Søgning på: The happiest days of your life. Resultater: 16781 til 16800 af 22366
-
Naadsensbrød af Henrik pontoppidan
ForumindlægHej.. Sidder og er igang med en opgave om naadsensbrød, og er gået i stå. Er der nogle der kan hjælpe mig med hvordan han bruger ironien i sin kritik af samfundet og magtforholdende, altså hvordan han indirekte udtrykker sin kritik. Skal også finde eksempler på hvordan kritikken udtrykkes direk... -
Muligheder for klage ved årskarakter?
ForumindlægHej, jeg har i går fået mine afsluttende årskarakterer i 3.g, og har fået en karakter i oldtidskundskab, som jeg er meget uening i. Har fået 10 i faget, selvom jeg havde forventet et 12-tal. Det første standpunkt fik jeg 10 pil op (mente jeg burde havde fået 12), og i andet standpunkt fik jeg 10 ... -
Pleaseee. Rette
ForumindlægForældrene tilgav aldrig den unge mand, hvad han have gjort. The parents never forgave the young man, for what he had does. Læreren fortalte eleven, at hun havde lært meget i år. The teacher told the student, (at) she had learnt very much in that year. Det er vigtigt at feje gulvet, når det er sn... -
haster!!!!!!
ForumindlægHvem kan oversætte dette? Det er lektie til i overmorgen og jeg kan bare ikke finde ud af dette:Helt fra barnsben kan man se magtspiller mellem mennesker, det kommer i høj grad til udtryj i skolegården hvor hieraki er en meget vigtig bestanddel i hele opbygningen af fællesskabet. I børnenes verde... -
engelsk
ForumindlægHvornår er det, når man brug ing-form? Er det ikke efter forholdsord? -
Et enkelt spøgrsmål
ForumindlægJeg skal finde stamfunktionen til:e^(-x^2)....er det e^(-2x^2)...?? -
konjunktur og trend
ForumindlægHej. Er der nogle som kan hjælpe mig med hvad jeg kan komme ind på, ved at redegøre betydningen af konjunktur og trend? Er trend ikke den der kurve på en graf, der beskriver konjunkturerne? Jeg har en sidste ting jeg også lige vil spørge om. Jeg skal redegøre for begreberne lav- og højkonjunktur ... -
Oversættelse af ordsprog!
ForumindlægHi...!Har brug for hjælp til oversættelse af det gode gamle danske ordsprog:Hvad man ikke ved, har man ikke ondt af...!På forhånd tak!! -
's eller s'
ForumindlægHej alle sammen Jeg har fået stillet opgaven at jeg skal lave sætninger med 's og s'...Div. genetiver som dannes ved apostrof + s. Der er givet 2 sætninger: 1.the girl's bicycle 2.the girls' last hope Der står at forskellen er at apostrofen sættes efter s(s') hvis ordet allere... -
Engelsk: en sætning
ForumindlægHeyLyder denne sætning mærkelig:"We were sitting and sipping our tea"På dansk: Vi sad og nippede til vores te. -
Hvad hedder den på dansk
ForumindlægHej allesammen. En dag hvor jeg så ''min skøre familien Robinson'' hørte jeg sangen Another Believer men hvad hedder den på dansk har ledt og ledt men kan ikke finde et svar -Tak på forhånd -
Latinoernes levevilkår
ForumindlægHej folkens. er der nogle der kan svare mig på hvordan latinoernes levevilkår er i det nordamerikanske samfund? -
Engelsk sætning..?
ForumindlægHey!Jeg sidder og tåger for groft. Jeg kan ikke engang huske hvordan man siger 'Det var ikke meningen, at...' på engelsk.. Nogen der er søde at hjælpe?På forhånd tak! -
hvad hed eksamenssættet sidste år?
ForumindlægHej nogle der kan hjælpe mig med hvad eksamenssættet hed i 2008 i engelsk? -
"vagabonderen"
ForumindlægHej, er der nogen her der ved hvordan man siger "vagabonderen" på engelsk? -
Aktie regning, lidt svær matematik!
ForumindlægHey alle sammen. Har en pænt svær opgave, som jeg simpelthen ikke kan finde ud af. Den lyder sådan her: Isproducenten Frisko købte for 3 år siden aktier i to andre firmaeer for i alt 11,5 mio. kr. I det første firma købte de for 7,5 mio. kr. aktier til kurs 162. (Aktie 1) I det andet fir... -
Hey, er der en som kan rette 7 sætninger tysk? det er til fremlæggelse please
ForumindlægSchwarzer September - Der palästinensischen Tarnorganisation verlangen dass Baader, Raspe, Ulrike, Astrid, Gudrun und palästinensischen Fänger losgelassen aus die Haftanstalt, weil Sie Zusammenarbeit miteinander. - Der palästinensischen Tarnorganisation tötet zwei jeweiligen Sportler u... -
Inspiration Til Dansk Tekster Til Eksamen.
ForumindlægHaj Alle ! Jeg Har Trukket Fordybelsesområde 21 hvilket vil sige - Tekster om Tro, Identitet, Normer og Familierelationer. Jeg er egentlig ret godt på vej, har fået nogle forslag til nogle tekster af min lærer osv, kunne dog ikk finde "I Familiens Skygge" nogen steder, men altsåhr! V... -
Mangler tekniske opgaver/forklaringer
ForumindlægHejsa.Jeg skal snart til en optagelsesprøve, hvor jeg bl.a. bliver testet i mekaniske/tekniske opgaver. Jeg forestiller mig, det fx er billeder med trisser, tandhjul osv., hvor man skal forudse en given konsekvens af en bevægelse.Er der nogen her, der kender til nogle sider med opgaver af denne s... -
NaCl-molekyle??
ForumindlægEr det muligt at lave et NaCl-molekyle?Hvis man nu opvarmer et stykke salt så meget, at det går over i gasfase? Eller skal der så meget varme til, at hele strukturen går i stykker?Hvad med ekstremt tryk?
