Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 16961 til 16980 af 176853
-
A Dry White Season analyse
ForumindlægHej, jeg er i gang med at skulle lave en "prøve eksamen" i engelsk hvor jeg skal snakke om denne bog. jeg vil derfor høre om der er en af jer som muligvis har en gammel opgave af den eller lign tak på forhånd. ps. budskabet kun ville også være fint -
fortolkning af ond i sulet a fNaja - hjælp
ForumindlægJeg kan ikk komme frem til hvad novellens fortolkning er. Har tænkt det igennem men kan ikke komme frem ti svar. Hvad er fortolkningen af ond i sulet af Naja Marie Aidt -
SRP Psykologi B & Engelsk A
ForumindlægHej jeg er i gang med SRP, hvor jeg skriver om, hvorfor nogle bliver tiltrukket af ekstremistiske miljøer. Jeg har redegjort for teorierne: Grupper, RKT, SIT og Gruppepolarisering. Derudover har jeg analyseret filmen: American History X Men jeg er i tvivl om jeg skal/må inddrage min emperi fra... -
Løsning til y' = a*y
ForumindlægLineære differentialligning y' = f(x)*y + g(x) Kan I vise, at løsningen til differentialligningen y' = a*y, hvor g(x) = 0, f(x) = a er y = ceax = ce∫adx Ekstra: Det er ikke helt nødvendigt, men hvis I har meget tid, vil I så vise, at Løsningen til y' = f(x)*y + g(x) ... -
ideer til indhold i samfundsfagsopgave
ForumindlægHej, jeg skal diskutere, i hvilket omfang FN er i stand til at håndtere situationen i Ukraine, samt i hvor høj grad FN kan bidrage til at finde en fredelig løsning på konflikten. så disse to parameter skal jeg benytte. Jeg skal tage udgangspunkt bilag 1 og i teorier som realisme (offensiv neoreal... -
Vedrørende fremgangsmåde til AT-eksamen
ForumindlægEr lidt i tvivl vedrørende fremgangsmåden til AT-eksamen: Når jeg kommer ind forklarer jeg min problemformulering samt problemstillinger, hvorefter jeg siger min hovedkonklussion til problemformuleringen. Hvad så derefter? Skal jeg så fortælle om det, jeg har skrevet i min s... -
Historie Eksamen Den Kolde Krig HJÆLP
ForumindlægHej jeg har trukket emnet Den kolde krig i min historie eksamen, jeg er dog i tvivl om hvordan jeg skal opstillige en problem formulering til emnet. mit udvalgte materiale er: "Verden i konflikt" v. Karl-Johann Hemmersam (s.28-29) "Den kolde krig" v. J.Hagel gyldendal 1977 (... -
STX Historie eksamen
ForumindlægHej alle Jeg står i den situation, at jeg snart skal op til historie eksamen, og da det er et af de fag med dobbeltvægt, ønsker man selvfølgelig en karakter i den gode ende af skalaen. Jeg ville lige høre om der evt. var nogen, som havde lyst til at dele erfaringer fra sådan en eksamen. Hvo... -
A salary Cut - oversættelsen HURTIG
ForumindlægNogen, der har løst den og eventuelt gider at sende den til mig. Der er flere pasager jeg er i tvivl om og ville virkelig gerne have den bliver bare ok... -
10=log2/loga at isolere a?
Forumindlæg -
Geometri - find vinkel A og B
ForumindlægHej, jeg har mega meget brug for hjælp til min matematik aflevering, håber I kan hjælpe Jeg har vedhæftet fil, opg. 1 og 2 i GEOMETRI. Pleaase please hjælp , har virkelig brug for det :-) -
VIGTIG!!! Fysik A opgave!!! Genesis
ForumindlægI en position mellem solen og jorden indsamlede satellitten Genesis i 2½ år partikler fra solvinden. Da Genesis i august 2004 vendte tilbage til jorden blev bremsefaldskærmen ikke foldet ud og satellitten styrtede ukontrolleret til jorden. Det er endnu uvist, om det er muligt at redde noge... -
SRP - Engelsk A og Billedkunst B
ForumindlægHej Jeg leder efter vejleder, som kunne være interesseret i at hjælpe med SRP i løbet af marts måned fra d. 8 til d. 22, betaler gerne for vejledningen. vejledningen består i alt at skabe rød tråd i opgaven og bare komme med feedback. Tak på forhånd, skriv gerne hvis i kender nogen som tilbyde... -
hvordan finder man a i en potensfunktion når det er under 1?
Forumindlægjeg har et sprøgsmål angående at finde a når punkt er p1(0.05 , 20000) og p2 (0.2 , 50000) så hvis man siger log(0.2-0.05) / log (50000-20000) = -0.184 men i følge chatGPT er a = 0.7549 i følge en matematik chatbot er det cirka 0.661 og nspire regression giver den 1.512 med r=1 -
Bestemmelse af a, og b, potens. Udenhjælpemidler
ForumindlægFunktionen f (x) = b ⋅ xa opfylder, at grafen for f går gennem punkterne P(2,1) og Q(6,27). Bestem a, og b. Hvordan gør man det når man ikke har lomme regner, fordi man skal tage logge ritme til at bestemme a jo. -
Eksponentiel Udvikling: Bestem a & b
ForumindlægJeg har punkterne: (14;326) og (21;135) Og jeg har ladet 14 være x1 , 326 være y1 , 21 være x2 og 135 være y2 . Jeg regnede a således: Og jeg regnede b således: Det der er mit problem er at jeg synes hverken 0,8816 eller 1902,8977 lyder rigtigt... Hvad er det jeg har gjort forkert eller ha... -
Emner til Matematik A og Idræt C
ForumindlægHejsa søde mennesker, Jeg sidder her og skal til at vælge fag til at skrive mit SRP, men problemet er, at jeg ingen anelse har. Jeg har overvejet at skrive om Matematik A og Idræt C, men jeg har researchet en del, men kan ikke rigtig finde nogle emner som interessere mig lige til de fag og nivea... -
facit for eksamenssæt mat A 29.05?
ForumindlægHej, er der nogen der har eller vet hvor/ hvornår man kan finde korrekt facits til eksamenssættet der ble givet på onsdag? Jeg er ret usikker på hvor meget jeg evt har forkert, og kan altså ikke leve i denne uvisshet frem til 19 juni! spesielt usikker på den sidste opgave uden hjælpemidler, o... -
hjææææælp?? Eksamen om 2 dage :'(
ForumindlægHeey folkens .. Nogen der ved hvad ordet "skank" er? Tak -
Mundtlig eksame i engelsk
ForumindlægHej allesammen Jeg har trukket ''crime'' som overemne og jeg skal selvfølgelig selv vælge mit underemne. Jeg vil bare lige høre om i har nogle ideer? tak på forhånd
