Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 16381 til 16400 af 48931
-
Tysk haster!
ForumindlægEr der nogen der vil rette dette? :) Hvis du er god til tysk så send endelig en besked til mig, jeg har nemlig nogle spørgsmål omkring tysk :) Men hvis I vil rette dette vil det være rart ;) Wenn ich herangewachsen bin, möchte ich in Gentofte leben und zwar, weil ich finde, die Natur schön ... -
Silicium
ForumindlægHej har en fysik opgave for hvor jeg skal beskrive et grundstof. Har valgt silicium spørgsmålet er hvad er siliciums egnskaber? Har søgt inde på internet, men forstod ikke rigtigt ... -
Niveau'er og eksamen på stx
ForumindlægHejsa alle sammen, Jeg har gået og studset over et spørgsmål, det lyder sådan her: På et stx, har man forskellige niveau'er a,b og c. Men når man afslutter et fag på b eller c. Kommer karakteren så på den endelige eksamen, efter 3.g eller kommer eksamens karakterene kun på, dem man har på A n... -
Holocaust
ForumindlægHej Jeg brug for en kort forklaring på dette spøresmål: Hvorfor benægtede Autin J. App og andre folkedrabet? På forhånden tak. -
En komedie film!
Forumindlæghejsa. Kender i en god komedie film - som minder om ''The hangover'' - Og det skal Ikke! Være en dansk film ;)På forhånd tak! -
Enkelt grammatisk spørgsmål
ForumindlægNader har netop offentliggjort en længere rapport, der skal gøre amerikanerne kritiske. "..en længere rapport..." Hvordan skal det oversættes korrekt, og hvad vil den grammatiske forklaring være; så jeg evt. kunne slå det op. Tak på forhånd -
Råd til litterære artikel
ForumindlægHej :) Jeg er i gang med en litterær artikel. min første litterære artikel faktisk. Så vil gerne lige have et par råd med på vejen. Den er skrevet over Peter Seeberg's "hullet" Mening med det meningsløse? Hvad bruger vi vores liv på? Er der en mening med det meningsløse? Dette ... -
Sangens karakteristika - I Danmark er jeg født af Isam B
ForumindlægHejsa Jeg kunne godt bruge lidt hjælp til at finde sangens karakteristika Hvis jeg skal være helt ærlig har jeg ingen anelse om hvad det betyder...føler lidt at det har noget med karakteristik at gøre Men i en sang? Hvordan? I Danmark er jeg født - Isam B - YouTube -
lille spørgsmål
ForumindlægHvad udtrykker ”tener que” + ”estar + gerundium” og giv eksempler? er blank -
Benzylalkohol
ForumindlægNogle der kan fortælle mig om: "hvad alle de relevante data for benzylalkohol, benzaldehyd og bezonsyre er" og "ligeledes karakteristika for stofferne (udseende, lugt) Jeg var syg da forsøget blev lavet, så hvis der er en venlig sjæl der ved ovrstående, ville det være en kæmpe hjæ... -
hjælp til analyse af teksten "Immigrants in Our Own Land BY JIMMY SANTIAGO BACA"
Forumindlæghej, nogen som kan hjælpe med hvad digtet "Immigrants in Our Own Land" BY JIMMY SANTIAGO BACA handler om og budskabet i den? Tror ikke helt jeg forstår den korrekt -
English formal vs. informal?
ForumindlægHej Er der nogen der kan fortælle mig, hvad forskellen er mellem de 4 følgende eksempler? Er forskellen blot at der tales om formal og informal? Er alle sætninger grammatiske korrekte? Where would you like to go? (nutid og formal?) Where do you wanna go? (nutid og informal?) Where are you... -
Retning af essay
ForumindlægHej studieportalen! Jeg har skrevet et essay, og vil derfor spørge om der er nogen rare sjæle, som vil rette den igennem grammatiske fejl, valg af forkerte ord osv. Det vil betyde så ekstremt meget, da min lærer aldrig retter grammatik og indhold men skriver blot en karakter ind. Jeg ka... -
SPs brugere
ForumindlægMin studievejleder siger, jeg kan blive sociolog, så derfor har jeg analyseret SPs brugere.Øverst i pyramiden:Folk på videregående uddannelserfx Peden, 404error osv.Dernæst:3.g'erne. Primært drenge fra gym. Fx Samuel, Frodo, -1^(1/2), Padowan, KemiKasper osv.Implicit kæmper disse om magten.Sa... -
Ret fejl
ForumindlægJeg ved godt, at der er blevet oprettet et andet indlæg med de samme opgaver, men jeg forstod ikke helt svarene, så derfor opretter jeg et selv! Jeg skal finde fejlene i sætningerne og forklar dem med grammatisk terminologi. Jeg har kun fundet svar på en af sætningerne, og det er nr. 5. Eller... -
Censorer !!
ForumindlægHEJ!! Nogle der kender følgende lærere: Dansk (skr) = Stenløse Gymnasium og HF: [OS] Gl. Hellerup Gymnasiu: [MM] Engelsk (skr) = Aalborg Katedralskole: [PH] Vestfyns Gymnasium: [ÅJ] Matematik (skr) = Varde Gymnasium: Leif Mosegaard[LM] Frederiksberg Gymnasium: [Op] Dansk (mundt)= Virum Gymnasium:... -
Gymnasiet og 2 g
ForumindlægHej alle sammen! har et spørgsmål som jeg er forvirret over!! jeg har idag fået mine stanspunktskaraktere: Skriftligt og mundtligt dansk 7-4 mat- 7-4 religion 7 kemi 7-7 fysik 00-02 physkologi 7 engelsk 7-4 historie 4 idræt 4 tysk 4-4 Jeg vil gerne læse til medicin i fremtiden og gå... -
TJEK DIN CENSOR UD 2
ForumindlægDa det første indlæg "Tjek din censor ud" har en del gamle indlæg liggende, så laver jeg her en version 2.Det hele handler stadig om, at man kan finde ud af, hvilken censor man skal have til eksamen ved at sammenligne sin eksamensplan med UVM's liste over gymnasier.Udfor censorens i... -
tricky sætning!
ForumindlægConsequently, their human mentality as well as emotions is/are? suppressed, and meaninglessness dominates. Hjælp! -
Sort studenterhue
ForumindlægHejsa... Ville lige høre, hvornår man får sort studenterhue? Ved godt, at alle kan bestille den osv. men der er jo tradition for noget med 3 fag på højt niveau? Vil i denne sammenhæng høre, om man (efter traditionen) plejer at være ligeglad med, hvilke A-niveau fag det er? Har selv 3 valgfrie fa...
