Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 16361 til 16380 af 321608
-
Evolution
ForumindlægGodaften. Jeg er igang med en rapport om evolution, og er stødt på spørgsmålet "Har der været perioder, hvor bestemte dyr og planter har domineret?" Jeg tænker på dinosaur, kæmpebregner, osv., men er det rigtigt? Ellers har I så flere dyr og planter, jeg kan putte på. -
oso, opgave, HJÆLP
Forumindlæghej pep's hvad vil i synes der er for og imod at blive sygeplejerske? jeg sidder nemmelig midt i min oso opgave og kan ikke finde på nogle andent en 2-3 stk. og det er ikke helt nok dsv. så vil være taknemlig hvis i vil hjælpe mig :) -
Hjælp til smeltepunktsanalyse
ForumindlægHej alle. Jeg sidder lige nu med følgende opgave (vedhæftet) og jeg kan simpelhen ikke finde hale i den. Jeg ved ikke hvordan jeg skal svare på spørgsmålet. Jeg skriver derfor til jer derude om hjælp. Tak på forhånd Mvh. -
martin luther
Forumindlæghej ja jeg kan finde masser opæysninger om Martin luther, men hvad er det der er så specielt ved ham som er vigtig at vide i eksamen om krittendom. er det det , med at han blike en munk lige pludselig. eller fordi han bliv protestant hvad , betyder endelige det tak -
indlandsisen :)
Forumindlægjeg vil lige høre om i kan hjælpe mig med dette spørgsmål ? discusse the reasons why the ice cap is disappearing and what can be done to change this development -
EP
ForumindlægHej!.. Jeg ska til at skrive eksamensprojket i dansk A og pyskologi C, om depressioner.. men jeg kan ikke rigtige finde ud af hvad min overordnet problemformulering ska være.. dt ville være virkelig rart med noget hjælp ? :) Tak på forhånd -
Hyperinflation i USA?
ForumindlægHvorfor taler man om, at der måske kommer hyperinflation i USA? -
BoConcept
ForumindlægHej :) Jeg sidder med en afsætningopgaven, hvor jeg skal finde ud af, hvilken prisstrategi BoConcept bruger. Jeg har nu længe siddet fast i dette spørgsmål, og håber en af jer sidder inde med svaret, eller en idé til hvordan jeg kan finde svaret på spørgsmålet. På forhånd tak Camilla -
Hårde eller bløde ??
ForumindlægHvad er forskellen mellen hårde og bløde ?? Socialister , liberalister ..... Det er hårde og bløde jeg ikke lige har styr på, ved godt hvad socialisme og liberalisme er :) Håber i kan hjælpe :) -
Habitus og social praksis
ForumindlægHej! Jeg er i gang med min SRP og skal redegøre for bl.a. Bourdieus teori vedr. social arv.Jeg er i tvivl om habitus og social praksis. Hvad er forskellen på de to ting, og er det rigtigt, at habitus er vores erfaringer? Håber, nogen kan hjælpe mig! -
Metode
ForumindlægHej Jeg skriver SRP om paracetamol og sammenfatter heri de hypoteser, der af fremlagt af forskellige forskere om lægemidlets mystiske virkningsmekanisme. Hvad kalder men den metode, hvor man analyserer og fremlægger resultaterne fra andres eksperimenter? Jeg har fundet dette, som jeg tror kunn... -
brøk
Forumindlæghej alle jeg har fået til opgave at svare på føglene. hvad vil de at sige at forkorte, forlænge og reducer en brøk??? Jeg kan ikke finde en måde at formulere det på... Så jeg håber der er en som kan hjælpe mig.. -
Arbejdsmarkedet
ForumindlægHej.Er der en der kan hjælpe mig igang med dette: Hvordan kan det være, at man ønsker at hæve "den alder hvor folk går på pension", samtidig med at der er stigende arbejdsløshed?Opgaven er lavet noget tid tilbage. Jeg ønsker bare lige have lidt hjælp, hvis nogle kan give mig nogle nøgle... -
Hjælp til essay
ForumindlægJeg har et stort problem med at komme igang med mit essay. Jeg har INGEN ide om hvordan jeg skal starte, og jeg mangler en eller anden form for vejledning, man kan bruge. Jeg har fået udleveret en tekst og et billede, som jeg skal tage udgangspunkt i. Nogle der kan give et råd til hvordan man kan... -
12 i tysk, men er ikke glad!
ForumindlægJa som emnet ligeledes indikere, så fik jeg i dag et 12-tal i tysk, men er dog til trods for dette ikke glad. De fleste andre, som ikke kan tysk, OVERHOVEDET formår at score et 10 tal og en anden pige fra minj klassae f også 12, men sandheden er at de ikke kan tysk overhovedet. Dette har fået mig... -
Division
ForumindlægHej jeg har virklig brug for hjælp. Jeg ved ikke hvordan man regner f.X 3: 1687 eller 6:5538 på et stykke papir jeg kan godt dividere, men jeg bliver rigtig meget forvirret når et tal ikke går op i det andet og det så lige pludslig bliver til et komma tal jeg ved at 3:1687 er 0.001 men hvordan i ... -
Hvordan omregne fra hex. til decimaltal?
ForumindlægHejsa, Jeg kan ikke helt finde måden, hvorpå man omregner hexadecimal-tal til decimal-tal på? Fx hvordan "3F" giver "63" i decimaltal? Kan ikke helt finde en system i det, og internettet har ej heller været til hjælp vha. google-søgning, så håber nogen kan hjælpe. Tak på forhå... -
Strålingsbalancen
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med at forklar figuren så præcis som muligt -
hjælp!
ForumindlægJeg har 3 populationer hvor jeg kender deres blodtypefordeling i procent i AB0-systemet: Island 0=56% A=32% B=10% AB=3% Norge 0=39% A=50% B=8% AB=4% Danmark 0=41% A=44% B=11% AB=4% Nu er mit problem at jeg skal regne hyppigheden af hver allel i populationerne. Altså hyppigheden af alle... -
Stil skal rettes - HASTER
ForumindlægSkal aflevere denne stil i morgen om "kvinden og aben" Så er der ikke en der vil være flink at rette den? Kvinden og Aben Bogen ”kvinden og aben” er skrevet af Peter Høgh og er udgivet i 1996. Vi har læst bogen kvinden og aben i dansk. En meget spændende og interessant bog der sætter...
