Søgning på: kemi c pensum. Resultater: 16581 til 16600 af 72126
-
beregn varmekapaciteten
ForumindlægHej derude, håber nogle vil hjælpe mig med hvordan jeg briber nedenstående opgave an. Du skal opvarme 0,25 liter vand i en vand varmer. Start temperaturen er 8 grader og slut temperaturen skal være 100 grader. Find varmekapaciteten C af vandet. Q= C * (T2 -T1) --> C = Q/ (T2-T1) Q er ukend... -
Underenæring
ForumindlægNogen der kan forklare mig de biologiske konsekvenser ved vitamin C mangle og Protein Mangle -
Vektorer
ForumindlægNogle som vil være venlige at hjælpe mig med c'eren og d'eren i nedestående opgave: -
Hjælp
ForumindlægI en lignings som denne: x^2-5x+3=9 Jeg ved at x er a, b er -5, men hvad er c? Er det 3 eller 9? -
Afleveringsopgave
ForumindlægHej, opgaven er en afleveringsopgave, jeg ved ikke hvordan man regner a, b eller c. Kan nogen hjælpe? -
Bevis, properties of distributions
ForumindlægJeg skal løse opgaven som jeg har vedhæftet. Jeg har løst opgave a og c, men er lidt i tvivl om de to andre. Er der nogen som kan hjælpe med disse? -
bestem rektanglets størst mulige areal i en retvinklet trekant
Forumindlæghej jeg står her med et problem med en opgave det er del c af den vedhæftede opgave som jeg har problemer med, de andre har jeg lavet. tak for hjælpen på forhånd :) -
Lineær regression, hjælpppp
ForumindlægHey guys, jeg er i gang med en opgave, men jeg sidder fast i den sidste delopgave - opgave c. (billede er vedhæftet) -
Talfølger og fortætningspunkter
ForumindlægJeg har brug for hjælp til både b) og c) i den vedhæftede opgave. Jeg har ingen ide om hvordan jeg skal komme igang, er der nogen der kan hjælpe???? -
Funktioner
ForumindlægHej Jeg har problemer. I opgave 10 har jeg lavet opgave a og b, men c og d ved jeg hvad jeg skal gøre? -
Beaten koordinatsæt
ForumindlægHej, jeg har lidt problemer med at forstå opgaven c) Det vil være en stor hjælp hvis i vil hjælpe mig med at forklare hvad jeg skal :) -
Forståelse af opgave?
ForumindlægEr der en forksel på spørgsmål c og d? (se billede), hvis ja hvad er den? s_1, s_2 og s_3 er tal i mit stuidenummer. -
undersøg om de tre punkter ligger på en ret linje.
ForumindlægNogle der kan hjælpe med ovenstående spørgsmål^^ mine punkter er: A(-2,12), B(4,9) og C(15,3). -
Snitkurve HASTER
ForumindlægHej, jeg har lavet delopgave a, men jeg ved ikke hvordan jeg skal lave b og c, håber at der er nogle der kan hjælpe. -
Differentialregning
ForumindlægVis at funktioner på formen f(x)=c*ek*x er løsning til differentialligningen y'=ky -
Metriske rum og lign.
ForumindlægHej alle! Så er tiden inde til at læse op til min sidste eksamen i vektorrum og metriske rum. Dett første spørgsmål har allerede meldt sig: 1) I forbindelse med Bolzano-Weierstrass sætning for point sets (punktmængder?): "It is apparent from out construction of the intervals [a_n,b_n] that ... -
kalorimeterligning
ForumindlægJeg sider fast på nogle opgaver, som jeg ikke ved hvordan, man skal løse. Hvis der er et par flinke gutter som ved hvordan, man skal løse dem. Så er i meget velkommen, til at fortælle hvordan opgaverne skal løses eller i det mindste hvilke formler man skal bruge, tak. Opgave 5.10 2,8 liter vand ... -
Geometri , vilkårlige trekanter
ForumindlægHvem kan lave denne ?? Figuren viser trekant ABC, hvor ? B = 66,3?, ?C = 77,7? og ?AB? = 8,0. a) Bestem længden af siden AC b) Bestem arealet af trekant ABC. Højden fra B op siden AC deler trekant ABC i to trekanter. c) Bestem arealet af hver af disse to trekanter. -
hadefag?
ForumindlægJaah hvad er dit hadefag?Mit er tysk, og dernæst dansk. Fatter ikke noget af de fag. -
Jeg er i tvivl om jeg vil på efterskole eller bare direkte på HHX efter 9. klasse
ForumindlægHej =)! Jeg er en dreng som lige er fyldt 15 år og går i 9. klasse. Jeg går og tænker rigtig meget over hvad jeg vil efter 9. klasse. En ting jeg er sikker på, er at jeg vil læse jura på universitet efter HHX. Men jeg ved bare virkelig ikke om jeg vil på efterskole inden HHX. Jeg er bange for...
