Søgning på: fransk grammatik noter. Resultater: 16401 til 16420 af 22496
-
Rettelse til imorgen
ForumindlægThe Nose that could not be satisfied When a human nose leaves a body, it grows its own eyes, ears, mouth, arms and it even gets a leg.It has been a secret to the nose for a long time, because we human beings need our nose. And we do not want them to jump around on the street. Because the nose on... -
Rettelse af stil
ForumindlægEr der en af jer, jeg kan få til at kigge min tysk stil igennem? :-) -
Hvordan bliver...
ForumindlægHvordan bliver man klog og får gode karakter? Snakker om gennemsnit tæt på 10 eller over.Jeg laver stortset altid mine lektier og jeg for også nogenlunde karaktere (8,6 1.g trukket ned pga musik og idræt). Men hvordan bliver man rigtig klog. Både til at skrive en stil bedre, men at man også bare ... -
Rettelse af tysk stil!?
ForumindlægVille være dejligt, hvis nogen gad rette tysk stil igennem, tak!!Ein kleines Geschenk für Herrn Muhl2. Im Text „Ein kleines Geschenk für Herrn Muhl“ hören wir von Khalid, der sein Heimatland Ägypten verlassen hat und illegal nach Berlin gereist ist. Khalid steht vor einem großen Dilemma. Wenn ... -
Hue og hva' så??
ForumindlægGod aften folk! Går rundt og er lidt snot forvirret over "al den frihed" jeg lige om lidt skal manøvrere rundt i = sabbatår... Jeg aner ikke, hvad jeg skal, så jeg ville bare høre om der er nogen, der har nogle inspirerende forslag!!?? Det ville være meget rart! Sara -
Gramatik
ForumindlægHej folkens, jeg har virkelig brug for hjælp. Hvordan siger man Han sender pigen brevet Vi sender firmaet brevet Pigen betaler købmanden varerne -
Tysk årsprøve/eksamen?
ForumindlægHeY, nu er det sådan at jeg snart skal op til tysk årsprøve (1.g)... Er ret nervøs for det :-STænkte på om der er nogen der kan give mig et eksempel på, hvordan et tysk spørgsmål kan se ud? (altså det som man trækker)og et eksempel på en god sætning man kan bruge som indledning? Hvad forlanges de... -
SSO - nogen forslag i engelsk?
ForumindlægHejsa...Jeg skal jo til at vælge emne til den større skriftlige opgave, og ville høre om der var nogen der havde nogle gode emner?Jeg er ikke engang sikker på hvilket fag jeg vil skrive i, men hælder mest mod engelsk (selvom historie og dansk også lokker=)Nogle der har nogle forslag i et af fagen... -
Hjælp til aktiv/passiv????
ForumindlægHejsa :) Nogen derude der lige kan hjælpe mig med lidt aktiv/passiv? Har prøvet at læse div regler igennem, men forstår det simpelthen ikke... Sætningerne lyder således: a. The house was given to my parents. b. The grandparents pay for Laura's trip to Jamaica. c. They have promised Peter th... -
relative pronominer. Lidt hjælp
ForumindlægHejsa allesammen. Jeg får gang på gang fejl i mine tysk stile ved de relative pronominer, de er min svaghed.. jeg sidder og øver mig lidt på dem, men der er intet facit her i min tyskbog. Er der nogen der kan skrive hvad de mener er rigtig at indsætte i disse sætninger? 1)Wie heisst der Film vo... -
Hvad sker der med engelsk lektiehjælp
ForumindlægHallo, hvorfor er det i den seneste tid ret besværligt at få engelsk lektiehjælp? -
Opstilling af diskution i 3g's opg
ForumindlægI min prblemformulering til min 3g' opgave i historie, skal jeg først redegøre for Irak-krigen, det har jeg styr på. Men anden del af det er: Diskuter årsagerne til USA's nye holdning til FN (det der med man ikke fandt masseødelæggelsesvåben, og derfor vil USA have FN til at have en størr... -
Til lektieguruer
ForumindlægHey... Jeg opretter denne tråd fordi, jeg vil gerne lære at skrive en god stil. På hvilke måder kan I hjælpe mig? Jeg vil først og fremmest vide når I skriver jeres stil, hvilke tanker I har, hvordan kombinere I sådan så stilen bliver god, hvad gør I for at få det såkaldte 12 tal.. Jeg ved en sti... -
Skriftlig Engelsk
ForumindlægHar I nogle gode råd til skriftlig engelsk ( terminsprøve )?? & er det svært?? -
Projekt om Homoseksuelle
ForumindlægHej :-) På min skole er vi igang med projektopgave. Jeg har valgt emnet homoseksuelle, jeg er desværre løbet ind i det problem at jeg simpelthen ikke har nogle ideer til mit produkt. Derfor tænker jeg, om der var nogle af jer der havde nogle ideer? Jeg vil ikke lave film, da det ikke er m... -
Gode råd til mundtlig engelsk
ForumindlægHej, har I nogle gode råd til mundtlig engelsk ( terminsprøve ) - & må jeg gerne bruge billeder/videoer, når jeg skal fremlægge? -
Ungdom tysk hjælp
ForumindlægHey..! er der nogle som vil hjælpe mig med at skrive en tysk side om ungdom?? Og den skal kun fylde en side..! Tak , på forhånd..! -
Tyske sætninger, oversættelse??
ForumindlægEr der en eller flere der er søde og kigge disse sætninger igennem for fejl ? 1. Spejlet er smukt. Der Spiegel ist schön 2. Det er også gammelt. Es ist auch Alt. 3. Lisa har en bror på (von) 8 år, men hun leger aldrig med ham. Lisa hat einen Bruder von 8 Jahre, aber sie spielt nie... -
Hvordan siger man? HASTER!
ForumindlægHvordan siger man følgende sætninger? Jeg har ikke et bud selv, da jeg ikke ved hvad!1. Jeg vil gerne starte med at referere teksten.2. Derefter fortæller jeg lidt generelt om teksten. Personer, problemer, tiden osv.3. Og afslutningsvis fortæller jeg om lignende emner.Det haster en smule, da jeg ... -
nogen der ved om man ka klage....
Forumindlæg...hvis man har fået en meget dårlig karakter i skriftlig dansk? fx 4 karaktere under det man får i årskarakter... og man VED at den fortjener mere.......??
