Søgning på: kemi c pensum. Resultater: 16581 til 16600 af 72126
  • beregn varmekapaciteten

    Forumindlæg
    Hej derude, håber nogle vil hjælpe mig med hvordan jeg briber nedenstående opgave an. Du skal opvarme 0,25 liter vand i en vand varmer. Start temperaturen er 8 grader og slut temperaturen skal være 100 grader. Find varmekapaciteten C af vandet. Q= C * (T2 -T1) --> C = Q/ (T2-T1) Q er ukend...
  • Underenæring

    Forumindlæg
    Nogen der kan forklare mig de biologiske konsekvenser ved vitamin C mangle og Protein Mangle
  • Vektorer

    Forumindlæg
    Nogle som vil være venlige at hjælpe mig med c'eren og d'eren i nedestående opgave:
  • Hjælp

    Forumindlæg
    I en lignings som denne: x^2-5x+3=9 Jeg ved at x er a, b er -5, men hvad er c? Er det 3 eller 9?
  • Afleveringsopgave

    Forumindlæg
    Hej, opgaven er en afleveringsopgave, jeg ved ikke hvordan man regner a, b eller c. Kan nogen hjælpe?
  • Bevis, properties of distributions

    Forumindlæg
    Jeg skal løse opgaven som jeg har vedhæftet. Jeg har løst opgave a og c, men er lidt i tvivl om de to andre. Er der nogen som kan hjælpe med disse?
  • bestem rektanglets størst mulige areal i en retvinklet trekant

    Forumindlæg
    hej jeg står her med et problem med en opgave det er del c af den vedhæftede opgave som jeg har problemer med, de andre har jeg lavet. tak for hjælpen på forhånd :)
  • Lineær regression, hjælpppp

    Forumindlæg
    Hey guys, jeg er i gang med en opgave, men jeg sidder fast i den sidste delopgave - opgave c. (billede er vedhæftet)
  • Talfølger og fortætningspunkter

    Forumindlæg
    Jeg har brug for hjælp til både b) og c) i den vedhæftede opgave. Jeg har ingen ide om hvordan jeg skal komme igang, er der nogen der kan hjælpe????
  • Funktioner

    Forumindlæg
    Hej Jeg har problemer. I opgave 10 har jeg lavet opgave a og b, men c og d ved jeg hvad jeg skal gøre?
  • Beaten koordinatsæt

    Forumindlæg
    Hej, jeg har lidt problemer med at forstå opgaven c) Det vil være en stor hjælp hvis i vil hjælpe mig med at forklare hvad jeg skal :)
  • Forståelse af opgave?

    Forumindlæg
    Er der en forksel på spørgsmål c og d? (se billede), hvis ja hvad er den? s_1, s_2 og s_3 er tal i mit stuidenummer.
  • undersøg om de tre punkter ligger på en ret linje.

    Forumindlæg
    Nogle der kan hjælpe med ovenstående spørgsmål^^ mine punkter er: A(-2,12), B(4,9) og C(15,3).
  • Snitkurve HASTER

    Forumindlæg
    Hej, jeg har lavet delopgave a, men jeg ved ikke hvordan jeg skal lave b og c, håber at der er nogle der kan hjælpe.
  • Differentialregning

    Forumindlæg
    Vis at funktioner på formen f(x)=c*ek*x er løsning til differentialligningen y'=ky
  • Metriske rum og lign.

    Forumindlæg
    Hej alle! Så er tiden inde til at læse op til min sidste eksamen i vektorrum og metriske rum. Dett første spørgsmål har allerede meldt sig: 1) I forbindelse med Bolzano-Weierstrass sætning for point sets (punktmængder?): "It is apparent from out construction of the intervals [a_n,b_n] that ...
  • kalorimeterligning

    Forumindlæg
    Jeg sider fast på nogle opgaver, som jeg ikke ved hvordan, man skal løse. Hvis der er et par flinke gutter som ved hvordan, man skal løse dem. Så er i meget velkommen, til at fortælle hvordan opgaverne skal løses eller i det mindste hvilke formler man skal bruge, tak. Opgave 5.10 2,8 liter vand ...
  • Geometri , vilkårlige trekanter

    Forumindlæg
    Hvem kan lave denne ?? Figuren viser trekant ABC, hvor ? B = 66,3?, ?C = 77,7? og ?AB? = 8,0. a) Bestem længden af siden AC b) Bestem arealet af trekant ABC. Højden fra B op siden AC deler trekant ABC i to trekanter. c) Bestem arealet af hver af disse to trekanter.
  • hadefag?

    Forumindlæg
    Jaah hvad er dit hadefag?Mit er tysk, og dernæst dansk. Fatter ikke noget af de fag.
  • Jeg er i tvivl om jeg vil på efterskole eller bare direkte på HHX efter 9. klasse

    Forumindlæg
    Hej =)! Jeg er en dreng som lige er fyldt 15 år og går i 9. klasse. Jeg går og tænker rigtig meget over hvad jeg vil efter 9. klasse. En ting jeg er sikker på, er at jeg vil læse jura på universitet efter HHX. Men jeg ved bare virkelig ikke om jeg vil på efterskole inden HHX. Jeg er bange for...