Søgning på: fransk grammatik noter. Resultater: 16601 til 16620 af 22496
-
Engelsk oversættelse
ForumindlægHej..Jeg har skrevet en lille spalte på engesk, men er meget i tvivl om grammatikken. Håber der er nogen som har lyst til at kommenterer det. Skal aflevere det i morgen.. Så..In May 2001 we experience the first space tourist. The sixty-year-old Americans multi-millionaire Dennis Tito sat still an... -
Oversættelse fra dansk til tysk - hjælp til rettelser.
ForumindlægHej, Jeg har netop oversat en tekst fra dansk til tysk, men jeg er ikke just et vidunder til den tyske grammatik samt at formulere mig, så kan I evt. hjælpe mig? Oprindelig tekst: Hej mormor, Hvordan har du det? Jeg har det rigtig godt her i Hamborg. Der er meget at se, og vi har ikke nok tid.... -
Hjælp!! Rettelser!!
ForumindlægHej. Jeg håber der er nogle, som kan hjælpe mig med at rette en tekst og udnævne nogle steder, hvor jeg lige skal kigge igen på grammatikken. Her er oversættelsen: Acht Neun Siebenundsiebzig In der folgenden fiktiven Geschichte treffen wir einen 42-jährigen Mann, der bei seinem kranken Vater i... -
Hjælp!! Rettelser!!
ForumindlægHej. Jeg håber der er nogle, som kan hjælpe mig med at rette en tekst og udnævne nogle steder, hvor jeg lige skal kigge igen på grammatikken. Her kommer den Angela Merkel Angela Merkel, die Deutschlands ersten weiblichen Bundeskanzler, wurde in 1954 geboren. Dasselbe Jahr zogen ihre Eltern vo... -
Rettelse. Hjælp!
ForumindlægHej. Jeg håber der er nogle, som kan hjælpe mig med at rette en tekst og udnævne nogle steder, hvor jeg lige skal kigge igen på grammatikken. Her er oversættelsen: Acht Neun Siebenundsiebzig In der folgenden fiktiven Geschichte treffen wir einen 42-jährigen Mann, der bei seinem kranken Vater i... -
Rettelse. Hjælp!
ForumindlægHej. Jeg håber der er nogle, som kan hjælpe mig med at rette en tekst og udnævne nogle steder, hvor jeg lige skal kigge igen på grammatikken. Her kommer den Angela Merkel Angela Merkel, die Deutschlands ersten weiblichen Bundeskanzler, wurde in 1954 geboren. Dasselbe Jahr zogen ihre Eltern vo... -
Konjunktiv 1, og dobbelt..
ForumindlægER det nogen der vil rette de mest alvorlige fejl... på forhånd tak Janni KHan kunne godt forstå den tyske grammatik, men gad ikke gøre det arbejde, som var nødvendigt for at lære den. Han skulle have slået meget mere op i sin grammatik for at blive sikker. Jeg skulle aldrig have kysset Sabine, n... -
HASTER!!!!!
ForumindlægNogen der gider rette det her lille stykke for grammatik fejl? The sellers, who sell all the necessary kit for a backpacker, earn a lot of money. In the second text we hear about the coffee shops. These kinds of people, who own those coffee shops, are targeting the backpackers. Any kind of touris... -
små rettelser
Forumindlæger der en eller anden som vil hjælpe med at rette mit spansk det er mine første sætninger og vil gerne have dem rigtige og grammatik er ikke min stærke side tak på forhånd 1. antes había una cafetería a la izquierda teatro. Fue junto a una sala de bingo. 2. antes de que hubiera un... -
Oversættelse I spansk
ForumindlægJeg skal overæstte følgende tekst på dansk. Men jeg ved ikke om jeg skal benytte mig af stedord eller ej, men det har jeg i hvert fald benyttet mig af. Men kunne nogle ikke hjælpe jeg er rimelig usikker på om det er rigtigt hvad jeg lave. B: Oversæt: Pedro har altid drukket meget, og han g... -
Nogle der vil rette, en kort tekst ved navn Ayse und Jan plus at gøre sproget finere...
