Søgning på: srp engelsk psykologi. Resultater: 16861 til 16880 af 33479
-
grammatik, eksamen
ForumindlægHej! Jeg har fået en tekst som jeg skal oversætte fra dansk til engelsk. og derefter skal jeg vælge to sætninger som jeg skal fortælle om hvordan jeg har opbygget sætningerne, oversat ord, vendinger og anvendt min viden om grammatik. Jeg har oversat teksten, men ved ikke rigtig hvilke grammatik... -
Investering og finansiering - aktier !!
ForumindlægPå torsdag (den 6 december 2007) skal jeg i gang med SRP hvor jeg skal skrive om emne "investering og finansiering - herunder virksomhedsanalyse" . Jeg tager udgangspunkt i en børsnoteret virksomhed (tror det bliver "Dan-Ejendommme Holding A/S"), som jeg så beskriver med alver... -
Outline
ForumindlægHey... Jeg skal op ii mundtlig engelsk, og derfor skal jeg lave en outline. Vores tema er Dyr, men jeg ved bare ikke hvilke emne jeg skal tage... - Har i nogle forslag. -
"at spille i mange rytmiske sammenhaenge" - oversaettelse
ForumindlægKære alle, jeg er i gang med en oversættelse fra dansk til engelsk, men da dansk ikke er mit mådersmål har jeg svært med at forstå alle udtryk. er der nogen der gider at hjælpe mig med det? :) fx har jeg en sætningen "Sideløbende med den symfoniske musik har jeg altid spillet i mange forsk... -
RUC. Humanistisk bacheloruddannelse eller International humanistisk bacheloruddannelse?
ForumindlægJeg har overvejet at søge ind på RUC. Det skal så enten være på humanistisk bacheloruddannelse, eller på international humanistisk bacheloruddannelse. Jeg ville så høre om der var nogen der har gået/går/har erfaring med de to? Er der en af de to der er at foretrække? Jeg ved selvfølgelig godt at ... -
Frustrationer!!!!! STX, HHX, HTX, EUX, EUD.....AAAAARGH
ForumindlægHej! Måske en voldsom overskrift, men åh, hvor kan valget af ungdomsuddannelse dog være frustrerende! Kort sagt: jeg ANER ikke hvad jeg vil efter 9. klasse. Eller jo, der er da nogle ting jeg kan udelukke (bl.a. EUX, EUD og HHX samt 10. klasse) Til gengæld ved jeg, at jeg, efter min ungdomsudd... -
Generelt?
ForumindlægHej . Jeg er en pige der er meget efter 10-12 taller- Og jeg gør mit bedste- Mit eneste problem er bare, at jeg ikke siger så megt i timerne på grund af min lærer. Denne lærer og jeg har sådan et spændt forhold . Jweg ved ikke hvordan jeg skal forklare det, men hvis jeg f.eks. rækker fingeren op ... -
I vildrede, hvilken uni.udd.? nat.- eller samf.orienteret?
ForumindlægHej Studieportalen, håber i vil hjælpe mig med nedenstående. Jeg har en rum tid været i tvivl om hvilke veje jeg skal gå efter endt ungdomsuddannelse. Og det er disse overvejelser jeg håber i kan komme med input til. Jeg går for nuværende i 3.g på HTX og har valgt matematik, fysik og engelsk på... -
Hvilket gymnasium?
ForumindlægHej.. jeg vil rigtig gerne vide lidt hvilke gymnasium der passer bedst til det jeg vil.. Jeg tænkter at jeg i fremtiden vil noget med medicin.. altså så det er noget med matematik, engelsk , fysik kemi osv.. ville det være bedst hvis jeg tog stx, eller htx? og hvis jeg vælger den studie retnin... -
Elizabeth d.1
Forumindlægandre der skriver om hende i SRP opgaven? - for kunne være fedt at diskutere emnet, så man måske kan komme lidt videre med problemstillingen:) -
Letindustri?
ForumindlægHej alle! Jeg er ved at skrive SRP. Og jeg er så stødet ind i letindustri. Er der nogen der kan komme med en forklaring på hvad det er? -
Spin
ForumindlægHej.......... er der nogen der kan fortæller mig hvad spin er for noget... Jeg er igang med srp, og har om atombomber over japan i fysik og historie... -
Retrovirus`???
ForumindlægHey folkens.. skriver SRP om hiv. Er det nogen der ved , hvad retrovirus er .. altså definition på en retrovirus? Tak på forhånd -
musik som hovedfag?
Forumindlæghej hej... Er der nogen der skriver srp med musik som hovedfag? Hvis ja, hvad skriver i så om? jeg skriver mediefag og musik - klassisk musik i film. -
centralt tyngdefelt
Forumindlæghej jeg er i min SRP blevet fórklare en række fænomener der vedrøre et centralt tyngdefelt, hvad er det helt præcist de mener med dette...? -
Konstruktion af Euklid's femkant
ForumindlægHej jeg skriver SRP opgave, og har fået spørgsmålet. Gør rede for konstruktionen af den regulære femkant. Nogle der kan hjælpe mig med den ? -
Radioaktivitet
ForumindlægHej Alle Jeg er ved at skrive SRP om radioaktivitet, men er lige stødt ind i et problem. hvordan kan det være at stamfunktionen for dN/N er [ lnN ] på forhånd tak. -
Hjælp
ForumindlægEr der ikke en/nogen søde personer som vil skrive min SRP for penge? matematik-fysik betaler 2000kr for det. -
Privathjælp (Penge betales)
ForumindlægHej alle. I forbindelse med SRP, som skrives i fagene Matematik og Fysik, ønskes der hjælp. Skriv privat for at høre nærmere. (indbakke) -
Privathjælp (Penge betales)
ForumindlægHej alle. I forbindelse med SRP, som skrives i fagene Matematik og Fysik, ønskes der hjælp. Skriv privat for at høre nærmere. (indbakke)
