Resultater: 17021 til 17040 af 436512
-
Hjælp til Differential regning og måske monotoniforhold
ForumindlægHåber der er en der vil hjælpe: Med O(x) betegnes de samlede omkostninger angivet i mio. kr. ved produktion af x enheder af en vare. Funktionen O er givet ved: O(x)= 17x +100 cos(0,16x) + 150 xE[0;30] -Gør ved hjælp af O`(x) rede for, at O(x) er en voksende funktion af x. - Bestem den ... -
Rettelse af tysk!
ForumindlægHeY derude...!Er der ikk en af jer, som vil rette min tyske stil igennem...! Please?! -Da det er min sidste i år!!Ich wuchs auf in eine Familie, wo es viel trinken wird, und ich hatte am meinen eigenen Körper, wieviel Alkohol kann zerstört. Es war voller Scham, Nichterwähnungen und Geheimnisse. S... -
Matematik, eksamenssæt spørgsmål til integraion
ForumindlægHej ;Jeg har et eksamenssæt jeg skal ha lavet færdig til torsdag. Og jeg har et par opgaver der har sat mig i stå, og håber derfor nogle kan give mig et skub.Det er opgave 3 b)og opgave 7B a)jeg har lagt dem her: http://www.casperl.dk/mat.jpgMit spg til 3 b) er....jeg går udfra vi bruger integrat... -
SSO opgave.
ForumindlægHej der ude.... jeg skal til at skrive min SSO opgave i Biologi B, om kræft, og især om livmoderhalskræft. jeg ville derfor høre om der er nogen der kender nogle hjemme sider, der er skrevet af læger, eller noget lign. så må i meget gerne hjælpe mig med det:):) -
GRP altså Grundforløbesprøver
ForumindlægKan i give nogen gode råde til GRP altså Grundforløbesprøver. Skal fremlægge et rapport -
Kan i give nogen gode råde
ForumindlægKan i give nogen gode råde til GRP altså Grundforløbesprøver. Skal fremlægge et rapport. handler om Globalisering -
Optimering af en kegle
ForumindlægJeg har en kegle med låg, den skal kunne rumme 1 m^3. Jeg skal ved hjælp af beholderoptimering finde ud af optimalmålene på keglen. Ville være rart med lidt hjælp. Jeg er startet ved at sige at jeg har formlen: Kegle med låg på: A=π*r(s*r) Ganger ud og opløser s bevises neden under, =π*r^2... -
f ' (x)
ForumindlægDen her opg. har ret mange delspørgsmål her er det sidste så, og det er så self. det delspørgsmål jeg ikke kunne finde ud af :--b Indlandsisens alder, målt i år er givet ved en funktion af dybden af isen. Et bestemt sted er denne funktion givet ved regneforskriften: f(x) = 109400 - 13660ln(300... -
virus
ForumindlægHey Hvilket antivirus-program er det bedste? Skal installere et, men har slet ikke forstand på sådan noget? på forhånd tak ;) -
kigge oversættelse
ForumindlægHej folkens, Vil en af jer fransk kyndige ikke være søde og kigge min stil igennem og tjekke den for gramma fejl og sådan noget? :) Radio Jeunesse s’occupe des problème des jeunes. Tous les soirs beaucoup de jeunes téléphonent à Marius pour lui demander conseil. Une fille parl... -
Hjælp til rettelse af sætninger!! Haster lidt ´....!
ForumindlægHey!Jeg har her nogle tysk-sætninger der drejer sig om de forskellige måder at bruge tidsangivelser på. Jeg ville være SUPER glad hvis I gider at rette dem for fejl:Kan desværre ikke give mit eget bud på sætningerne da det er alt for indviklet for mig at se hvornår man skal bruge hvad- fatter det... -
valenselektron og -orbital?
ForumindlægJeg er lost. Hvad er valenselektroner? - Noget med s-orbital? Jeg har forstået det sådan at valenselektroner i anden periode mest er den yderste skal, men ved de andre er jeg simpelthen blank. hjælp. -
Adobe reader er noget lort...
ForumindlægDet irriterer mig grænseløst at studi bruger Adobe reader - for man kan hverken skrive eller redigerer i det lorte program..ska sidde og skrive det hele om igen:(kan det egentlig lade sig gøre at kopiere en tekst i Adobe reader og indsætte den i et Words dokument???? -
Hjælp- Haster
ForumindlægHejsa, jeg har en opgave jeg er gået stå i, håber nogle kan hjælpe mig! Det handler om eksponentielle funktioner, og opgaven lyder såles: Forklar hvad dette fortæller om eksponentielle funktioner: (brug gerne figurer) For funktionen y=b*a^* gælder at når X vokser med deltaX så ganges y med a delt... -
Statistik over landsgennemsnit fra UVM?
ForumindlægKender nogen en statistik fra UVM fra sommeren 2008 med den første gymnasieårgang, der var med på den nye reform, eller ved nogen hvornår en sådan kommer? På Undervisningsministeriets hjemmeside, oplyses der om et gennemsnit på landsplan for HFelever, i 2008, men de udgør jo ikke størsteparten, s... -
Wronskideterminant
ForumindlægHej.Der er nogen som kan fortælle mig, om Wronskideterminant er en vektoroperator? Hvis ikke, hvad er den så? -
Matematik A Noter. Haster :|
ForumindlægEr i gang med at gøre mine noter klar til i morgen. I morgen skal jeg til terminsprøve i Matematik A, 3. år. - men opdager så at jeg måske har sovet lidt i nogle af timerne :D .. Mangler lidt forskelligt - er der nogen der ved hvor jeg kan finde noter? Tak tak.! -
fascisme/nazisme
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med en opgave om Fascisme/nazisme??.. -
Hjælp - Matematik opgave
ForumindlægFølgende er vedhæftet. -
Ungdomskultur
ForumindlægHej! det kan godt lyde lidt dumt, men hvad er etnisk ungdomskultur? forstår det ikke helt :/
