Søgning på: matematik fp9 maj 2017. Resultater: 16461 til 16480 af 33873
-
Beviser
ForumindlægHejJeg går i 1.g.Skal op til mundtlig matematik på tirsdag.Nogle som kan fortæller mig hvilke beviser man kan tage op i trigometri. -
Bestem en ligning for parablen i det valgte koordinatsystem
ForumindlægHej er der nogen der kan hjaelpe med noget matematik. Jeg ønsker at løse opgave a og b. Nogen der kan muligvis forklare hvordan -
Grafisk 2.gradsligning
ForumindlægJeg skal op i Matematik B-niveau her på næste fredag!Et af spørgsmålene, går ud på at vise og løse en ´2.gradsligning grafisk.Men hvordan gør man det?Kevin -
Karakter i mat b.niv. Skr?
ForumindlægHej...Er der nogen der har fået karakter i matematik b-niveau skriftlig...?(Sproglige, eller hf'ere???? -
omskriv til to leddet størrelse
Forumindlæghej har en opgave i matematik som jeg ikke helt kan finde ud af. Man skal omskrive følgende til kvadrat på en to-leddet størrelse. Men hvordan gør man? 4x^2 + 36 -24 -
Mdt. Mat A1
ForumindlægHejsa! Jeg skal snart op i matematik (1.årigt højniveau)- og ville egentlig bare høre om der er nogle der evt. har et eksempel på hvordan et spørgsmål kan lyde??Det ville være skønt:o) -
? ja Texas instrument
ForumindlægHej er der ikke nogle der har nogle seje apps og programmer til TI 83 og 84? Især er jeg interesseret i spil og matematik hjælpeprogrammer. Tak for hjælpen -
DIFFERENTIALREGNING
ForumindlægER DER NOGEN DER KAN FORTÆLLE MIG HVORDAN MAN LØSER OPGAVE 8021 I VEJLEDENE OPGAVER I MATEMATIK 2006 FOR HTX A-NIVEAU? -
haster
Forumindlæger der nogle der vil hjælpe mig med min srp, jeg skriver i matematik og virksomhedøkonomi og begge fag er a niveau. -
3.025
Forumindlæghej...jeg skal have integreret dette stykke... men sidder hele tiden fast i det. skal bruge det til opg 3.025 i bogen eksamensopgaver i matematik. 6x * 0,4^x -
Løs ligning (x-1)(x^2-4)=0
ForumindlægHej! Jeg sidder fast i matematikken, håber at der en som kan hjælpe! Løs ligningen (x-1)(x^2-4)=0 -
Et A på hovedet??
ForumindlægHvad betyder et stort A på hovedet i matematik?? Der står: (A på hovedet)x E R -
(4x+4)/3 = 2x-6
ForumindlægHej, jeg har et enormt problem i matematik. Jeg er elendig til ligninger, og ved ikke hvordan jeg skal løse denne her rigtigt: (4x+4)/3 = 2x-6. På forhånd tak. -
tallet pi
ForumindlægEr der nogen der har skrevet en 3.g's opgave i matematik (tallet pi). Hvordan opbygger man sådan en ???? -
Analytisk geometri
ForumindlægEr næsten færdig med matematik opgaverne for denne ferie, mangler kun denne opgave, som volder mig lidt problemer!m: y=-2x+7Bestem en vektor parallel med linien...Hjælp!:) -
Bestem forskriften for f
ForumindlægHey folkens, Jeg har brug for hjælp til en opgave i matematik B. håber nogle vil hjælpe :) Jeg har vedhæftet opgaven. -
Yderdiameter - 3 rør inde i hinanden
ForumindlægJeg har lidt svært ved at forstå en matematik opgave, om hvordan man finder yderdiameteren nogen der kan hjælpe... Opgaven er vedhæftet som PDF På forhånd tak -
Integral
Forumindlæghej alle sidder og laver matematik uden hjælpe midler. jeg har en opgave hvor man skal bestemme integrallet af (2x-1)^6 men hvad betyder det når der står i 6.. -
Hjælp mat.
ForumindlægHej nogle der kan hjælpe mig med, noget matematik jeg ikke kan finde ud af, jeg skal regne det nedstående ud: 1)4+5*2 vil ikke bare have et svar, men hvordan man gør. -
opg. 9134
ForumindlægHej alle, er der ikke en der har lavet opg. 9134 i den røde bog for matematik a niveau.. Har virkelig brug for hjælp!! Jeg er på bar bund..
