Søgning på: afsætning eksamen. Resultater: 17061 til 17080 af 35145
-
Dyrelæge
ForumindlægHej. Jeg går på gym (STX) 1.g og jeg har altid gerne ville uddanne mig som dyrelæge, men når jeg kigger inde på adgangsgravende så har jeg stortset alle adgangskravende, men de siger at man skal have matematik på A, og mit problem er at jeg har aldrig været den bedste til matematik og derfor kan... -
Differentialregning
ForumindlægHej, jeg har lidt svært ved den her opgave da jeg ikke forstår hvad det er jeg skal gøre i den. Og faktisk bare ikke forstår, det med sumregle osv er helt blank. Har brug for hjælp til min aflevering, det er sidste opgave og er helt blank -
Hvor ligger "problemet"?
ForumindlægNu er jeg ikke selv et såkaldt "eksamensmenneske," men her den sidste måned har jeg gået og tænkt på hvordan det kan være at der bliver slynget så mange tårnhøje karakterer ud til højre og venstre!? Er nutidens gymnasieelever blevet klogere? (Det tror jeg næppe) eller er standarden simp... -
Hvordan får man et 12 tal i dansk?
ForumindlægHej alle sammen jeg har et spørgsmål hvordan får man et 12 tal i dansk? -
Gymnasialeuddannelser
ForumindlægHvilken er den sværeste? Min ven påstår, at hhx er på højere plan end det almene gymnasium, har han ret? -
lommeregnere!
ForumindlægHvad er egentlig forskellen på TI-83 og TI-89? grunden til at jeg spør er fordi jeg har siden gymnasiestart haft TI-83 men har lige fået foræret en helt ny TI-89 af min far:) -
pensum
ForumindlægHvor meget vil i lægge i at læse læsepensum? Jeg ved godt at det vi kan komme op i hører under eksamenspensum...men hvor vigtigt er de at læse det læsepensum...hvis man nu kan huske de essentielle ting fra læsepensum, er det så vigtigt at læse det hele igen? -
Tidsramme Iliaden?
ForumindlægEr der nogen som ved, hvornår Iliaden er fra. Homer var godt nok fra førlitterær tid, men ved nedskrivningen af Iliaden, hvilket tidsperiode befandt vi os så i?På forhånd tak -
cos og sin
ForumindlægI forlængelse af et tidl. stillet spr., ved de polære koordinatter. Når man aflæses koordinatsættet til cos(90+v) fås (-sin(v), cos v)Aflæses cos altid på x-aksen, og sin altid på y-aksen? For i dette tilfælde når man flytter cos(90+v), så aflæses cos jo på y-aksen og sin på x-aksen. Er det bare ... -
FSA AFGANGSPRØVE
ForumindlægEr der nogle der ved hvordan ved man hvilken fsa afgangsprøve man skal op i? -
Problemregning 2002
ForumindlægNogen der Problemregningen 2002 på computeren? Og env. svar? -
Karakterer i gymnasiet
ForumindlægHey. Jeg fandt lige denne artikel på nettet. ( http://www.sdu.dk/nyheder/Opslag.php?id=1301 ) - kunne godt tænke mig at høre fra folk hvad de mener - foregår det iflg. jer sådan på jeres gymnasier?/ Andreas -
ABO system!!!
ForumindlægHei. Er der en der kan forklarer mig om ABO systemet? jeg forstår det ik liige. -
Hvad betyder redegørelse.
ForumindlægHvad er redegørelse og vurdere? Har meget svært ved samfundsfag og skal op til det på mandag men ved ikke hvad de ord betyder kan nogen hjælpe ? -
Hvor finder man gamle eksamensopgaver?
ForumindlægJeg søger gamle HTX matematik B eksamenopgaver. Nogen som ved hvor jeg kan finde dem?Tak på forhånd -
Dumt spørgsmål - Karaktergenemsnit
ForumindlægSom sagt: dumt spørgsmål. Jeg er en gammel hund som er kommet tilbage på skolebænken og vi har en diskussion i gang om hvordan man regner sit endelige gennemsnit ud. Jeg hævder at man tager karakterene man har været oppe i, lægger dem sammen og dividerer med antallet af fag = Vupti.. Der blive... -
Mundtlig afgangsprøve
ForumindlægHej. Jeg skal snart op i dansk, mundtlig. Jeg tænkte på om der var nogen som kunne giver mig nogle gode ideer, hvordan man kunne gøre det til en god samtale. -
bedømmelse af dansk stil
ForumindlægHej alle sammen Er der en der gider at kigge mit essay igennem og give en bedømmelse af den? Jeg har ikke prøvet at skrive essay før, så er meget spændt.. håber det går jer godt i eksamenstiden og på forhånd tak! Tale og samtale "God kommunikation er lige så stimulerende som sort kaffe, og d... -
Hvor meget skal jeg betale i skat?
ForumindlægHej allesammen! Når jeg bliver over 18 år så skal jeg jo begynde at betale skat, men hvor meget? Hvor meget er det hvis man tjener f.eks. 10.000 kr. om måneden? 20.000 kr? eller 40.000 kr.? Jeg gad også godt vide hvornår man skal betale topskat, og hvor mange procent af vores indtjening sk... -
Nogen der har været oppe til terminsprøve i engelsk??
ForumindlægHej,ret sent at lægge ind nu, men jeg skal op til engelsk terminsprøve imorn, så ville bare høre om der var andre, som har været oppe. Hvis ja, hvilken tekst kom i op i?Håber nogen svarer hurtigt ;o)Tak!
