Søgning på: eksamenssæt matematik A HTX. Resultater: 16461 til 16480 af 158923
-
Facit til Fysik A skriftlig eksamen 22. maj 2019
ForumindlægGoddag allesammen Nu har jeg efterhånden søgt internettet tyndt for facit til den skriftlige fysik eksamen 22. maj 2019 og jeg kan ikke finde noget som helst. Ville derfor høre om der var nogen der havde fået disse fra deres lærer eller havde fået 12 til eksamen og jeg så kunne få lov til at se ... -
a) Bestem den produktion, der giver virksomheden de mindst mulige gennemsnitlige variable omkostninger.
ForumindlægUden hjælpemidler -
FYSIK A EKSAMEN!!! Apollo 13. newtons love, centripletalkraft og resulterende kraft.
ForumindlægNogle der kan hjælp med at forklarer Apollo 13 og kan komme med eksempler på nogle af de kræfter der optræder på Apollo 13 missionen ?? Newtons love, centripletalkraft og resulterende kraft. -
sygeplejeske
ForumindlægHej alle....... Jeg vil gern høre om nogen ved hvad det kraver at komme ind på sygeplejeskeskole i 2008?? -
i tvivl om muligheder
ForumindlægHej. Jeg har nogen forskellige spørgsmål. 1. Ved nogen af jer, hvad der sker, hvis man ikke dukker op til sine skriftlige eksamner i 3.g ? Får man -3 som karakter eller skal man bare tage faget om på på HF-enkeltfag eller lignende efterfølgende? 2. Kan man skifte fra gym til erhvervsuddannels... -
EUX vs. STX
ForumindlægHej. Jeg har et spørgsmål. Jeg opstiller lige et eksempel, som omhandler mit spørgsmål: En person ønsker at blive dyrlæge, men ønsker ikke at tage en STX. Der er for nyligt blevet lavet en uddannelse kaldet EUX, som er en uddannelse der giver personer med en erhvervsuddannelse mulighed for at ... -
Sandsynlighed
ForumindlægHej, jeg ved ikke lige hvordan jeg kan finde det. Jeg har 11 forskellige cirkler. Bestem hvor mange måder 9 forskellige kan udvælges, når rækkefølgen har betydning. -
Hvilke linjer skal man tage for at blive tandlæge???
ForumindlægHvilke krav er der til linjerne, hvis man gerne vil være tandlæge? Jeg har søgt næsten overalt, men jeg synes ikke jeg kan finde noget. Er der nogen der kan hjælpe? -
KENDER DU EN GOD ONLINE LOMMEREGNER?
ForumindlægHey SP! Jeg er pigen der lige er startet på gymnasiet, og vi får snart en screening i matematik, hvor vi gerne må bruge lommeregner. Mit spørgsmål til jer, er så om i kender nogle hjemmesider eller gerne nogle apps med en god lommeregner, som kan noget mere end de grundlæggende ting? Jeg ønsker ... -
a) Bestem en ligning for tangenten til grafen for f i punktet P
ForumindlægHej folkens. Jeg er gået helt i stå med denne følgende opgave. Håber i kan hjælpe mig. Det lyder følgende En funktion f er løsning til differentialligningen dy/dx=x^2*(y-1) og grafen får f går gennem punktet P(2.5) Bestem en ligning for tangenten til grafen for f i punktet P? Håber folk ... -
Undersøg, om b kan skrives som k ⋅ a , hvor k er en konstant.
ForumindlægHej hvordan skal løse den vedhæftede opgave? Findes der en formel / metode jeg kan bruge? Tak på forhånd - Sarah -
Løbende eksamen, hvad gør i?
ForumindlægHej alle, Jeg skal næste skoleår til at starte på HTX, og har lige gået i en form for 10. klasse på en erhvervsskole. I forbindelse med HTX ville jeg gerne så løbende forberede mig til eksamen, så der er langt mindre opgaver de sidste fx. 14 dage før eksamerne... Så hvad gør i for at forberede j... -
Skriftlig pensum
ForumindlægJeg har suppleret matematik fra b til a niveau det sidste halve år.Når jeg sidder og løser forskellige eksamenssæt, så møder nogle opgaver jeg slet ikke har set til. Nogle af de opgaver hedder funktionsanalyser (har jeg snuset mig frem til).Nogen der ved om jeg også skal løse disse opgaver til mi... -
Et godt råd!!!!
ForumindlægTil alle der har problemer med 1.g, 2.g eller 3.g matematik, så bør de få fat i matematik programmet TI-Interactive. Programmet vil spare dig for en masse arbejde, og det er fuldt ud lovligt. Hvis skolen ikke allerede har har programmet, er det på tide, at de investere, for skriftlig eksaminer bl... -
Beskriv disse interessenters indbyrdes bidrag og belønninger med AaB A/S
ForumindlægHey alle. Har projekt om virksomheden AaB A/S. Dermed vil jeg høre om i kunne besvare mit spørgsmål som kommer her: Beskriv disse interessenters indbyrdes bidrag og belønninger med AaB A/S: - Aalborg Kommune - Nordjyske Medier - Leverandører. Har virkelig brug for hjælp.! Tak på forhånd. -
Syddansk universitet, HD 1 del, erhvervsøkonomi, Unichem A/S
ForumindlægHej Er der nogle fra Syddansk universitet, som evt har deltaget på Complet kursus eller på anden vis har fået fat i en vejledende løsning til eksamenscasen 2009, der omhandler virksomheden Unichem A/S? -
Virksomhedsøkonomi HHX Niv. A 2. del - vejledende løsninger
ForumindlægHej. Virksomhedsøkonomi HHX Niv. A 2. del - vejledende løsninger Er der nogle der har denne e-bog?, Eller andre former? så den kan sendes? Ville være super! Sendes gerne til Qwax@hotmail.dk -
Hvordan finder jeg de 2 vektorer a og b, udfra vektoren AB = (8,15)??
ForumindlægSe det vedhæftede skærmbillede, hvor opgaven (c) siger at jeg skal tegne et parallelogram ABCD i et koordinatsystem. Jeg skal vel først udregne vektorerne AB og AD, for at kunne finde de enkelte punkter i koordinatsystemet, eller tager jeg fejl? -
Gør rede for A, B, C og D ud fra fire sinus funktioner
ForumindlægJeg skal gøre rede for graferne og bestemme hvilken funktion hører til hvilken graf. Jeg har funktionerne: f(x)=sin(x) g(x)=2+sin(x) h(x)=sin(2*x) i(x)=sin(x+2) Jeg har ingen ide om hvordan jeg gør det her, så jeg har vedhæftet billedet af graferne. -
G LO B A L Opvarming, Er mine metoder korrekte?
ForumindlægHej, jeg skal op mandag 26/5 og er igang med at udarbejde mit talepapir. Mit emne er Al Gores film "En ubekvem sandhed" Og sådan ser mit Manus ud(ik færdig): Tit og ofte, hører vi medierne berette om fremtidig klima, man hører tit om den såkaldte ”globale opvarmning”. Som et produkt h...
