Søgning på: tysk analyse. Resultater: 16541 til 16560 af 38620
-
Klaus Rifbjerg "Under vejr med mig selv" - selvbiografi eller autofiktion?
ForumindlægHej derude, Jeg er i gang med en analyse af digtsamlingen "Under vejr med mig selv" af Klaus Rifbjerg. Undertitlen til digtsamlingen var engang "en utidig selvbiografi" - er der nogle der kan hjælpe med at forklare hvad betydning kunne være? Jeg er blevet i tvilv om hvorled... -
Oversæt? Hjælp?
ForumindlægKan nogle oversætte dette.. Da jeg ingen Ordbog har herhjemme.. Fra Dansk til Tysk...1 Uwe har været i Berlin2 Vi har ofte været i Tyskland3 Hvornår vil i være færdige?4 Kl. 5 vil vi være færdige 5 Hvor havde hans og hanna været? 6 Havde de været i udlandet? 7 Ferien har igen været dejlig8 Har fa... -
Indsæt endelser - Et hint?
ForumindlægHej Jeg sidder her med noget tysk, som jeg ikke helt ved, hvordan jeg skal gribe sådan en opgave an.. Jeg skal indsætte de rigtige endelser. I kan finde opgaven her: Det er den, som hedder 51.1 Indsæt de rigtige endelser; Herrlich... http://books.google.dk/books?id=mQn2JfnJADgC&pg=P... -
Fag til eksamen
ForumindlægHej, jeg går i 10. klasse og skal snart til eksamen. Jeg har valgt at gå kun op til mundtlig/skriftlig engelsk og mundtlig/skriftlig dansk. Jeg er egnet til det gymnasie jeg vil ind på. Jeg vil ikke op i matematik og tysk da jeg godt jeg forudse mine karakter, og jeg ved at det vil være de samm... -
oversættelse
ForumindlægSå står man i den´"dejlige" situation, at ens far har bedt en, om at oversætte en mail fra dansk til tysk og da jeg tilfældigvis har holdt en dejlig lang ferie, er jeg temmelig blank hvad det angår, men har alligevel lige hurtigt prøvet mig lidt frem, men håber der er en, der vil kigge ... -
Hjælp haaaaaaaster
ForumindlægEr der nogle der kan rette min tysk på mindre end 10 linjer. Please hjælp lige den skal afleveres før klokken 12 i dag :) Rauchen Ich habe nichts gegen Rauchen aber es ist ihre der Menschens Wahl. Ich finde es ist egal ob jemand rauchen, solange ich selbst nicht ausgesetzt für es bin. Ich gl... -
rettelse for fejl :)
Forumindlæghej alle sammen.. det eneste jeg beder jer om at rette dette for fejl... plzzz.skal laves til imorgen dansk: vi håber at det vil lykkes dig at få billeter. arbejderne siger, at de er parate til at strjke med det samme. ved De, om han har forstået at undersøge sagen? da man fortalte kunde... -
Rettelse
ForumindlægEn lille dansk-tysk oversættelse. Hvis der er nogen, der gerne vil se den igennem for fejl, vil jeg blive meget glad. Steffi und ihre Mutter Steffi er 15 år og bor i Hamburg med sine forældre. Hun har tre ældre søskende, som ikke mere bor hjemme. Steffis forældre arbejder begge som journalister... -
Spørgsmål?
ForumindlægSidder og kæmper med en tysk fremlæggelse til imorgen og vil gerne ha tjekket den igennem for fejl.. Her kommer den (det er fremlæggelse omkring - gegen die wand): Die deutsche Schauspielerin Sibel Kekilli wurde am 16 Juni 1980 in die Deutsche Stadt Heilbronn geboren. Ich will gern von ihre Sc... -
Haster... rettelse
Forumindlæghej er der nogen som vil hurtig rette min tyske sætninger?? plzzz.... tak på forhånd... 1.To unge mænd vil flygte over Berlinmuren den 6/2 1989. Zwei junge Männer will am 6/2 1989 über die Berlinmauer geflohen. 2.Det lykkeds dem ikke. Es gelingt ihm nicht. 3.Christian Gueffroy bliver skudt af... -
Formulering.
ForumindlægJeg har nogle sætninger, jeg skal oversætte fra dansk til tysk, jeg er ret usikre omkring, så smider dem lige herind. 1.Der har vi slottet Mit bud : Da haben wir die Schloss. 2. Har du noget, så er du noget. Mit bud : Hast du etwas, dann bist du etwas. 3. Jeg har aldrig haft lyst til det: Mit... -
!Lille tekst rettelse!
ForumindlægHej! Jeg har skrevet en tekst på tysk, men jeg vil gerne have at den bliver set igennem, jeg har rettet selv så meget jeg kunne, men jeg tror stadig der er nogle fejl.... Ich weiss nicht um ihr seid beunruhigen oder ihr habt mich Vermisst melden. Aber ich bin ganz sicher dass ihr mein Ver... -
komplekse tal
Forumindlægjeg sidder og skal op til mat. eksamen (3g 3-årig A-niveau). Vi har haft komplekse tal som valgfritemne men vores lære har ikke kunne forklare det ordentligt. så jeg ville høre om der er nogen der ved hvor man kan læse om komplekse tal så man forstår detTak Anders -
Latin
ForumindlægHejJeg skal til eksamen i latin og jeg har meget styr på latinen efterhånden som jeg har læst voldsomt op til eksamen.Problemet er dog, at jeg skal ind som den første og ikke rigtigt ved, hvordan jeg skal gribe det an så jeg måske kan gå derfra med 11 eller 13. Er der nogen som ved hvordan man or... -
Opskrift på en god essay
ForumindlægHejsa er der nogen der kan hjælpe mig med en opskrift til en god essay.?? Nogen der ved om der findes en god brugelig defination?Håber i vil hjælpe mig - Alanna -
figur til molins model
ForumindlægHej er der en der sidder inde med en figur af molins model, kan ikke finde nogen på nettet og skal sætte det ind i min opgave.. har ikke lige adgang til en scanner, og er ikke så god til at lave det på com. Nogen der kan har en som I vil lægge ind. Ved ikke om, der måske er en figur her inde på S... -
Abstract, lidt hjælp?
ForumindlægHej:) Er der ikke nok nogen der vil fortælle mig om dette abstract er helt forkert eller lign? vil ikke have fejl for det:S Abstract This study examines musicals as a genre, and the characteristics of this type of genre. Additionally, the paper discusses differences between American and Danish mu... -
BLACK LIKE ME
ForumindlægEr der nogen af jer, der har erfaringer med denne bog? -
3.g opagve
ForumindlægHejsa. jeg har virkelig brug for nogle ideer til hvad jeg skal skrive min 3.g opg om...:-) -
Sofies verden
ForumindlægHej!Jeg skal snart skrive opgave om "Sofies verden" af Jostein Gaarder og ville høre om nogle havde skrevet en opgave om det til inspiration. Min lærer siger at jeg skal begrænse mig meget i forhold til hvad jeg normalt skriver da det ellers vil være en uoverskuelig opgave. Hvilke aspek...
