Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 16761 til 16780 af 40685
-
IB class
Forumindlæghej allesammen. jeg ville lige høre om der er nogle der går i IB class?? og om i er glade for der?? Da det er noget jeg godt kunne tænke mig vil jeg lige høre om man rejser ud på de 2år man går der? tak på forhånd. Emma Andersen -
Skal have hjælp til opgaver!! matematik a niveau.
ForumindlægHej, håber meget jeg kan få hjælp til disse vedlagte opgaver, de fraværet er lidt for højt, og ikke skal være højere :P Vil gerne have hjælp til så mange af dem som muligt :)! -
HTX Hjælp!
ForumindlægHejse SP! Jeg skal starte på HTX næste år, på baggrund af at jeg vil have en matematisk retning, mere end en sproglig. Først valgte jeg Vibenhus, men efter at høre der er umodne og højrystede mennesker som laver ballade, indså jeg at jeg ikke kunne starte på det gymnasium. Jeg bruger i cent... -
HJælp til spørgsmål
ForumindlægHvordan løses vedhæftet -
AREAL OG BESTEMT INTEGRAL Bestem \int_{-2}^5 f(x) \,dx
ForumindlægBestem [\int_-2^5 f(x) \,dx] , når det oplyses, at første integral fik jeg int -2^7 -3dx=(-3x)^7_-2=-27 og int _5^7 6dx=(6x)_5^7=12 og nu skal jeg brug -27 og 12 i den ny integral _-2^5 -27+12dx=(-27x+12x)_-2^5=-105 er den rigtig ? på fårhånd tak! -
Lav en formel
ForumindlægHvis der er 85 mg koffein i 125 ml, hvordan laver man en formel ud af det? Altså hvor man f.eks bare indsætter et hvis antal ml og man så via formlen kan regne ud hvor meget koffein det svarer til. Tak på forhånd -
HÆLP_HJÆLP! Terminsprøve
ForumindlægHej jeg var til terminsprøver og fik 7 i min delprøve 1, tilbage meldingen var at min delprøve 2 var så dårlig at den trak min samlede opgave ned til 02... Dette syntes jeg virker lidt vildt da jeg så har fået under 02 for min stil. Nogle der har kompetencer inden for karaktergivningsområdet, og ... -
SRP Emne
ForumindlægHej Jeg skal begynde og tænker over SRP-fag + emne Jeg skal skrive i enten Samfundsfag eller Engelsk og vil klart helst samfundsfag Jeg vil helst skrive Samfundsfag, Psykologi og har fået fortalt, at det er en god ide at fokuserer på politik i samfundsfagsdelen og ikke sociologi, fordi psykol... -
PC???
ForumindlægHej folkens, jeg sidder her og skal til at købe en ny bærbar, da min tidligere bærbar svigtede. Jeg står mellem valget af MacBook Pro 13.3", Asus Zenbook eller en helt trejde som i mener er bedre. Computeren skal bruges til studiet dvs. at tastaturet samt styrken er relevant. Håber der sid... -
Skift fra 2. g til HF ?
ForumindlægHej, Jeg går i 2. g og det er nu uholdbart. Jeg er kommet i unåde hos en af mine lærer,. Ligemeget hvad jeg forsøger, så ignorerer han mig eller taler nedladende til mig (han jordede mig desværre også til prøveeksamen, som jeg gik grædende fra). Dette har jeg gjort mange gange igennem de sidste ... -
opg. med væksthøjden
Forumindlægen som vi hjælpe med denne opgave?? :) -
Orbit c
ForumindlægOpgave 112. I en termokande er der 1,25 kg vand med temperaturen 18,0 C. I kanden hælder vi 0,75 kg vand med temperaturen 72,0 C og blander det kolde og det varme vand. Beregn fællestemperaturen, idet vi antager at termokanden er en varme isoleret beholder -
Førte kvadraters metode
ForumindlægHej Noglder kan fortælle hvad N skal stå for i de følgende formler/beregninger? Jeg har både kigget i datasættet og prøvet og finde frem til hvor det tal der går under N kommer fra samt a. Skal nemlig bruge det til en SRO -
En lille opgave
ForumindlægHej Er der nogen der kan hjælpe mig med dette opgave?:( Kan ikke finde ud af den... (tjek billag) Tak påforhånd:) -
Vektorer 3D
ForumindlægJeg har lagt en word fil ind. Jeg kan ikke finde ud af opgave B. Jeg har prøvet at lave dele af den, men kan ikke finde ud af hvornår planen og vektoren krydser hinanden. Synes også det er mærkeligt at min normal vektorer og plan nærmest er ens. -
HVORFOR LIGE MIG?
ForumindlægJa nu sidder jeg så her igen, grædefærdig over mit lorte 6-tal i spansk. mine eksamenskarakterer ser foreløbig således ud: 6,6,6,6,5,7,8... FLOT hva? det der er så mega fedt er så bare at jeg er så dårlig til at gå til eksamen. Jeg går altid kold, derefter låner min bedste veninde mine notater og... -
Årsprøver i afsluttende fag?
ForumindlægJeg er lidt i tvivl om årsprøver... Jeg går i 1.g, og har fået at vide jeg skal til eksamen i matematik og derudover op i to årsprøver. Har ikke fået at vide hvilke fag det er i, og har ikke kunne finde ud af, om jeg kan risikere at komme til årsprøver i fag jeg afslutter i år, umiddelbart ville ... -
Hjælp til Matematiske Modeller
ForumindlægDet er jo ved at være eksamens tid, og jeg har brug for lidt hjælp til matematiske modeller. Rent ud sagt aner jeg ikke hvad det er, eksamensspørgsmålet er: Matematiske modeller: Forklar for eksempel med udgangspunkt i hvad en matematisk model er. Forklar: Lineære modeller, eksponentielle mode... -
Gode råd til FSA!
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal på onsdag til min første eksamen, som er biologi, efterfulgt af de andre fag. Problemer er bare det, at jeg er mega nervøs, så ville høre om der ikke var nogle der lå inde med gode råd til de mundlige eksamener især i dansk! Det ville ligeledes være rart, hvis nogle lå i... -
Udsætte prøven
ForumindlægHeij Allesammen ., Sidder nemlig i et meget stort problem ., Jeg skal nemlig op i engelsk den 25 - 26 / juni ., det er en niende klasse eksam ., Og jeg havde planlagt min ferie fra denne uge ( ugen hvor prøverne kommer til at foregå) og nu tænkte jeg, kan man udsætte prøven ? ., eller har i m...
