Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 16701 til 16720 af 176853
-
Mundtlige eksame{ Sammensatte funktioner
ForumindlægJeg har en del brug for jeres HJÆLP, til min mundtlige eksame på mandag. Jeg har lavet alle de opgaver jeg kunne, og nu har jeg et par opgaver tilbage, som jeg gern ville have hælp til. HÅBER VIRKELIGE, AT I VIL GIVE MIG EN HÅND OM DETTE OG HJÆLPE MIG. Opgaven handler om Sammensatte funktioner. B... -
Hvordan foregå, DIO eksamen?
ForumindlægHej' Jeg er ved at forberede mig til DIO eksamen, men har ingen idé om hvordan denne eksamen kommer til at foregå. Er der nogen der kan hjælpe mig med dette vil jeg sætte virkelig stor pris på det. TAK -
Find A-værdi i en udklips-pladestrimmel!
ForumindlægHey folkens! Jeg sidder her og har fået en aflevering for, og jeg har et problem med en af opgaverne ): Linket: https://gyazo.com/f64a9729067df5e663adc5e8c1e681fb Jeg skal finde a, men er usikker på om der skal bruges sinusrelationer eller ej... Ville være super hyggeligt med lidt hjælp! :) -
feedback på SRP i samf A og hist
ForumindlægHej Studieportalen Søger en skarp samf A'er der er dimmiteret til at læse min SRP om Koreakrigen igennem og give feedback på den osv. Vil gerne betale for det, såfremt det ikke på nogen måde er imod reglerne. Kan ikke forestille mig det, eftersom personen jo ikke skal skrive noget til min op... -
hvordan isolere man a....sin(2)/3=sin(4)/a
Forumindlæg -
Hjælp til potensvækst f(x) = x^a !
ForumindlægHey alle! En funktion er givet ved f(x) = x^a. Bestem a, når det oplyses, at f(x) vokser med 10% når x vokser med 20 %. Jeg aner ikke, hvilken formel man skal bruge og hvad man skal gøre? Håber I vil hjælpe mig, for jeg er virkelig i nød! -
Engelsk mundtlig eksamen emne?
ForumindlægJeg sidder her og skal finde et emne til mundlig eksamen i engelsk men jeg aner ikke hvad jeg skal vælge? Vi har fået nogle overemner hvor vi skal vælge en af dem, og finde et underemne men aner ikke hvad jeg skal tage. Overemnerne vi har fået er: Identity and dreams, Terrorism, Nutrition, You... -
Dansk Eksamen: Den gode stuktur
ForumindlægHej :D Hvad er en god struktur til eksamen i mundtlig dansk? står og skal op her om en lille uge. jeg har fået at vide til mine andre eksamener at jeg kunne have fået en højere karakter hvis min struktur var bedre. vi har 60 min, forb. og skal eksamineres i ca. 24 min. :D tak på forhånd. -
Dansk eksamen - ondskab
ForumindlægHej! Jeg skal til eksamen i dansk her til sommer. Jeg har trukket fordybelsesområdet "Ondskab i grafisk roman/novelle", men jeg har virkelig ingen ideer til hvad jeg kan vælge. Har i nogle ideer til hvilken novelle/roman jeg kan vælge. På forhånd tak for hjælpen :D -
Eksamen f(x)=1/x eller
ForumindlægVed I, hva man får flest point ved at vise f(x)=1/x eller andengradsligning til eksamen ved hjælp af 3-trinsreglen? Og jeg er igang med at vise f(x)= 1/x så kommer jeg i anden trin, hvor jeg har( x0/x02+hx0 - x0+h/ x02 +hx0) / h -
Hjælp til tempus (ap-eksamen)
ForumindlægHej derude Jeg ville lige høre, hvad man gør i en situation til AP-eksamen, hvor man har en sætning, men hvor der indgår flere tider. F.eks. "De havde hørt, at det var ret uhyggeligt" - Det ses at hovedsætningen i denne sætning står i førdatid, men ledsætningen står i datid. Hvilken ... -
Opg. 9.010 i STX A-NIVEAU
ForumindlægOpgaven lyder: "Det radioaktive stof strontium 90 henfalder med 2.45% pr. år. Et laboratorium indkøber 7 g af stoffet i 2004 a) Indfør passende betegnelser, og opskriv et matematisk udtryk, der beskriver, hvorledes mængden af strontium 90 ændre sig med tiden." Jeg er ikke sikker på hvad... -
matematik c, eksamenssæt med udregninger
ForumindlægHej alle, Skal til skriftlig eksamen på mandag og dumpede i går mundligt. Vil meget gerne have nogen gamle eksamensopgaver med udregninger, så jeg kan se hvordan de forskellige ting bliver løst. Skal sidde og terpe nu. Kan nogen hjælpe?? -
Udregning
ForumindlægEfter reformen skal man udregne sit gennemsnit på en anden måde. Men hvad hvis man kommer op i et fag? Jeg har fransk B, og der får jeg to karakterer der hver gælder for 0,75 i gennemsnittet. Hvis jeg nu trækker fransk i år som mundtligt eksamen, gælder karaktererne så kun for 0,5, fordi der er 3... -
Svarer A, B og AB til rotationer?
ForumindlægA [ -1 0 0 -1] og B [ -1 0 0 1 ] kan nogen hjælpe med denne opgave? -
kampen om det gode liv - MAT A ?
ForumindlægHej kloge hoveder. jeg sidder her og overvejer emne og fag til AT i emnet "Kampen om det gode liv"..... nogle der har forslag der vedrører matematik ? ... overvejede lidt "lykke" med danmark der er det lykkeligste land osv med hypotesetests. - jeg har fag som : biotek... -
SRP - emne (2*A fag)
ForumindlægHej Havde overvejet at skrive om google i matematik/erhversøkonomi, men den plan gik i vasken, da jeg fandt ud af, at man ikke kunne kombinere et c-fag og et a-fag alene.. Derfor er jeg begyndt at spekulere over hvad jeg ellers kan skrive om. Overvejer kraftigt at skrive i mine 2linje fag, neml... -
Søger underviser i MAT A (Odense)
ForumindlægSøger en der kan undervise i Mat på A niveau, odenseområdet. Prisen kan vi altid snakke om :-), Skriv såfremt det har interesse. -
a=75 b=50 c=?
Forumindlæghej hej.. nogen der kan hjælpe mig med at finde ud af hvor lang c er? når a er 75m og b er 50? har fuldstændig glemt hvordan ? på forhånd tak:) -
eksponentielt funktion bestem a og b
ForumindlægHej. Jeg har fået a til 0.797194 og b til 0.399056 Men min ven har fået noget andet. Er derfor itvivl om hvorvidt det jeg er nået frem til er rigtig.
