Søgning på: religion noter etik. Resultater: 16441 til 16460 af 19479
-
Kirken betydning og udvikling gennem den Europæiske middelalder
ForumindlægJeg skal op til en prøve allerede i morgen, jeg har trukket emnet dansk og europæisk middelalder. Jeg har fået kilder der klart ligger op til t jeg skal arbejde med kirken og dens betydning. Jeg kan dog ikke finde ud af hvordan jeg skal formulere mig så jeg kan have en rød tråd hele vejen gennem ... -
Nogen som vil kigge denne spanske tekst igennem for mig?
ForumindlægAventura del petróleo tiene consecuencias fatales para los indios. Para los pueblos indígenas en el Perú es de los territorios clave determanante. Esto se debe a las zonas donde los pueblos indígenas han vivido durante generaciones, se ligados a su religión, ... -
nogen der gider rette for de værste fejl?
ForumindlægLa xenofobia 2. Explica cómo la xenofobia puede llevar a la violencia basándote en los textos 2 y 6. Creo que muchos inmigrantes puede conducir a la creación de grupos ejemplo, con la gente del norte de África y Marruecos. Puede ser un problema porque, usted no sab... -
Hvad kræver globalisering af mennesket?
Forumindlæghalløj alle..Jeg har gået og undret mig over et spørgesmål i noget tid. Og det er hvad globalisering kræver af os som mennesker?Det jeg selv tror på er at efter at vi lige nu befinder os i starten af en ny tidsalder, nemlig Globaliseringen bliver vi (HELE menneskeheden) nødt til at tænke i nogen ... -
Rettelse..
ForumindlægHej! Ér der nogen, som kan hjælpe mig med at rette noget af min stil? Det er ikke så langt. På forhånd tak!Deutschland ist ein Einwanderungsland, weil veile Ausländers im zwanzigsten Jahrhundret zu dem Westeurope gekommen waren. Diese Einwanderung zu Westeuropa ist gestiegen und mehr Ausländers z... -
Rettelse..
ForumindlægHey.. Kan nogen hjælpe mig med at rette noget af min stil igennem. mangler kun det her, og skal aflevere den i morgen.På forhånd tak,.Ich finde, dass da zwei Ursachen für diese Einwanderung sind. Die eine ist die schlechte Möglichkeit für sich und die Familie in das Heimatland zu versorgen - Z.B.... -
Kan det lade sig gøre at gå fra bio C-A og er det dumt at tage matematik B i 3g med et års pause?
ForumindlægJeg står lidt i den situation, at jeg går i 1g og har valgt studieretningen Engelsk A, Religion B, Samfundsfag B, da jeg tidligere aldrig har været glad for naturvidenskab eller matematik (har dog aldrig været dårlig til matematik). Da jeg så startede i gymnasiet, gik det op for mig, at jeg synes... -
Oversættelse
ForumindlægHej. Jeg håber meget, at der er nogle, som vil rette min oversættelse. På forhånd mange tak! María Luisa er praktiserende katolik. Selvom hun er 25 år, er hun endnu ikke flyttet hjemmefra. Hun ønsker dog, at hun og hendes kæreste en dag finder en lejlighed. Men lige nu er det nødvendigt, at han... -
Burka
ForumindlægNu debatteres dette emne jo livligt i verden uden for studieportalen, og derfor synes jeg det er passende at oprette en tråd, hvor man kan fremsætte sine meninger omkring emnet. Min holdning er, at man ikke bør lovgive omkring burkaer. Der er flere grunde til denne holdning: 1) I Danmark har vi r... -
Huen på gym
ForumindlægDet bliver måske et mærekligt indlæg det her men jeg bliver sq nødt til at komme ud med det til jer som måske godt kan give mig nogle råd. Det drejer sig om huen på stx som er næsten lige rundt om hjørnet her. Jeg er så nervøs for ikke at bestå min stx eksamen. Det betyder jo så meget for enhver ... -
resume, har virkelig brug for hjælp
ForumindlægAufruf an alle Deutsche Der Brief handelt von einer Widerstandsbewegung. Es gibt 3 Personen in der Widerstandsbewegung. Hans Scholl, Sophie Scholl und Christoph Probst. Die drei Personen die der Widerstandbewegung gegründet haben sich auch in dem Film den wir früher gesehen haben Sie wollen das... -
hvad tænker i om mit Essay? første gang.
ForumindlægLivet efter Døden Da jeg så de billeder af folk der bedte til gud kom det første i mit hovedet at hvad der sker med en når man dør. Mange mennesker tror at efter man dør så kommer man op i himlen og forsætter sit liv, Men jeg tror at efter man er død så bliver du genfødt uden nogle hukommelse ... -
Hjælpe med stil
ForumindlægHeej kan nogen hjælpe miig med min stil ? Er gået i stå . udsmykning af kroppen Mange voksene mennesker mener, at unge idag udsender forkerte signaler, ved udsmykningen af kroppen. Udsmykningen af kroppen har altid været kendt, og det vil altid være kendt. ... -
tysk opgave
ForumindlægEs gibt Grenzen in Komik Es gibt viele verschieden Menschen in der Welt, aber nicht alles das gleiche Humor mögen. Jemand lachen von schwarz und grob Humor, während andere von Katzenvideos sich krümmen vor Lachen. Ich denke, dass schwarz Humor kann spaß wäre, aber manchmal es kann stößt Volk und... -
Vil nogen kigge på denne oversættelse?
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har fået til opgave at skrive en opgave på spansk. Vi har fået 2 tekster, hvor der i den ene står man skal skrive sin mening om en hjemmeside, hvor man kan komme med bekendelser og synder på, naturligvis helt anonymt. Udover det skal vi relatere til en anden relig... -
rettelse
ForumindlægHejsa :o) Har brug for hjælp til rettelse af dette.. Rettelserne handler primært om dumme fejl, dårlige formuleringen og kommaer. Abstract: This paper analyses and characterizes Jane Eyre; the main character in Charlotte Bronte’s novel "Jane Eyre". The paper also examines her deve... -
Spansk rettelse
ForumindlægHej. Jeg har lige en lille oversættelse som jeg vil spørge om der kunne blive læst igennem. Tusind tak på forhånd. Estimados Señores Escribo un artículo en relación con el Día Mundial contra el trabajo in infantil y escribo porque averiguo cómo unas empresas de ... -
Dansk - "Stil" Rettelse tak :)
ForumindlægVores sjæl & krop er et mysterium 1. Man kan leve på to måder, på forskellige måder, man kan leve normal lige ud ad landevejen og man kan også tager et skridt ad gangen. Man kan hente mange oplevelser i mange tusinder af minutter, uden du tænker over det. Man lægger planer tanker, hvordan ... -
Afgørelse om politisk orientering
ForumindlægNæste gang der er folketingsvalg kan jeg stemme og da jeg anser politik for en vigtig del af min dagligdag betyder det meget for mig at finde mit politiske ståsted. Derfor kunne jeg godt tænke mig at I fortæller jeres holdning til nedenstående problemstillinger som er taget fra 180 Graders stemme... -
Politiske problemstillinger
ForumindlægNæste gang der er folketingsvalg kan jeg stemme og da jeg anser politik for en vigtig del af min dagligdag betyder det meget for mig at finde mit politiske ståsted. Derfor kunne jeg godt tænke mig at I fortæller jeres holdning til nedenstående problemstillinger som er taget fra 180 Graders stemme...
