Søgning på: eksamenssæt matematik A HTX. Resultater: 16481 til 16500 af 158923
-
KIG HER: Er det muligt?
ForumindlægJeg har brug for at komme ud med noget, og spørge her. Tror I, det er muligt at stige fra hvad ... 4 i skriftlig biotek-karakter til et 12-tal til den skriftlige eksamen? I så fald, hvordan synes I jeg skal begynde at forberede mig? Der er vel 1,5 - 2 måneder tilbage, til jeg skal til eksamen. J... -
2. gradsfunktioner - hvad er A, B og C's betydninger?
ForumindlægEr helt lost? :s -
What percentage of the CH3COOH molecules release a proton?
ForumindlægEr der nogen der kan fortælle mig hvordan man laver sådan en opgave?? -
Opgave 3 a) reducer udtrykket y·(2x-y)+(y-x)^2
ForumindlægReducer udtrykket y·(2x-y)+(y-x)^2 nogen der kan hjælpe eller svaret? gerne hvor alt hvad man gør bliver forklaret :) -
Bestem ligning for plan a (α) som indeholder 4 punkter ABCD
ForumindlægJeg har for lidt siden løst en samme opgave som bedte om ligningen på et plan. Men sagen var bare, at det var for ABC Denne gang skal jeg gøre det samme, men for 4 punkter (ABCD). Og det er her jeg er i tvivl om at det er nok at tage vektor(AB) og vektor(AD) Det virker bare mærk... -
Hvilke stamtavle passer til henholdsvis sygdom A b c
ForumindlægNogen der kan hjælpe med den her biologi opgave, forstår det simpelhent ikke. -
Hej!
ForumindlægHej, Jeg skal snart op til årsprøve i dansk STX A. Jeg tænkte på, om der er nogle, der sidder inde med gamle opgavesæt? - Jeg vil gerne se de forskellige ting, man kan møde. :) -
Nogle som har lavet samfundsfags a eksamen 19 august 2010 ulighed i sundhedsvæsenets?
ForumindlægHej er der nogle som har lavet samfundsfags a eksamen 19 august 2010 risikosamfundet delopgave b : ulighed i sundhedsvæsenets som har løst til at sende den til mig? det ville være en kæmpe hjælp. på forhånd tak med venlig hilsen sofie :) -
Er der nogen som kender én der tilbyder lektiehjælp for stx 3.g fyisk A niveau
ForumindlægHay kender i nogen som tilbyder hjælp( imod betaling) til lektielæsning for én som går i 3.g. og har fysik på A niveau.Helst i kbh region.eller et eller andet sted på sjælland...Personlig henvendesle på min @ tak -
Musulmanes en España HHX skriftlig eksamen fra 2011
ForumindlægHej allesammen Jeg ville spørge om der er nogle der enten har opgaven eller opgavebeskrivelsen til HHX spansk eksamensopgave fra 2011, som hedder: Musulmanes en España? Jeg håber, at der er nogle der har opgaven eller opgavebeskrivelsen, da jeg er villig til at betale for det. Venl... -
Forslag til emne - Musik A, Mat B & Ng C
ForumindlægHvis der er nogen der har forslag til et emne jeg kunne kaste mig ud i, ville jeg blive rigtig glad. Jeg skal have musik som hovedfag, da mit andet selvvalgte A niveau (engelsk) er udenfor min studieretning (valgfag og dermed ubrugeligt) På forhånd tak. [: -
SRP - Autohuset Skjoldgaard A/S (Ford Fredericia/Middelfart)
ForumindlægHej Er der nogen som kan hjælpe mig med nogle hjemmesider hvor jeg evt. kan finde noget om Autohuset Skjoldgaard A/S (Ford Fredericia/Middelfart), fordi jeg kan hverken på deres egen hjemmeside eller selv finde noget om dem. På forhånd tak -
Historist Analyse af: Brev til St. Joesph. - Stephan A. Douglas
ForumindlægHej. Sidder her og skal lave SRP, men er på lidt på bar bund med min historie analyse af Brev til St. Joesph - Stephan A. Douglas. Hvad skal jeg skrive i min analyse? Nogen som har en model jeg kan gå ud fra? Hilsen en travl studerende.. -
Søger tutor / mentor / lektiehjælp til fysik A HF enkeltfag
ForumindlægHej alle Jeg søger en tutor / mentor / lektiehjælp til fysik A HF enkeltfag. Jeg skal til eksamen til sommer. Jeg bor i København. Jeg ville fortrække at mødes på hovedbiblioteket. Skype dur også. Mvh. Sofia -
a) Beregn hvor mange timer der kan tilledes spildevand indtil bassinet er fyldt.
ForumindlægNogen der kan hjælpe med opgave. Hvilke formler skal der bruges -
nogen der vil hjælpe med matematik opgaven problemløsningsdel maj 2005 regional tv - tv2/nord?
Forumindlæghjæææææææææææææææææælp pleeeeeeeeeeeeease! - -
Mundtlig eksamen i matematik på b-niveau - nogle gode råd?
ForumindlægHej skal snart til eksamen, har I nogle gode råd? -
Hvad sker der hvis man dumper sin skriftlige eksamen i matematik - b-niveu?
ForumindlægHej, jeg frygter jeg dumper min skfriflige eksamen i morgen... hvad sker der hvis man dumper den? MVH - Hanne :) -
at tage et ekstra fag på HF?
ForumindlægHej Studieportalen! Jeg har idag tilmeldt mig Matematik A som selvstuderende efter at have overvejet det i nogle måneder (puha, frsiten var på fredag, så det var meget heldigt) og mit spørgsmål går så på, hvorvidt jeg kan anvende disse karakterer i min studentereksamen, som jeg afslutter her ... -
AT i Engelsk A og religion C "Life of Pi"
ForumindlægHej til alle på Studieportalen. Overemnet for AT i år 2019 er "Havet". Jeg har valgt opgave B - den traditionelle uden en innovativ løsning. Jeg er igang med at skrive min AT synopsis om filmen "Life of Pi" af Yann Martel, men jeg sidder en smule fast. Min problemformuleri...