ForumindlægHej... Ja nu er jeg tilbage med alle mine tysk tekster, jeg håber i vil se dem igennem og i må meget gerne gøre sproget finere lige som i gjorde ved mine engelske tekster. Når jeg skriver i godt må gøre sproget finere er det dels fordi det kommer til at lyse mere tysk agtigt, og at grammatikken k... -
Nogle der gider at rette min tekst om Beckham og Victoria samt gøre sproget finere...
ForumindlægHej... Ja nu er jeg tilbage med alle mine tysk tekster, jeg håber i vil se dem igennem og i må meget gerne gøre sproget finere lige som i gjorde ved mine engelske tekster. Når jeg skriver i godt må gøre sproget finere er det dels fordi det kommer til at lyse mere tysk agtigt, og at grammatikken k... -
Engelsk rettelse. Hjælp hurtigst muligt (TAAAK)
ForumindlægHej allesammen derude:) Jeg har noget engelsk, som jeg gerne ville have rette. Det ville være en stor hjælp hvis der var nogle derude som gerne ville hjælpe med at rette:) Det er en stil som går ud på: Textbox were you describe your own selfie (be objective) ... -
Digt rettelse
ForumindlægHej jeg sidder og har lige skrevet tre små digte, men er meget i tvivl med grammatik osv. Så hvis nogle lige hurtigt vil tjekke dem igennem for fejl, er jeg meget taknemelig. På forhånd tak :-) De er er ikke ret lange! a) Kai Ich will wünsche dass ich mit meine Tochter spreche kann. Kann n... -
OVERSÆTTELSE- PLZ HJÆLP!!!
ForumindlægjEG VIL VIRKELIG VÆRE GLAD FOR HVIS DU/I LIGE KIGGER MIN GRAMMATIK IGENNEM I DENNE TEKST!TAK!From a newspaper competition:“Sister Mary comes from Ireland. She is a nun living and working at a girl school in Cork. She teaches in French, and she like her job. In her leisure time she takes long walk... -
Hjælp til oversættelse
ForumindlægVille blive rigtig glad hvis nogen gad at tjekke min oversættelse igennem + rette den.DANSK:Da spanierne ankom* til Amerika, så* de mange muligheder for at tjene penge i det nye kontinent. Men for de indfødte var* det en katastrofe. Nye sygdomme slog* millioner af indianere ihjel, og spanierne ud... -
hjælp til oversættelse
ForumindlægHvis nogen lige vil hjælpe mig med at rette lidt.. :)Jeg tror at begrebet viser at vores opførsel overfor invandrere er skeptisk. Måske fordi vi føler at hvis ikke de vil tage vores sprog og vores kultur til sig, hvor skulle vi så tage imod dem?Alligevel synes jeg det er vigtig at begge parter læ... -
Wir sind das volk
ForumindlægJeg har lavet et resume, og jeg stinker til tysk. Jeg ville bare lige have rettet det igennem fx. alt det der grammatik, bi-sætninger og stort med navneord. Jeg har prøvet at rette det selv, men som sagt stinker jeg til tysk Filmen jeg har lavet et resume me til er Wir sind das volk, men skulle k... -
hjælp til tysk resume
ForumindlægJeg har lavet et resume, og jeg stinker til tysk. Jeg ville bare lige have rettet det igennem fx. alt det der grammatik, bi-sætninger og stort med navneord. Jeg har prøvet at rette det selv, men som sagt stinker jeg til tysk Filmen jeg har lavet et resume me til er Wir sind das volk, men skulle k... -
5 tyske sætninger hjælp
ForumindlægHej er der nogen som lige gider at kigge på disse sætninger og se om grammatikken er rigtig og bare om sætningerne er korrekte? please..? Da Karlheinz havde spist pølsen og skinken, faldt han i søvn. Da Karlheinz hatte die Wurst und der Schinken gegessen, schlief er ein. Mens han sov, vo...
