Søgning på: matematik aflevering. Resultater: 16521 til 16540 af 39386
-
Føljeton eller reportage?
ForumindlægHej derude! Jeg skal skrive en dansk aflevering om Herman Bangs "Fra Lighuset", men jeg er lidt i tvivl, om det er en føljeton (og i så fald hvorfor) eller om det er en reportage? -
EU og integration
Forumindlæghej, jeg har fået en aflevering om EU og integration, og har haft nogen små starts problemer. Kunne godt bruge nogen andres øjne på det jeg indtil vider har. -
Hjælp
ForumindlægHej jeg sidder med mat aflevering og er spejl blank på spørsmålet: Beregn vanddybden Ting om cylinderen: L vand 14310, radius 2,25m? hjælp -
Hjælp til projekt i matricer
ForumindlægKan nogen hjælpe mig med at løse den her aflevering !!!!!!!! Jeg er begyndt på opgave a men kan ikke komme frem til den rigtige løsning -
Tysk hjælp?
ForumindlægHejsa! Jeg har en tysk aflevering, som jeg meget gerne vil have kigget igennem for grammatiske fejl. Det er en oversættelse på ca 100 ord - håber der er en der vil hjælpe :-)?? -
Tysk hjælp?????
ForumindlægJeg har en meget kort tysk aflevering på omkring 100 ord, som jeg meget, meget, MEGET gerne vil have rette for grammatiske fejl :). Pleeeeas hjælp mig - på forhånd tak :) -
Spansk - Estar, Hay, Ser (at være)
ForumindlægHej jeg er lidt usikker på mit spansk og det ville være rart hvis en af jer gad og tage et hurtigt kig på denne her aflevering. -
Et brev til Elo fra Susanne "Et mærkeligt skib" Anita Krumbach
ForumindlægSidder med en skriftlig aflevering som er til for til den 11/6/19 Det er somsagt et brev som skal være på 1 - 1,5 side Skriv endelig vis i skal bruge mere info -
HASTER TYSK HJÆLP?
ForumindlægJeg har en tysk aflevering som skal afleveres imorgen tidlig, som jeg meget meget meget gerne vil have rettet igennem - Det er en oversættelse på 100 ord.. Pleaaas :-) -
Engelsk
ForumindlægHejsa jeg har en engelsk aflevering for på 400 ord, er der nogen som har tid til at rette den? Tak på forhånd :-) -
Tysk!
ForumindlægHalløj, Er der nogen som gider kigge min tysk aflevering igennem for fejl? De sætninger og ord jeg er ekstra i tvivl om er markeret med rødt. (: -
Måling af LC50
ForumindlægHej allesammen Er ved at lave en biologi aflevering og er simpelthen gået i stå! - Hvordan finder man LC50 og NOEC for giftstoffer? Hilsen Sofie -
Konfidensinterval
ForumindlægHej. Er der nogen, der kan forklare, hvordan jeg løser denne opgave? Hvad er metoden? Det er ikke en aflevering, så I kan godt skrive hele udregningen. -
Receptionsteori
ForumindlægHejsa Et i gang med at lave en samf aflevering og er meget stresset og forvirret. Har virkelig bruger for jeres hjælp! Er receptionsteori og referancemodellen det samme? -
primus
Forumindlæghejsa :-) Er der evt en som er god til musik og kender til primus, som kan hjælpe mig ved at hurtigt kigge min aflevering i primus igennem? :-) -
Brintatom. Rydbergformlen
ForumindlægHej jeg har en aflevering om atomer og har svært ved opgave 7 (har indsat et billede). Er der nogen der kan hjælpe mig? Venlig hilsen Isabella -
Andengradsligning
ForumindlægHej alle sammen. Jeg sidder lige midt i en aflevering, men sidder lidt fast i en opgave Løs andengradsligningen (x·3)^2-1=0 Hvordan vil man løse denne -
Hilfe plz
ForumindlægHejsa. Jeg sidder her og laver en aflevering, og jeg kan simpelthen ikke fatte hvordan jeg skal udregning dette: -
Bestem højden h
ForumindlægHej Jeg er ved at lave en aflevering, og jeg kan simpelthen ikke finde ud af at løse opgave b. Nogle der kan hjælpe? -
løsning af ligninger ved hjælp af nulreglen
ForumindlægHejsa! sidder og laver aflevering, og jeg kan dog ikke finde ud af denne opgave, og den forvirrer mig utrolig meget... håber i vil hjælpe mig
