Søgning på: tysk øvehæfte 2. Resultater: 16681 til 16700 af 187712
  • SE HER !

    Forumindlæg
    hej! er du hjælpsom, og vil se en tysk teskt igennem? så skriv ! Det drejer sig kun om 100 ord, det er altså en lille kort tekst, som jeg selv har skrevet på tysk, dog skal den bare læses igennem for fejl
  • Et lille spørgesmål om en ultra kort sætning

    Forumindlæg
    Hej folkens!!!!!!! Jeg ved jeg er dårlig til tysk, da jeg spørger jer om jer dette spørgesmål Hvordan man siger "Lavet af" på tysk? Er det "Gemacht von?"
  • Hjælp til at rette de værste fejl!

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har meget svært ved tysk. Derfor ville det være dejligt hvis der var en der ville rette de værste fejl i min tysk stil (og helst gerne skrive hvad de har rettet osv.) Jeg håber der er en der vil hjælpe!
  • Meget kort..

    Forumindlæg
    Er der nogen der vil kigge på min 8 linjers tysk opgave? Det er tysk på B niveau og jeg ønsker derfor at have det rettet efter grammatikfejl, hvis I altså gider :)
  • kan man komme i gymnasiet hvis man for 00

    Forumindlæg
    jeg er blevet egnet til gym og er kommet ind, men fik 00 i tysk. jeg skal ikke have tysk i gym jeg skal have spansk. er jeg stædig kommet ind på gymniaset eller skal jeg finde noget andet??
  • Im Juli oversættelse… Hjælp

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Jeg har netop færdiggjort min tysk aflevering. Det er 14 sætning som jeg har oversæt til tysk fra dansk. Vil være meget glad, hvis der var en der gad rette mine fejl :) Tak på forhånd.
  • Hjælp til rettelse af stil

    Forumindlæg
    Hej studieportalen, jeg har lige skrevet en tysk stil som skal afleveres i eftermiddag. Jeg er meget usikker på mit tyske og ville derfor hører om der var nogen der ville rette den igennem for mig. mvh dårligtiltysk
  • Tips

    Forumindlæg
    Er der nogen som har nogle gode råd til hvis man virkelig ikke kan lide at fremlægge på tysk eller engelsk? Hader virkelig at fremlægge på tysk ihvertfald.
  • Metode!!

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Jeg skriver AT i tysk / historie (begge A) Jeg har en film, das Boot, men kan ikke finde ud af hvilken metode den tilhører under (inden for faget tysk), HJÆLP!
  • Oversættelse haster.

    Forumindlæg
    Hej. Min lillesøster har spurgt mig til råds om denne tyske oversættelse, og da jeg intet fatter af tysk, ville jeg høre om I kunne kigge på fejlene? :) Danske Sætninger: 1) Hvornår udkommer bogen? 2) Den er allerede udkommet. 3) Den udkom kort efter jul. 4) Da hunden bed ham, skreg han højt og...
  • REDUCERINGSOPGAVE

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen der lige kan hjælpe mig med denne her reduceringsopgave : 15ab - (4a + 3b)^2 + 9b * (a + b)
  • Brøker

    Forumindlæg
    Hvordan laver jeg disse? 1) (-x^2+4)/(2x^2+2x-12)= 2) (x-1)/2x^2+4x-6) = 3) (x^2+4x)/(x^2-5x+4)= 4) (x^3-9x)/(x^3+x^2-6x) = og i nr. er løsningerne 8 og -12 i andengradsligningen, men hvad skal jeg derefter for at reducerer?
  • Reducering...

    Forumindlæg
    Er der nogle der kan reducere (x+ea)^2+y^2-(x-ea)^2+y^2. Således at det i sidste ende giver 4eax?
  • er denne anden grads ligning løst korrekt ??

    Forumindlæg
    x-2 = 22x-7 =(x-2)2 = (22x-7)2 =x2-4 = 4+4x2 - 49 =0 = 3x2+8-49 Kan dette passe ?
  • Markering af fejl i tyskstil

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har netop skrevet en tyskstil. Jeg søger en der vil markere mine grammatiske fejl, og muligvis smide en kommentar om hvilke område jeg skal fokusere på. (Den ligger også oploudet som dokument) 1. Lars Windhorst war ein Wunderkind. Er Wirtschaft als kleines Kind verstand und er war vi...
  • Stamfunktion og integral .. hjælp.....

    Forumindlæg
    Hey... jeg har lidt problemer med denne opgave.. Bestem f(-2)hvor a,b,c er konstanter. 1: f`(x) = ax^5+bx^3+cx og f(2)=7 2: f`(x)=ax^4+bx^2+cx og f(2)=-3 håber der er nogen der kan hjælpe... det haster lidt....
  • Hjælp til stamfuntion ?

    Forumindlæg
    jeg har denne opgave. Vis, at ∫(x^2+4x-5) / (x+2)^2 er = (x^2+2x+9) / (x+2) hvordan gøres det ? Håber en kan hjælpe. Tak
  • Sætninger

    Forumindlæg
    Hey forum.Her er jeg på banen igen med mere tysk der meget gerne må blive rettet !Ved godt jeg kommer med meget, men det er fordi vi har tysk flex dag på mandag og så har vores lærer givet os sindsyg mange lektier for !Nå men ville håbe nogen gad rette mine sætninger igennem for fejl !1. Luna sæt...
  • Hjælp vedr. isolering/ reducering??

    Forumindlæg
    a^2 = 2,25*b^2 - b^2 <---> a^2 = 1,25*b kan det reduceres sådan??
  • Sumrække

    Forumindlæg
    2+5+8+...+(3n-1)=n(3n+1)/2 Bevis: Tilfælde U1 er den sand. Un+1 : 2+5+...+(3n-1)+(3(n+1)-1)= n(3n+1)/2 + (3(n+1)-1) = n(3n+1)/2 + 2(3n+2)/2=( n(3n+1) + 2(3n+2) )/2 =( 3n^2+n + 6n+4) )/2=( 3n^2 + 7n+4) )/2 Andengradspolynomiet har så følgende rødder -7 +-kvd(49-4*12) / 6 = -7 +-1 / 6 = -1...