Søgning på: tysk oversættelse øvelse 16. Resultater: 16481 til 16500 af 40404
-
Idræt
ForumindlægEr der nogen herinde som ved hvad IRM er for noget, når man taler om idræt? -
FSA Rettevejledninger
Forumindlæghttp://skolestyrelsen.dk/skolen/afsluttende%20proever/2%20fagene/rettevejledninger.aspx¨ Her ligger alle Facitlisterne, så hvis I har løst, kan i se hvor det gik galt :D -
De danske partier
ForumindlægHvordan skal de danske partier placeres ud fra denne model? http://peecee.dk/upload/view/121851 -
Stofmængde
ForumindlægOkay, jeg er helt vildt forvirret over hvad stofmængde er, og hvordan man finder den. Jeg skal finde den molare masse for calciumsulfat, og det har jeg fået til 136,15 g Nu skal jeg så finde stofmængden for 136,15g calciumsulfat? Hvordan gør man det? er 1 mol bare 136,15 g eller?? Vi snakker ik... -
Engelsk fp9 2020
ForumindlægHej Nogle der ved om der er kommet en engelsk fp9 2020 eller om der kun er en 2019? Skal have termin imorgen og er så nervøs. Er den svær? Hvad handler den om? -
Fælles forberedningslokale
ForumindlægHejsa. Jeg er i den situation hvor jeg har mundtlig eksamen, og har lige fundet ud af at jeg skal dele forberedelseslokalet med andre på samme tid. Da jeg så var inde på regler for at læse om det, finder jeg ud af man også dermed har tavshedspligt overfor de andre elever. Mit spørgsmål er så hvor... -
9. Klasses eksaminer
ForumindlægHej. Jeg er på vej mod eksaminerne og jeg kunne godt tænke mig at vide, hvordan de eksaminer foregår i 9. Klasse. Jeg skal op i dansk, engelsk, kristendom og fysik. Har i nogle gode råd til eksaminerne og hvad man skal læse op på? Mvh kinna -
Glukose i sodavand og spaltning af sukrose
ForumindlægHejsa. Jeg har fået et kemi aflevering, og jeg er vildt forvirret. (Jeg har vedfæftet et forsøg om glukose) spørgsmål til forsøget: Er der sukrose eller glukose i sodavanden, hvordan påvises det? Hvorfor er Glas 2 med i forsøget? Håber at der er nogle der kan hjælpe! -
kvadratrodsregning ??? (10-5*2)^4 ???
Forumindlæghej hvad er udregningen/mellemregningen for : (10-5*2)^4 ???? -
Gruppearbejde
ForumindlægEr der nogen som kan komme med en uddybende begrundelse for hvorfor det er vigtigt at arbejde i grupper, hvad er fordele og ulemper? -
Ligninger
ForumindlægNogen som kan forklare hvordan jeg løser de her ligninger.... 2 ( x + 3) = 16 - 4x + 10 (x + 3) = 36 -
Areal - rektangel
ForumindlægJeg har et rektangel med en diagonal på 16. Hvorda finder jeg så det størst muligt areal af rektanglet? -
Trække tid fra hinanden (hjælp)
ForumindlægNogle der kan give mig en formel på hvordan man trække f.eks: 16:15 - 10:45 fra hinanden? Tak for jeres tid og hjælp! -
grupper
Forumindlæghej er der en der kan forklare mig denne her ogpave? Gruppen G er cyclisk af orden 16. En frembringer er x. Angiv samtlige elementer i G af orden 8 -
Blandede opgaver
ForumindlægEr der nogen, som vil hjælpe med disse opgaver? 1) Ved opvarming af en stålstang sker der en længdeforøgelse, udfra flg. sammenhæng: ΔL = L*α*ΔT, hvor ΔL er ændringen af stangens længde, ΔT er ændringen i tempratur, L er stangens længde ved begyndelsestemperatur og &... -
ordbøger
Forumindlæger der nogen der har adresse til nogle gode ordbøger over nettet, som man kan bruge her og nu??...(både danske, tyske, engelske og franske?) -
Trekant
ForumindlægHejsa, har en lille opgave, der driller. Når den er lavet kan jeg lave de 4 andre selv. Beregn de manglende sider i trekanten: Jeg skal finde a og b a= b= c=16 A=31 grader C=90 grader På forhånd tak, håber der er en der har lyst til at hjælpe. -
Ekstemporal tekst
ForumindlægHej!!Er der nogen herinde der har en ekstemporal tekst som de kan sende til mig???? Vil nemlig godt øve det lidt inden eksamen.min email: [email protected] -
2. verdenskrig
Forumindlæger der nogen der har en ide til hvordan jeg kan diskutere om de danske modstandsfolk havde en betydning for danmark??? -
DHO om nazistisk propaganda
ForumindlægHej jeg er i gang med en DHO opgave om nazistisk propaganda. jeg skal i opgaven blandt andet redegøre for, hvordan nazisterne anvendte propaganda som middel før og efter de kom til magten. Nogen der kan komme med lidt inspiration? /Mads
