Søgning på: matematik noter 10 klasse. Resultater: 16541 til 16560 af 92586
-
Lommeregner
ForumindlægHey! Jeg ville bare lige høre om, I kender forskellen mellem TI-Nspire TouchPad & TI-Nspire CAS Touchpad? Jeg er i tvivl om hvilken jeg skal købe, men prisen er det samme for begge modellerne. Jeg ville bare spørge, hvilken der vil egne sig bedst for mig? Jeg skal snart starte i gymnasium og... -
Hvad skrev du om i SRP, og hvilken karakter fik du?
ForumindlægSå er det noget tid siden folk afleverede deres SRPer, så jeg ville høre hvordan det er gået. Jeg skrev selv i fagene matematik og historie, hvor jeg havde fokus på kryptering og kodemaskinen enigma. Det var faktisk ret spændende, og en nem opgave. Jeg fik et 10 tal for opgave, så det er jeg mege... -
Cosinusrelationer
ForumindlægHej jeg sidder med en matematik opgave som jeg slet ikke kan finde ud af, håber der er nogle som kan hjælpe mig hurtigst muligt.. 1) I en trekant er sidelængderne 5, 8 og 10. Fra et hjørne trækkes medianen m til midten af siden med længden 8. Beregn længden af m. -
Hvordan løser jeg de her 2 ligninger?
ForumindlægHej studieportalen! Jeg er ved at lave en matematik aflevering, og sidder fast ved de her 2 ligninger. a) 10 - 5x = (x + 1) b) 5x + 30 - 7 * 2 = 2x + 31 - 6 Jeg er meget dårlig til ligninger, så jeg ville blive superglad hvis nogen kunne hjælpe mig :-) - Mikkel -
Et hurtigt spørgsmål
ForumindlægHej, undrede mig bare lige over en opgave hvor man skal skrive følgende som én potens af 10.100*10^(-4)/10^(-2)Jeg får det til 1: 100*10^(-4)/10^(-2) = 10^(-2)/10^(-2) = 1Men jeg ved at svaret er 10^(6) Så hvordan skriver man dette som én potens af 10? -
Brev fra Syddansk UNI??
ForumindlægHvorfor har jeg fået et brev vedr. generalforsamling d. 21/04?? Ingen andre fra min klasse har! :S -
Retskrivningsprøve retteark?
ForumindlægHej! Ville bare spørge om der er nogen der har/kan finde rettearket af retskrivningen? :) Prøven hedder: Retskrivning - Talkshow 9. klasse (Øveprøve). Godt nytår! -
gallafesten..
ForumindlægHejsa..Vi er nogle som er kommet til at diskutere om man sidder ved siden af sin klasse den aften, eller er det ens partner... -
Sandsynlighed=?
ForumindlægNogen der kan vedhæfte en fil om "Sandsynlighed" pensum for emnet 8. klasse? - God aften. - Med venlig hilsen Matte -
KAOS BILLEDE!!!
ForumindlægHej vi er en klasse der er helt på bunden med hvad vi skal have af tema på vores kaos billede. Vi går i 3.p håber i vil hjælpe :D -
hjælp
Forumindlæger der nogen der vil kigge den igennem for grammatik kommaer osv på forhånd tak. Logbog I uge 17 skulle vi i praktik i en uge. Jeg skulle på social- og sundhedsskole i to dage, og på HTX i tre dage. Før vi tog afsted, havde jeg hele tiden troet at vi skulle sidde sammen med de andre elever i klas... -
Differentialligning
ForumindlægHej. Jeg har fået stillet opgaven: Til beskrivelse af sammenhængen mellem antal dyr N og tiden t i en population benyttes ofte den relative væksthastighed 1/N * dN/dt. Nedenstående tabel viser nogle sammenhørende værdier med tiden og den relative væksthastighed. Tiden t: ... -
Alm.gym. STX!
Forumindlæghvordan har du det med gymnasium ? er det bare noget der skal overstås ? hvor langt tid bruger du ca. på dag til dag lektier? hvor langt tid bruger du ca. på afleveringerne? laver du dem den dag de skal afleveres eller en uge før osv ? -
11 engelske sætninger
Forumindlæg1. Jeg har sendt et brev til min veninde 2. Hun svarede, at hun aldrig har fået sådan et dejligt brev. 3. Har du set mine briller? 4. De er forsvundet, og jeg har ledt efter dem alle vegne. 5. Jeg havde glemt at låse døren. Det er aldrig sket før. 6. Hun har ringet, at hun ikke kan komme. 7. Vi v... -
Hesiod: Theogonien
ForumindlægHej Jeg vil lige spørge om der er nogle der har noter til Hesiod: Theogonien? Tak på forhånd. -
Hjælp...please
Forumindlæghej...jeg er en 10.klasse-elev og jeg står i et svær position ligenu... Det er at jeg er i tvivl om jeg skal vælge htx eller stx: Jeg vil på univesitet og vil være læge og interesere mig meget for matematik og fysik/kemi, jeg fik 10 i årskarakter og 10 i afgangsprøven i fyisk/kemi i 9.klasse og e... -
Ret kommafejl - få sætninger:)
ForumindlægIndsæt/fjern kommaer, hvor det er nødvendigt: 1) Have you eaten Ann? 2) the men in the street were strong red-faced young hooligans. 3. William kept his room in perfect order, and never had to be told, to comb his hair or wash his hands or put on a clean shirt. 4. The village is I believe a spec... -
mat
ForumindlægHej. Jeg ved godt, at det er blevet spurgt meget til den skriftlige matematik eksamen (b-niveau), men, hvor mange point skal man sådan ca. have, for at få et 10 tal?? -
Tak
ForumindlægHej alle Var oppe til matematik idag, fik 10, vil takke jer for jeres hjælp, og for at I har været med i min udvikling. Det stopper naturligvis ikke her, hæver det til A og læser det på uni. ;D -
Hvordan er point-fordelingen til eksamen
ForumindlægHvor mange point skal man have for ar få 00 02 4 7 10 eller 12? Evt. en hjemmeside til dette. Der er tale om Matematik A på stx skr. eksamen
