof....tak for hjælpen 2.Hvorledes kan de læste kildetekster belyse det måske lidt overraskende faktum at et attentat på Balkan kunne udvikle sig til en verdenskrig -
Tekst til Valgaften
ForumindlægHey :) skal finde nogle teskter/film at perspektivere min kortfilm til. Jeg har kortfilmen Valgaften og hvis der er nogle der kender nogle gode teskter jeg kan perspektivere til må i meget gerne give link eller fortælle hvad teksten handler om - i må meget gerne også komme med andre kortfilm jeg ... -
Hurtigt spørgsmål kræver kun 2 min af din tid.
Forumindlæg- Må man inddrage tekster som man har læst i klassen i sin litteratur opgørelse? - Faglige niveau: 9.klasse. -
Einfach so side 77
ForumindlægHej er der nogen der har tid og lyst til at rette igennem og hjælpe med opgave 2 da jeg er stået af. Opgave 72 Dativudsagnsord Øvelse 1 Jeg vil gerne takke Dem hjerteligt for hjælpen. Ich will herzlich gern danken Sie für das Hilfen. Huset derovre tilhører direktøren for et kendt firma. Das Haus ... -
HA (psyk.), jura eller uddannelsesvidenskab?
ForumindlægHej. Da jeg bliver HF-student til sommer, er jeg begyndt at tænke på, hvad jeg skal søge ind på efter sommerferien. Jeg har lidt kig på HA (psyk.), jura og uddannelsesvidenskab. Jeg er interesseret i at høre, om det er vigtigt at være god til engelsk på hver af de 3 studier, da det ikke er mit ... -
oversættelse af huper spannt aus
ForumindlægHejder ude! Er der nogle af jer kloge hoveder, der kan hjælpe mig med at se mine fejl i denne oversættelse? -Huber er direktør. Han har et anstrengende arbejde og arbejder alt for meget. Han er altid stresset. Hans kæreste, Caroline, siger, at Huber skal tage med hende på ferie. Han er nødt til ... -
Er det grammatisk korrekt?
ForumindlægJeg har skrevet: "Med hensyn til de tavse hentydes der nok til de fattige, kasteløse." Kan man godt sætte et komma dér, hvor jeg har sat den, og kan jeg godt afslutte mit sætning på den måde eller er det forkert?
