Søgning på: idræt b eksamen. Resultater: 16281 til 16300 af 113953
-
Spec. Adgangskrav KRISE
ForumindlægHej Håber der er nogle der ka hjælpe mig. Sakl søge ind på uddannelsen til markedsføringsøkonom, hvor man skal have haft engelsk på C Jeg har en stx.eksamen og har haft engelsk på B, men det dumpede jeg, Ringede til studievalg idag, og de sagde jeg skulle have et bevis fra mit gymnasium om jeg ha... -
Læge
ForumindlægHej mit navn er Daniel. Jeg har lige afsluttet 1.g og starter i 2.g den 14 august... jeg har et snit på 7.8 da jeg fik 7 i 3 aflustende fag (biologi, samfundsfag og medie) jeg kom dog til eksamen i medie og fik 10 (let). er der stadig håb for en ivrig studerene der drømmer om at hjælpe andre ig... -
Disposition?
ForumindlægEt af rådene når man er til eksamen er at lave en disposition over hvad man har tænkt sig at sige, så lærer og censor kan følge med i det.Dette lyder som en fin ide, men hvordan gør man? Eller rettere, har I den på skrift, ligger/lægger den frem så lærer og censor kan se den og gennemgår den så m... -
STX og HF enkeltfag samtidig
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg går i 3. G og har afsluttet mat B, men er ikke tilfreds med eksamens karakteren og ved samtidig at den videregående uddannelse jeg gerne vil ind på, kræver mat A. Jeg vil dog ikke have den karakter jeg har fået på b niveauet til at stå i min eksamens bevis. Mit spørg... -
fysik rapport
ForumindlægCharles lovFormål:Charles lov siger at for en ideal gas er tryk og absolut temperatur proportionelle (p = k * T), det er hvad vi vil prøve at bevise ved dette forsøg. Opstilling:Anvendt apparatur:- Glaskolbe- Trykmåler- Stativ- TI-83- Kogekar med vand- TemperaturmålerGlaskolben blev sat fast i s... -
Skriftlig biologi A 2014
ForumindlægHej. Er der nogle der har opgavesættene fra eksamens opgaverne biologi A juni og August 2014? På forhånd tak! -
Underlig eksponentiel reggresion
ForumindlægHej alle. Når jeg laver en eksponentiel regression i Excel, for at kunne bestemme a, får jeg flg. ligning: y = 2E-47e^0,0589x Normalt, de gange jeg har foretaget en regression i excel, får jeg en ligning, der svarer til forskriften for den funktion, jeg arbejder med. Denne gang kan jeg dog ik... -
Gymnasiet
Forumindlæghey..Help!! hvad er forskellen på gymnasiale uddannelserne?(gymnasiet, htx osv.)hvem er de typiske elever der vælger dem?hvorfor er der nogen som ikke forstår gymnasie kulturen, selvom de ikke er dumme?ps.forstår ikke rigtig det sidste spørgesmål, men skal svare op det.TAK -
Harvard
ForumindlægHej :) Jeg er en gymnasieelev og er begyndt at tænke lidt over hvad jeg skal efter og har tænkt på Harvard, men hvad kræver det for at man kan blive optaget på Harvard medical school? Er der specifikke krav for at man kan blive optaget? Tak på forhånd :) -
Farvel til almen dannelse?
ForumindlægHej, som mit brugernavn måske antyder begynder jeg på politstudiet her til september. Som bekendt går økonomi ud på – i et delvist matematisk sprog – at formulere en form for parameter, dvs. en påstået sammenhæng mellem givne størrelser, og så finde en statistisk metode med hvilken man så kan for... -
Bevis.
ForumindlægHej derude. Jeg er i gange med at læse en matematisk bevis, som svarer til en fag i Algorithm og Da............. Jeg har svært, at forstå mellemregningerne. Bevisen starter med; Jeg læser og læser, men kan ikke forstå bevisen fra den første trin til den sidste. Jeg forstå kun hvordan m... -
Mat A-turbokursus GSK
ForumindlægJeg skal efter 3.g (i år) supplere to fag. Henholdsvis matematik og kemi, hvoraf jeg skal have matematik A. Jeg har overvejet et turbokursus i sommerferien, hvor det kommer til at foregå lidt over en måned med en afsluttende eksamen i forhold til et halvårskursus. Jeg er meget glad for ma... -
AT 2012: Katastrofen - årsager og konsekvenser
ForumindlægHej Jeg skal om meget kort tid finde ud af fag og område inden for dette AT-emne: Katastrofen - årsager og konsekvenser. Selve opgave lyder således: "Du skal vælge en sag, hvor en bestemt katastrofe spiller en væsentlig rolle. Du skal udarbejde en problemformulering samt en synopsis... -
Matematik - hvad mere?
ForumindlægHej alle Regner med at blive gymnasielærer med matematik som hovedfag. Har læst lidt om gymnasierne, og efterspørgslen på de forskellige fag, humanisterne har det ret stramt, fordi der er for mange af dem og gymnasierne er underlagt en 2-procent nedskæring. Forfærdeligt i min optik, men det er ... -
Er dette eksamenssnyd?
ForumindlægHej allesammen. Jeg vil bare af nysgerrighed stille et spørgsmål. Hvis man til en skiftlig eksamen på gymnasiet, går på internettet og chatter med en person om noget, som IKKE har noget med fx selve eksamens opgaver(ne) af gøre, hvad er konsekvenserne så? Bliver man smidt ud? skal man gå om? el... -
Matematik prøve
ForumindlægHej, Jeg er en elev i 1.g og skal til eksamen i matematik her om ikke særlig længe. Det er på A niveau, skal sikkert også have det i 2.g og 3.g.. SÅ mit spørgsmål er: Hva' nu hvis man får 00? kan man overhovedet forsætte på gymnasiet? Jeg har indtil videre fået 10 i dansk og 7 teknik, og de... -
Energi niveauer i Brint
ForumindlægNogle herinde der ved noget om energi niveauer i Brint? Jeg skal op til eksamen i Fysik B, men kan intet finde om det i min bog :( -
Gennemsnit i gymnaiset
ForumindlægHej. Jeg går i 2.g. Mine årskaraktere er ikke ligefrem suveræne, jeg ligger på 4 og 7. I min fysik eksamen, som er den eneste eksamen jeg har været til indtilvidere, hvor jeg fik 10. Jeg er nærvøs for at mit endelige snit ikke er godt nok, til jeg kan læse historie på universitet eller journalis... -
Reducer!!!
ForumindlægReducer (a-b)^2 + (a-b)(a+b)- a^2 hvordan laver jeg det? har fuldstændigt glemt hvordan! er det sådan? (a-b)^2 + a^2 + b^2 - a^2 (a-b)^2 + b^2 (a-b)^2 + b^2 -
Dumpet i 2 fag
ForumindlægHey . Jeg er dumpet i Engelsk og Matematik og jeg kunne tænke mig at læse et studie hvor det kræver at bestå engelsk b og matematik A. Hvad er bedst at tage 3.g om eller tage kurser ? et spørgsmål mere Jeg er godt klar over at hvis man tager alle eksamerne derefter kan man ikke tag 3.g o...
