Resultater: 17081 til 17100 af 436512
-
"Det ændrede verden" Emner
ForumindlægHej Studieportalen Vi har fået et emne i vores projekt uge som hedder 'Den/Det Ændrede verden' nu mangler vi bare underemner vi skal mindst have fundet 5. (Det skal helst være emner der kan diskuteres de må ikke blive for konkrete). Mit spørgsmål til jer er om i kunne hjælpe os med at ... -
Syrer og base
ForumindlægHej, Sidder til timen og prøver at finde ud af hvorfor HCL er en syrer og hvorfor Ca(OH)2 er en base.. Skal have en forklaring på det tak? -
hurtig gennemlæsning ag engelsk tekst
Forumindlægheji skal bare skimte den i gennem og tag alle de dumme fejlpå forhånd takThis setting take place between USA and near the promontory overlooking Canada border. The two brothers Gary and Bud walks around in the beautiful Goat Peak whit lot of spruce to Wall Lake. The year is about the seventies b... -
irriterende ligninger.
Forumindlæghej (:. jeg er en folkeskoleelev i 7. klasse. jeg er rigtig dårlig til alt det med ligninger, så ville høre om der var nogle der kunne hjæplpe mig? -men samtidig forklare det, så jeg kan forstå det og ikke glemmer det? har prøvet at spørge min lærer, men han forklare det alt for kompliceret og je... -
Kommunisme
ForumindlæghejOverskriften er måske fejlplaceret men den ligger her fordi den har noget at gøre med min danskeopgave.Jeg skal skrive om den forsvundne fuldmægtig af forfatteren Hans Scherfig. han var kommunist hele sit liv og så kommer mit spørgsmål. Hvad er kommunsime ? Når jeg høre ordet forbinder jeg det... -
Tysk rettelse.... Karinz, Fingersen, andre tyske eksperter bitte helfen...
ForumindlægHey, er der en af jer der vil kigge mit tysk igennem? Hvis det kan lade sig gøre, vil jeg helst sende den på mail...på forhånd tak!:) -
Ansøgning?
ForumindlægEr der ikke nogen, der kan fortælle mig, hvad "overskriften" skal/bør være på en uopfordret ansøgning - ang.hvad??? Ville heller ikke være helt dårligt, hvis der var nogen, der havde et eksempel liggende på en ansøgning.. Føler mig godt nok på temmelig bar bund... på forhånd tak! Sara -
Fingersen el. Karinz!
ForumindlægPlease...! I er mit sidste håb...! Vil I ikk nok rette denne igennem...! Har virkelig brug for jeres hjælp, da det er den sidste, så den skal helst blive go'!Jeg ved ikk om du har glemt mig Fingersen(?!), men vil du ikk nok rette den sidste del igennem!?Ich wuchs auf in eine Familie, wo es vi... -
Har glemt hvad bogen hedder !!
ForumindlægJa for 1½ år siden læste jeg en bog der handlede om en dreng der tog med sin tante til frankrig fordi de skal til et bryllup. De samler en blaffer op og de to drenge bliver venner... Nogen der har læst dne bog? Nogen der kan fortælle hvad den hedder og måske lidt om dem Fx et resume eller ... -
Eng. overs. HeLp NeEdEd!
ForumindlægHey dejlige menneskerjeg har en lidt lang oversættelse til i morn og ville være meget taknemmelig for den hjælp I nu vil give:)håber I vil hjælpeForældre og børn Mange forældre er bekymrede over, at tiderne har ændret sig.I gamle dage behøvede man ikke være bange for at lade sine teenage-børn gå ... -
Kunstig intelligens:
ForumindlægHar om kunstig intelligens i engelsk. Vi er så kommet til at diskutere hvor langt man er kommet. En fra min klasse påstår man har taget "ting" (nok instinker) fra bakterier og lagt dem ind i en robot/computer (et eller andet) og så fået den til at lære selv (kunstig intelligens). Han ka... -
Oversættelse
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe mig....Hvad hedder "det forjættede land" på engelsk...? -
hjælp til lidt rettelse af tysk.... tager ik'mer end 10 min ;-)
ForumindlægHej, det kunne være dejligt hvis der var en der ville se på mit tysk... ;-) Überall in dem Luftschutzraum befinden sich viele Menschen. Während sie in Geborgenheit im Keller saßen, war es wie eine Kriegszone außerhalb. Die Bomben fielen wie Regen, und einige Mal machen sie die Kellerwände zu zitt... -
hurtigt spørgsmål: indtastning på lommeregner...
Forumindlæghey, hvordan får jeg lommeregner til at regne x ud: x^5=1,65hvordan indtastes det? håber der er en der kan hjælpe.. på forhånd tak. -
Jeg vil meget gerne have rettet min franskopgave
ForumindlægA. Traduisez en françaisMange voksende mener, at ungdommen er utrolig forkælet i vore dage. I hvert fald havde de ikke den samme økonomiske frihed, da de var unge.Takket være den stigende velstand kan unge i dag leve et behageligt liv. Næsten alle forældre giver dem materielle goder – fx tv og co... -
Redegør differentialkvotientens sammenhæng med monotoni forholdene!
ForumindlægHej SP! Er der en der kan hjælpe mig med redegørelse af differentialkvotientens sammenhæng med monotoni forholdene! -
Beregning af brændstofmængde
ForumindlægHej Jeg tænkte på om nogen kunne hjælpe mig med en opgave. Jeg skal beregne hvormeget brændstof, og flyve tiden der skal bruges til at flyve fra København til New York, flyve tiden er fra 8.00 - 9.30 (6 timers tidsforskel),ekslusiv personer Det jeg ved er Længde : 71m Højde:19m Vingespænd:... -
Opdrift
ForumindlægHej allesammen. jeg sidder med det her projekt med en ballon, hvor jeg skal beregne opdriften på ballonen. Det jeg har beregnet ind til videre er, Volumen af ballonen 0,999 m3 Vægt plastik: 70,62g Vægt tape: 6,34 g Dernæst tænkte jeg på, at beregne den luft der er omkring ballonen dvs. atmos... -
Procentregning
ForumindlægHej, Jeg har et spørgsmål angående procentregning. Hvis jeg har 100.000kr i år og ingen nye penge udover resten fra sidste år det næste år som jeg kun bruger på mad, der koster en 1kr pr enhed. Jeg får 10% renter på mine penge, hvordan finder jeg så frem til den del jeg vil forbruge i år. M... -
Ideer til hvilke metoder jeg kan bruge til eksamen
ForumindlægHej Jeg har lige lavet min fagprøve og skal til eksamen her på onsdag, men er lidt lost med at finde ud af hvad jeg kan bruge af metoder og teorier dertil ... I min fagprøve skrev jeg om optimering af kundeservice og brugte Maslows behovspyramide, Herzbergs motivationsterorier og PDCA-hjulet. ...
