Søgning på: lille fedtøre analyse. Resultater: 16961 til 16980 af 45492
-
Røntgen - HJÆLP
Forumindlæghey ;D sidder og skal lave en rapport om røntgenstråling.. men har ingen idé om hvad jeg skal skrive i teori delen? nogle der kan komme med lidt hjælp til at komme igang? -
Stærk syre og koncentreret syre
ForumindlægHvad er forskellen på en stærk syre og en koncentreret syre? -
Rigtig udregnet ...?
ForumindlægNogen som vil tjekke det jeg har udregnet for at se om det er rigtigt?? Store smil og taknemmelighed Marie. -
Hjælp til en opgave
ForumindlægJeg sidder og er meget forvirret over en kemiopgave til min fremlæggelse. Håber virkelig nogen vil hjælpe mig. På et mindre fjernevarmeværk skal man fyre med en mængde brændsel, som giver en varmeafvigelse på 3,0*10^8kJ/døgn. Man antager, at man kan vælge mellem to brændsler, methan og pentadec... -
Bil
ForumindlægJeg er i gang med at spare op til en ny bil, men jeg aner intet til biler. Hvilke bilmærker gode og omvendt? Hvordan betaler man for en bil. Er det det samme som når man køber en mobil, enten køber man den på abonnement eller betaler hele prisen og slipper for abonnement eller...? Er der nogen, d... -
oversættelse...
ForumindlægHej, hvis der er nogle, der lige vil se min oversættelse igennem vil det være super ;D 1.Det er synd, du ikke kan komme 2.Det er løgn. Jeg er ikke på diæt. 3.Din bror har ret til at være vred 4.Han talte med høj stemme 5.Han fik arbejde som buschauffør 6.Hun er protestant, men hendes mand er jø... -
Vedr. køb af en bog!
Forumindlæghej... Er der nogen der har Management and organisational behavoiur af Wendy Bloisi til salg??? For så vil jeg meget gerne købe den... Og er der nogen der ved hvor man kan købe en billig bærbar??? Hilsen Maria -
Hasteeeer...
ForumindlægHvordan siger man på tysk " sonaten om det gode menneske" plzzz.. folkens.... kan I svare hurtigt? -
Andengradspolynomier
ForumindlægHej nogen der kan hjælpe mig med disse to Andengradspolynomier, opgaven lyder : Beregn den eksakte værdi af maksimum/minimum for hvert af følgende Andengradspolynomier: a) f(x)= -5x^2+4x-2 b) f(x)= 2x^2-3x+16 -
Bevis for erstatningsresistans
ForumindlægAltså.. Beviset for erstatningsresistans i parallel er som følgende: 1) I = I1 + I2 -> Ohms lov -> 2) I1 = U/R1 og I2 = U/R2 -> 3) I = (1/R1 + 1/R2) * U -> 4) 1/R = 1/R1 + 1/R2 Problemet er bare, at jeg kan ikke gennemskue hvordan man kommer fra 3) til 4). Hvad er ... -
1 spørgsmål :-)
Forumindlægse lige det vedhæftede billede og forklar og vurder ud fra grafen hvilken matematisk sammenhæng der er mellem temperaturen og trykket. opskriv en matematisk sammenhæng hvor skærer grafen x-aksen. hvad kan man sige om dette punkt hvilke fejlkilder er der? -
Na+ kanalenerne betydning
ForumindlægHey folkens.. J mangler et spørgsmål i min bio aflevering som jeg virkelig har brugt langt tid på.. så ønsker hjælp, hvis i kan give mig det.. "gør rede for Na+ kanalerne betydning for impulsledning i en nervecelle" mit forslag: Før der er en impuls i en nervecelle, kræves først en la... -
Sinus/Bølger - Ekspert!
ForumindlægHejsa Jeg har fået til opgave at bestemme effekten af en solfanger i løbet af en dag. Dette skal gøres ud fra en graf med intensitet af stråling op af y-aksen, og tidspunkt på dagen ud af x-aksen. Grafen minder om en nedadgående parabel, men hældningen er størst inden 12.00, og den er derfor ikk... -
funktion med e
Forumindlæghej, når man skal løse ligningen f(x) = 1000 for følgende funktion f(x) = 1139*e-0,174*x+789. hvordan gøres dette? startet man med at trække 789 fra begge sider eller at dividere med 1139 for der er jo stor forskel på rækkefølgen? -
sinus regning
Forumindlæghvordan indtaster man cosinus på lommeregner gerne Texas TI-89 skal regne e= 6,4/cos(14) =????,, hvad er resultatet hvis i kunne regne den ud så kunne og skrive hvordan i taster det ind på lommeregneren, så kan jeg nemlig selv prøve, derefter samligne resultatet med mit eget... -
hjælp til studieretningsopgave.
ForumindlægJeg er igang med at skrive sudieretnigsopgave omkring vandstråle. Så hvis der er nogle der har viden omkring det ville det være rart. Jeg mangler meget teori omkring emnet. Mine variabler er h(længden på røret), x(længden vanden sprøjter) og y(hvor højt oppe hullet sidder på røret). hjælp mig!! -
Tysk oversættelse til dansk
ForumindlægHej Jeg skal oversætte dette tyske stykke (ses i den vedhæftede fil) til dansk. Jeg har oversat det så godt jeg kunne, men tænkte på, om der var en der ville tjekke det igennem for fejl, og om det egentligt er rigtigt. -
Matematik opgave
ForumindlægHej, jeg er ved at øve mig til eksamen, og har svært ved 2-3 opgaver i matematik... Opgaverne ligger på linket..Håber der er nogen der kan hjælpe da jeg virkelig har brug for hjælp.. se link: http://peecee.dk/?id=43459 -
Hvordan forklar man
ForumindlægHvordan forklar man kroppens fysik? med ord og give eksempler. :D -
Hvad betyder ..
ForumindlægHvad betyder "am liebsten"
