Søgning på: matematik noter 10 klasse. Resultater: 16741 til 16760 af 92586
-
Kvadratisk programmering(maksimums punkt, friemaks etc)
ForumindlægAltså når man tegner begrænsningerne i kvadratisk programmering, så får man et mulighedsområde. Hvis ellipsens centrum f.eks. ligger uden for dette område, så skal man indsætte den tætteste linje på y's plads i f(x,y), og differentiere etc. Mit første spørgsmål er, hvad nu hvis denne ligne he... -
adgangskvotienter 2009
ForumindlægTror i at adgangskvotienten i henholdsvis Medicin og Tandlæge studiet vil stige eller falde? Tallene fra sidste år viser måske bare at det er blevet sværere at få en god karakter. Da det er et stort spring fra 4 til 7 og fra 7 til 10 Før i tiden kunne man nemt få 9 eller 10 -
Fysik/kemi eksamen
ForumindlægHej, skal op i Fysik/Kemi eksamen på Fredag kl. 800. Så er i fuld gang med at forberede, altså læse alle de kopi sider jeg har fået. Og lavet en disposition - for hvert emne. - Emner man kan komme ind på - Forskellige ting, jeg kan fortælle om og komme ind på - til eksamen Den sidste er hvad d... -
Det her skal jeg lave til i aften så plzz hjælp
ForumindlægPLZZZ HJÆLP!!! -
Eksamensbevis
ForumindlægHej derude Er der nogen der kan fortælle mig om karakteren i Billedekunst C-niveau kommer til at stå på min eksamenbevis, hvis jeg har haft det på mellemniveau(B) og været op i det? Hvordan foregår det, pluser man dem sammen og dividerer eller hvad? -
Andengradsligninger og polynomier
Forumindlæghej jeg skal bruge 1-2 sider notater om andengradsligninger og polynomier. gerne med formler og eksempler -
Opgave
ForumindlægHvordan kan man forholde sig etisk til ebola-epidemien? Hvad menes der med etisk? -
SPANSK STIL
ForumindlægHej er der en som har lyst til at kigge min spanske stil igennem (1 side) og promært koncentrere sig om præteritum og imperfektum??? Vh Julie -
rettelse af tysk stil
Forumindlæger der nogle der gider at rette min stil på 1 ½ side ?? -
Hjælp ! :o
Forumindlæghar nogle matematil opgaver der skal rettes? Nogle der gider kigge det igennem? -
HTX forrebedelsesmateriale 2010
ForumindlægHey Er der nogen der nogen der har lavet opg 4 og 5 i forberedelsematerialet til skriftlig eksamen mat A? Skal selv op mundtlig V.h. Alexander -
Hjælp!! - hvilken roman skal jeg vælge??
ForumindlægHej alle jer herinde på Studieportalen. Jeg skal arbejde det næste stykke tid med en selvvalgt roman her i 10. klasse. Men kan har ingen ideer til, hvilken roman jeg skal vælge. Det skal være en ungdomsroman, som er god at arbejde videre med (gerne med tydelige budskaber og så videre) Er der nog... -
Statskundskab - hvilke valgfag er gode?
ForumindlægHej! Jeg har længe været 100% på, at jeg gerne ville optages på statskundskab. Jeg går i 2.g på samfA-matB-NG, og skal til at vælge valgfag. Jeg er helt sikker på, at jeg vælger NG som B-niveau, men jeg er i tvivl om jeg vil få mest ud af at vælge matematik eller engelsk op på A-niveau. Rent op... -
Gode Råd!
ForumindlægHej!Jeg skal snart op til min mundtlig prøve i tysk. Så jeg vil godt spørge de erfaren om nogle gode råd som kan få mine karakter op.1) Hvad skal jeg bruge af grammatik til at få gode karakter2) Andre råd er også velkommen -
Karakterer og privatskoler.
ForumindlægHvad er dit bud på Danmarks bedste folkeskole og gymnasium?Den liberale tænketank CEPOS har rangeret alle landets folkeskoler efter FSA-karakterer.Men er høje karakterer nødvendigt for en god skole?http://www.cepos.dk/cms/fileadmin/user_upload/ceposfiles/PDF/Skole_karakterliste.pdfPå det link kan... -
Forskel på amerikansk og dansk skolesystem?
ForumindlægHey Jeg har undret mig over hvad er forskellen på det danske og amerikanske skolesystem.. Altså hvis man er 2g i Danmark, hvad er man så i USA.. -
sucker
Forumindlæghar nogen noter til Sucker af Carson McCullers? tak -
Vurdering af stil FSA 2005
ForumindlægHeyJeg har jo været op til skriftlig dansk FSA som alle andre 9. klasser har! Jeg ville blive glad, hvis nogen kunne læse den igennem og komme med en vurdering af den!Opgaven var med i FSA hæftet maj-juni 2005, nr. 2:Et skibsforlisForestil dig, at du er journalist på en avis, som planlægger en ar... -
Expressions?HJÆLP?Haster
Forumindlæghejsa.. Jeg har brug for nogens hjælp, til den her opgave, den lyder sådan her : DET SOM STÅR I PARENTESSERNE ER DET SOM JEG TROR UDTRYKKENDE BETYDER, I MÅ MEGET GERNE RETTE DE FLESTE, OG NOGEN AF DEM KAN JEG SLET IKK .! * Rewrite the following expressions, so you can explain what the speaker me... -
Krav til uddannelse?
ForumindlægHejsa :) Jeg skal snart starte på gymnasiet, men har et spørgsmål angående adgangskrav osv. Jeg vil nemlig gerne læse videre til medicin efter gymnasiet. Jeg ved dog ikke, hvilken linje jeg skal tage, for at kunne læse videre på medicin. Jeg ved dog at matematik skal være på A-nivaeu. Mit k...
