Søgning på: international økonomi b noter. Resultater: 16841 til 16860 af 103789
-
Konvergent række
ForumindlægJeg skal vise at rækken oo sum((-1)^n * (x^2+n)/n^2) n=1 er konvergent for alle x i R. I førte del af opgaven har jeg vist, at rækken er IKKE absolut konvergent, men jeg kan ikke lige se hvordan jeg skal vise at den er konvergent. Umiddelbart tænkte jeg på at splitte leddene op: (-1)^n * (x^... -
Dyrlæge vs. læge
ForumindlægHej. Jeg vil gerne være en slags læge, når jeg bliver ældre. Men jeg ved ikke om jeg vil være dyrlæge eller normal menneske læge. Hvad tjener mest en dyrlæge eller en normal praktiserende læge. -
TOEFL - repeatable?
ForumindlægHvis man lavede rod i den, i en TOELF (Test of English as a Foreign Language) er den så gentagelig, hvis man gennemgår kurser? Skal ta' den test, når jeg går ud af gymnasiet. -
SRP Israel/Pælestina konflikten
ForumindlægHej mennesker. jeg har netop valgt mit emne til den kommende SRP, og valget er faldet på Israel pælestina konflikten. til at belyse emnet har jeg valgt historie og samfundsfag. I historie vil jeg selvfølgelig komme ind på årsagerne til konflikten, mens jeg er rimelig lost hvad angår den samfund... -
Hvad betyder begrebet ?
ForumindlægHej Hvad betyder begrebet suveræn ? -
DNA
ForumindlægEr der nogen som kan hjælpe mig med disse spørgsmål? Vurder om gelelektroforese kan bruges til at afgøre forskellige arters indbyrdes slægtskab, og foreslå gener eller sekvenser der kan undersøges. Kom med forslag til hvordan de genetiske variationer af STR kan være opstået. Forklar hvordan ma... -
Kvindernes rettigheder
ForumindlægHej! Jeggår i 8 klasse og har brug for et spørgsmåll,som jeg ikke kan finde svar på. Spøegsmålet lyder sådan, "Hvordan fik kvinder enlig rettigheder/stemmeret" Tak på forhånd:) -
Udtale af sammensat ord
Forumindlæg. -
pædagogik
ForumindlægHej. jeg har et spørgsmål i pædagogik, som jeg ikke rigtig kan svarer på... kan i hjælpe? ”At det som er blevet fusioneret her, er statens og erhvervslivets overordnede mål om at få nyttige borgere og god arbejdskraft og så de humanistiske og kritisk-frigørende metodikker, som skulle hjælpe ... -
Suverænitet
ForumindlægNogen der kan forklare hvad formel og reel suverænitet er?? Kan ikke rigtig finde nogen forklaring. Tak på forhånd :) -
Droppe ud eller gå om?
ForumindlægHej studi. Her for tiden går jeg og har en lidt dårlig fornemmelse, da 2.g snart er overstået (hvilket er godt), men så er det jo også snart eksamenstid. Jeg bliver tit pisse-nervøs inden eksamenerne pga., at jeg er meget bekymret for min fremtid, da snittene sidste år var meget høje. Derfor har... -
skal finde den bedste aftætnings metode
Forumindlæghey er ved at lave en opgave hvor jeg skal finde den bedste måde at afsætte svine kød på i polen fra et landbrug i polen til den højeste mulige pris men synnes ikke der står det helt store på netet nogle der kan hjælpe :) -
Uddannelsen - hhx
ForumindlægEn uddannelse er en vigtig del i ens liv. Efter 9.klasse skal man beslutte hvad man vil. 10.klasse, hhx, htx eller måske hg o.s.v. - Jeg selv har valgt 10.klasse skolen MEN jeg overvejer ligenu kraftigt om jeg skal tage en hhx uddannelse.. Men helt ærligt såé kan jeg intet finde om, hvad man ka... -
Gennemføring af segmentering
ForumindlægHej Alle Håber på at der er en flink sjæl som vil hjælpe mig med en enkelt opgave. Spørgsmålet i opgaven lyder således: Gennemfør en segmentering og valg af målgrupper og giv forslag til målgruppe strategien for de valgte målgrupper til til el-kontakt/fatningsprodukterne. Casen omhandler La... -
kolde krig
Forumindlæginden for de sidste par uger, er det i en bestemt sammenhæng blevet diskuteret, om vi er på vej ind i en ny kold krig. Hvilken sammenhæng er det? -
Haster! én der er skarp til samfundsfag?
ForumindlægSkal fremlægge om EU-kommissionen i samf. imorgen, og har to hovedspørgsmål jeg skal fokusere mest på. Hvem er EU-kommissionens repræsentanter? og hvad er vigtigt at komme ind på omkring dem. Hvad er EU-kommissionens funktioner? På forhånd tak! Håber der er en der kan hjælpe. -
Rette min oversættelse
ForumindlægHej folkens! Jeg håber virkelig der er en venlig person med god forstand på tysk der vil rette min aflevering igennem. Det er min sidste tysk aflevering i gymnasiet, og hvis den er god kan den hive min karakter en enkelt tak op, hvilket vil være meget vigtigt for mig! Jeg vil derfor blive umådeli... -
Folkeskolelærer og interkulturel markedskommunikation
ForumindlægHej derude! Efter at jeg har fundet ud af min 1. prioritet mht. videregående uddannelse til næste år, er jeg lidt i tvivl om, hvordan jeg skal placere min 2. og 3. prioritet. Det det lidt kommer an på er beskæftigelsesmulighederne inden for de to uddannelser. Så mit spørgsmål lyder: Hvilken af ... -
USA's udringspolitik efter 9.11
ForumindlægUSA's udringspolitik efter 9.11. Og krigen i Afghanistan. -
historie 8 klasse niveau
ForumindlægHej derude håber i vil hjælpe mig lidt. Jeg skal til at læse en helt masse om Den Kolde Krig og vil høre om der er nogen der evt vil fortælle kort om hvad Den Kolde Krig var? Kan det passe at det var en krig imellem USA og Sovjetunionen, og hvorfor opstod den krig?
