Søgning på: srp biologi historie. Resultater: 16561 til 16580 af 28854
-
ATP
ForumindlægHvad er ATP? -
Videnskabsteori
ForumindlægHey derude Hvad er forskellen på den klassiske positivisme formuleret af Comte og den logiske (ny)positivisme, som startede i Wienerkredsen? -
fisk
ForumindlægHej jeg har virkelig brug for jeres hjælp til opg 2! håber i kan hjælpe :))) -
Fibroblaster i cellekultur
ForumindlægHvad er fordelen ved at bruge fibroblaster i cellekultur (ud over, at de er let tilgængelige via hudbiopsi)? Jeg ved at de proliferer hurtigt i cellekultur, og at dette har noget at gøre med deres syntese af den extracellulære matrix, og at de (in vivo) indgår i healingsprocesser. Hvorfor gør dis... -
Evolutionsmekanismer - hjælp
ForumindlægJeg har vedhæftet en fil. Jeg forstår ikke evolutionsmekanismer, jeg har set at der tidligere har været skrevet noget om det herinde , men artiklen der bliver refereret til virker ikke.... er der en som kan hjælpe mig med at forstå figuren. Jeg har brug for hjælp til st kunne forklare figuren. -
HJÆLP - Jeg har brug for hjælp til disse spørgsmål
ForumindlægJeg har brug for forklaring på disse spørgsmål: -
SSO; snyd; DGS; social arv
Forumindlæghttp://www.jp.dk/kbh/artikel:aid=3443682/\n\nHvad er nu det for noget?!\n\n"Landets 3.g'ere sidder i denne uge derhjemme og knokler med den større skriftlige opgave. Men i hjem, hvor forældrene er akademikere, får eleverne bedre hjælp, end hvis mor er rengøringsdame, og far kører lastbil... -
ER du også træt af at høre (de samme) spørgsmål om SSO næsten hver dag??????
ForumindlægHeySynes at vrimler med spørgsmål til SSo og historieopgaven lige for tiden (ok indrømmet jeg er også selv en flittig "spørger" på det område) og når det bliver danskopgave tid kommer det til at vrimle med danskopgave spørgsmål...Hvad med at undgå at de samme spørgsmål bliver stillet he... -
fysik- årsprøve i 1.g
ForumindlægJeg skal op til årsprøve i fysik, men jeg er temmelig nervøs, og vi har ikke fået af vide af vores lærere, hvordan det egentlig fungere, og vi har ikke flere fysik-timer, så jeg vil høre, om der ikke er nogen der vil forklare mig det, samt hvordan man får et godt resultat????? jeg vil nemlig bar... -
Tysk-rettelse af stil...Tak!
ForumindlægHej, er der en der vil rette dette.. Tak!Um 06.30 Uhr stehe ich auf. Ich Wäsche mich an die Toilette und danach frisiere ich meine Haare und lege Make-up. Zuletzt ziehe ich an. Heute will ich gut angezogen sein.Um 07.00 Uhr isst ich frühstücke mit meine Mutter und währenddessen sprechen wir von w... -
beregning af opløselighed
Forumindlæghej..jeg har en opgave 1 c:http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer04/kemi2004-10-3-uk.pdf?menuid=150560hvor jeg skal beregne sølv(I)bromids opløselighed.. er der en bestemt formel man skal bruge, eller hvordan skal det gøres? -
Jeres snit??
ForumindlægHejsa allesammen....For det første tillykke med eksamen til alle!!! og tillykke med huerne til alle 3.-g'ere.Ville faktisk bare lige høre, hvad folk havde fået i snit?? For mit vedkomne ligger det på et udemærket 8-tal.!!! -
hælp. En ide tak.
Forumindlægom nogle uger skal vi et ´gang med et kæmpe emne. hoved overskriften : LIVET. og vi skal finde et underemne. men jeg ved ikke hvad jeg skal vælge. nogle foreslag? tak på forhånd:) -
Sygeeksamen 2008 i samfundsfag
ForumindlægHej allesammen. Jeg har virkelig brug for oplægget til sygeeksamen augst 2008 i samfundsfag :) Jeg har kæmpet for at finde den på google, men det er simpelthen umuligt - i hvert fald for mig. Hvis nogen ligger inde med oplægget, ved hvad det hedder, eller ved hvor jeg kan finde det, må I meget ge... -
burde vide
Forumindlæghavd burde man vide hvis ma har en prøve i fysik i 9.klasse hvad er syre og baser neutralisation fortynding ph-værdi fremstilling af saltsyre fremstilling af base -
Skabelon til rapporter
ForumindlægHejEr der nogen, der har en god skabelon til rapporter? -
HJÆÆÆLP ! :D
ForumindlægFysik/Kemi ..Hvilken masse har Cl (37 i kernedele)(17 protoner) ?mit eget bud er : 37 Unit.*Men jeg kan ikke helt selv huske reglen omkring dette . -
Kronik
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe mig med indledning til ligestilling er ren utopi? -
2 karaktere i fort. sprog
ForumindlægJeg har fortsætter tysk, dvs. tysk på b-niveau.Inde på Lection, som vores skole bruger tiul karaktergivning, kan jeg se, at jeg har to karakterer for tysk, både mundtligt og skriftlig. Kan det passe, skal der ikke kun gives en fælles karakter, når det er b-niveau? -
Drømme-job
ForumindlægHej allesammen!Dem der skal på gymnasiet ikk´!Hvad er jeres drømme-job?Er selv i tvivl om hvad jeg skal være i fremtiden! =D
