Søgning på: lille fedtøre analyse. Resultater: 16741 til 16760 af 45492
-
Abstract hjælp :/
ForumindlægHej, jeg har lavet et abstract af en opgave jeg har lavet, men er ikke sikker på om det er et abstract. Kan nogen evt sige om der er fejl i det, abstract mæssigt med regler og evt med stave/skrive fejl? The paper analyses the artist 'xxx', the main person in the period expressionism, an... -
SRP - terror
ForumindlægHej jeg er igang med at skrive SRP om Terrorisme i hovedfagene Samfundsfag A og Historie A. Min opgaveformulering: 1. Der ønskes en kort redegørelse for forskellige terrortyper og giv eksempler på disse i det 20. århundrede. - Her har jeg tænkt mig at redegøre for de forskellige terrorakt... -
indledning
Forumindlæger der en der gider at rette min indledning. da jeg kun har været i Dk i 5 år kan jeg godt have stavefejl. INDLEDNING De fleste muslimer er kommet til Danmark som gæstearbejdere, da der var i slutningen af 60`erne brug for arbejdskraft. For nogen vedkommende handlede det kun o... -
AT årsprøve
ForumindlægHej Jeg er igang med at lave talepapir til min AT årsprøve men jeg har lidt problemer med hvilke begrænsninger der er ved de metoder jeg bruger. i min synopsis har jeg skrevet følgende"Jeg vil i historiefaget bruge humaniora. Jeg vil bruge kildekritikken til at sikre mig, at det empiri je... -
hjælp skal aflever imorgen
Forumindlæghej jeg har lavet film analyse "Ditte menneskebarn" hvis der nogen af jer der kan rette den til mig ville det være meget sødt af jer. spørgsmåler til filme: • Hvad er et uægte Ditte menneskebarn? • Hvad oplev hun under sit live ? • Hvem var den nærmest forhold til hende og hvem hader... -
Ekstremalværdisætningen
ForumindlægJeg har en eksamen på mandag, hvor jeg bl.a. kan trække et bevis for ekstremalværdisætningen (kontinuerte funktioner har ekstremalværdier). Men nu har jeg analyseret beviset i timevis, og jeg må indrømme, at der er et punkt, hvor jeg simpelthen ikke er enig med fremgangsmåden. Jeg har ikke rigt... -
Den stille eksistens. Hvad ?
ForumindlægHvad menes med den stille eksistens/de stille eksistenser?Er ved at analyse en novelle af Herman Bang, og i mine notater har jeg skrevet 'de stille eksistenser', men har desværre glemt hvad meningen med det var. -
Digt: Ak, mindes du
ForumindlægHej, Jeg er igang med en analyse af kortfilmen "kom". I denne sammenhæng skal jeg sammenligne med ak, mindes du. Er der mon nogen der har lavet denne opgave, eller som blot har fortolket digtet, ville det være en STOR hjælp, da jeg ikke helt forstår digtet. Mvh. Louise -
Shelagh Delaney - Abduction
ForumindlægJeg skal prøve at lave en analyse og fortolkning af et uddrag af Shelagh Delaney's novelle Abduction. Jeg er dog lidt forvirret over skiftende sysvinkel og sådan. Derfor, er der nogen der har læst denne novelle, og kan svare mig på, hvem fortælleren er? -
Hvad er Zenith?
ForumindlægHej. Sidder med en opgave, der omhandler Zenith. I min klasse har vi ikke gennemgået hvad Zenith er, derfor er jeg ret meget på bar bund. Og udfra div. billeder kan jeg ikke komme tættere på svarene til spørgsmålene. På forhånd tak for hjælpen! 1) Hvor langt passere solens lys gennematmosfær... -
newton raphson
ForumindlægJeg skal bevise newton raphson, men kan ikke finde beviset nogen steder, er der nogen der har et link, eller ved i hvilken mat bog det står i. har grundbog og b niveau, hurtig tak!! -
Eksamensopgaver 4.041
ForumindlægJeg er i gang med opgave 4.041 fra Eksamensopgaver i matematik. Den handler om hvordan antal arter af ferskvandssnegle i en sø afhænger af søens areal. Jeg har fundet følgende forskrift der beskriver sammenhængen: f(x) = 1,658 * 1,650^x, hvor f(x) er antal sneglearter og x er logaritmen til søen... -
tysk oversættelse
Forumindlæger der nogen der kan hjælpe med at oversætte følgende til tysk??:Flere og flere mennesker i hele verden arbejder i byerne, og landmandens arbejde er mere eller mindre industrialiseret.hilsen ozgur -
Kig her´´´´
Forumindlæg½løjsa people...er der nogle der har en engelsk stil om racisme liggende derhjemme. Det skal være en "short story" altså en kort fortælling. Eller hvis I har nogle idéer om hvad j kunne skrive...men svar venligst hurtigt, da jeg skal aflevere den snart. Tak på forhånd:-)Helle Sørensen -
Fr.
Forumindlæg"Tout allait bien apparence" Quand il sauve vendredi, sa vie sur l'île change nettement. Il souhaite la bienvenue à un compagnon, même un sauvage, et convertit rapidement cet indigène culturelement - l'habillant dans les vêtements appropriés, le nourrissant a fait cuire la viand... -
Doping i fremtiden?! Ideer til fremlæggelse?
ForumindlægNogle der har nogle ideer eller har nogle gode hjemmesider?! -
eksamen idræt-mellemniveau
ForumindlægJeg skal til eksemen i idræt mellemniveau i næste uge- men ved ikke hvordan teoridelen foregår. Hvor lang er forberedelsestiden? og er der nogen der har været oppe som evt. kunne komme med et eksempel på et spørgsmål? -help me :-) -
Emily Dickinson
ForumindlægHejEr der nogen der tilfældigvis ligger inde med nogle notater til Emily Dickinsons digte "I´m nobody" og "Much madness is divinest sense"? Alt er en stor hjælp, for jeg fatter mildest talt ikke en brik af hvad der foregår.Held og lykke med jeres egne eksaminer!Marie -
Matematik notater hjælp..
ForumindlægHey allesammen! Jeg skal op til Matematik terminsprøve her i morgen, så ville om der var nogen af jer der har notater til: Brøkregning, Rumfang, Brøkregning, Målestok, Familie Økonomi, Bevisfærelse, Kvadratrod, Uligheder, 2 Ligninger med 2 ubekendte og Algebra!:-) Tak på forhåndt :D -
Overgangsvarme
ForumindlægKan i hjælpr mig??a) Hvorfor brænder man, sig hvis man stikker hånden ind i en dampstråle ved 100 grader, når man godt kan opholde sig i en sauna ved samme temperatur?b) Hvorfor hjælper det at puste på den varme mad?c) Hvorfor fryser man mere, når man er vår, end når man er tør?Kan i ikke hjælpe ...
