Søgning på: kemi c pensum. Resultater: 16841 til 16860 af 72126
-
En brugers udtalelses
ForumindlægEn bruger herinde har udtalt sig således; Svar #1 d. 03-06-2005 kl. 13:56 af Skolefreak (Praktikant) ja.. jeg vil sige at baggrundsstofet er det vigtigste.. de læste tekster kan du kun perspektivere til.. det er også vigtigt.. men det allervigtigste er dog.. at snakke om den udleverede tekst ... -
eksamen - hvordan gør man???
Forumindlæghejsa. jeg skal til eksamen i old i morgen og er ved at få stress.. jeg kan ikke helt forstå hvad eksamenen egentligt gr ud på og hvad man skal. jeg har læst nogle steder herinde at man får en lille del af en tekst man har læst i timerne, men hvad skal man så med den?? og hvad får man ellers? hå... -
Eksamenssnyd..
ForumindlægHej Allesammen! Jeg har hørt rygter om at flere har fået udleveret spørgsmålene til deres eksamener, inden eksamen, så de bedre kan forberede sig og på den måde kan flere bestå! Er der andre der har hørt det, eller selv oplevet det?? -
dante og vergil
ForumindlægHej. Skal til eksamen i old og har lidt svært ved at perspektivere vergils æneiden med dantes "den guddommelige komedie"? -
Perioderne!
ForumindlægJa, hvor vigtige er perioderne? Forventes det at man snakker om dem til eksamen? Har de forskellige perioder nogle kendetegn eller lign? Og, er det korrekt at rækkefølgen er følgende?: Minoisk Mykensk Geometrisk Arkaisk Tidlig klassisk Høj klassisk Sen klassisk Hellenistisk Romersk ? -
Hvordan får jeg 11?
ForumindlægHey.. Jeg går i 3.g. og kører på den sidste gamle reform... Jeg har én sidste eksamen - og det er samfundsfag a-niveau. Jeg skal op til eksamen om 6 dage. Jeg har regnet ud, at mit gennemsnit kun kan blive 9,0 nu, hvis jeg får 11 eller 13 i sidste eksamen. Så hvordan scorer jeg HØJT? Nogle gode ... -
Perspektiveringen!
ForumindlægHvor slemt er det, hvis man ikke kan perspektivere til en tekst fra samme religion, men kun til religionen i sig selv? -
Billedkunst eksamen!
ForumindlægEr der nogen som har været til billedkubnst eksamen efter den nye reform? Jeg skal op her imorgen og jeg vil gerne vide hvordan det foregår. Får man et spørgsmål? For det er vist ret frit hvad man vil snakke om. Nogen der kan fortælle lidt? -
HJÆLP !! COS, SIN, TAN
ForumindlægHej jeg skal starte på gym i august måned og det er a-niveau er der nogen der kan hjælpe mig med at forklare mig om Cosinus, sinus og tangens. Det er vel de første ting man lærer når man starter på gym. håber i kommer med nogen god forklaringer og beviser. på forhånd tak -
Ord til FSA - Dansk
ForumindlægHej, jeg vil gerne have nogle rigtige seje ord jeg kan bruge til den mundtlige eksame. F.eks som ontopoietikum som betyder lydord.. Husk at fortælle hvad de betyder.. Kom gerne med mange! -
Formelsamling !!!
Forumindlæghey Er der nogen flinke folk herinde, som har en god formelsamling til matematik for 1g højniveau vil blive rigtig glad hvis i kunne sende det til mig.. Please -
Utilfreds søges
ForumindlægJeg er netop i gang med at skrive en artikel, der giver udtryk for at lærere mener der er for meget tværfaglighed i det reformerede gymnasium. Det har givet udslag i nogle utilfredstillende resultater til eksaminerne. Til det ville jeg gerne stille nogle spørgsmål til en kommende 2. eller 3. g... -
Lavere karakter fordi jeg gik over tid
ForumindlægHej alle, Er det normalt i faget historie b, at det trækker ned, hvis man går over tid? -
Studieretningsprojekt
ForumindlægHey, skal inden længe skrive et større projekt i virksomhedsøkonomi ned finansiering som sekundærfag. Jeg er ikk typen, der er så meget til tal mv. jeg er mere til de bløde værdier og hummuniske indgangsvinkler. Derfor har tænkt på at skrive om supplerende rapporter (etisk-, socialt-, miljø-, k... -
Fermats sidste/store sætning
ForumindlægKære alle Jeg har brug for lidt hjælp til at beskrive hvad Fermats store sætning viser, hvad den siger og hvad fermat ville med den. sætningen er x^n+y^n=z^n hvor n ikke må være større end 2 da sætningen så ikke får en heltallig løsning. Er der måske nogen der kan henvise mig til noget godt mater... -
Marketingmix
ForumindlægJeg har lige fået udleveret min problemformulering til SRP og skal bl.a. lave en virksomhedsbeskrivelse af Pilgrim, herunder målgruppe og marketingmix, og jeg kan simpelthen ikke huske hvad det marketingmix indebære nogen der kan lede mig i den rigtige retning -
FUNKTIONSBEGREBER
ForumindlægSe venligst vedhæftede fil og hjælp mig med at finde og skrive funktionsforskrifterne Jeg kan virkelige ikke overskue koordinatsystemmet. Jeg håber der er en venlig sjæl som vil hjælpe mig -
Studiestart, gode råd søges
ForumindlægHej folkens Jeg skal starte om et par dage på VUC, en 2 årig HF Det er snart ved at være nogle år siden jeg har gået i skole. Så jeg sidder med den her tanke, hvad kan jeg gøre for at forberede mig? hvad ville i ønske i havde forberedt jer bedre på inden i gik igang? Jeg brænd... -
Jura og fuldtidsarbejde
ForumindlægJeg er 39 år, og overvejer at søge optagelse under kvote 2 på jurastudiet i København. Jeg har hørt om flere andre, der har gennemført jurastudiet ved siden af et fuldtidsarbejde og jeg er naturligvis klar over, at der er en stor arbejdsbyrde forbundet med det. Kan nogen give mig et bedre overbli... -
PRØVE
Forumindlæghej. Jeg skal have en biologiprøve på mandag. Jeg går i 2.g og prøven er om genetik. Hvad skal jeg læse på? tak:)
