Søgning på: srp engelsk og historie. Resultater: 17081 til 17100 af 43092
-
Hvilken betydning har dette citat?
Forumindlæg"It is not much better to even die fighting for something than to have lived an uneventful life, never gotten anything and leaving conditions the same or worse than they were and to have future generation to go through the same misery and poverty and degradation? The only people whose names ... -
Lektiehjælp???
ForumindlægTil næste år skal jeg på gym, stx. Tænkte på om der er nogen der tilbyder lektiehjælp omkring Køge / Solrød? Fagene er tysk og engelsk (Hvad skal du have for det?) Mvh. Camilla -
FSA 2010 Terminsprøver
ForumindlægTil alle jer som havde FSA 2010 afgangseksamen (sidste år) i folkeskolen: Kan i ikke skrive hva den skriftlige opgave skulle handle om indenfor TYSK, ENGELSK, DANSK? På forhånd tak!!!!!:) -
Én sætning
ForumindlægHej. Er denne engelske sætning korrekt grammatisk? Det skal lige siges, at Bisie er en by, hvis I ikke ved det. From here it is too days on foot to get to Bisie På forhånd tak. -
Cambridge Institute
ForumindlægHej, jeg overvejer at tag et engelsk kursus på Cambridge Institute over 6 uger 2 gange om ugen. til 2.500 kr nogle der kan anbefale det eller ikke ? -
Engelsksproget uddannelse?
ForumindlægHej alle jeg skal efter ferien (sandsynligvis) gå på CBS, hvor jeg har søgt en engelsksproget uddannelse. jeg vil derfor gerne høre fra andre, der læser på engelsk på CBS (eller andre steder), om hvordan det er. Altså er det svært at læse de engelske lektier/ følge med i timerne? og er der mange... -
Dansk-Historieopgave: Ideer søges
ForumindlægHej Alle :D Om ikke andet end nogle få uger skal jeg til at skrive dansk-historieopgave, og jeg mangler noget inspiration til, hvad jeg skal skrive om. Jeg har tænkt på om jeg måske skulle skrive om "Den sidste Balkjole" af Herman Bang, men jeg er ikke helt sikker på hvad for noget hist... -
Hmm det giver da ikke mening?
ForumindlægHvorfor fungerede Tyskland på mange måder som det altid havde gjort? Under Nazismens indflydelse? De kunned a ikek bare kigge den anden vej mens krigene blev ført og jøderne drøbt osv.? ? -
Uni..
ForumindlægHej. Hvis jeg nu vil læse videre på uni og der f.eks. står at de specifikke krav er: dansk A mat B eng B hist B kan jeg så godt blive optaget, hvis min eksamenskarakterer ser sådan her ud? - de karakterer jeg skriver først er årskarakterer: skriftlig dansk: 4 mundt. dansk: 4 eksamen ... -
Verbalsubstantiver
ForumindlægHej Kan i give nogle eksempler på verbalsubstantiver på engelsk? -
hjææælp..
Forumindlæghvordan er det man kan lære at udtale ordne på engelsk ordenligt? - kender i nogle progammer på nettet hvor man kan lære at udtale ordne ordentligt på engelsk? -
Biologi A - Dansk A: Bioethanol
ForumindlægHey derude. Sagen er den at vi skal skrive SRP opgave lige om hjørnet, og mine vejledere har virkelig ikke hjulpet det store. Jeg har besluttet mig for at skrive omkring emnet Bioethanol. Til torsdag skal jeg gerne have et bud på en problemstilling klar. Jeg har indtil videre tænkt følgende: ... -
Litteraturliste, primær og sekundær?
ForumindlægSkal man dele litteraturlisten op i primær og sekundær? Eller skal man bare følge den der er herinde, med at man har: Bøger: Artikler: Film: osv. -
Identitetsdannelse i det senmoderne samfund
ForumindlægHej alle studieglade, intelligente, hjælpesomme, folk som keder sig osv! Jeg har nogle spørgsmål til jer som jeg håber der er nogen som gider at tage sig tid til at svare på og på den måde hjælpe mig videre imod en god SRP og juleferie! Her i min SRP skriver jeg om Identitetsdannels... -
Oversættelse af “pis mig i øret”
ForumindlægEr der et udtryk på engelsk som svarer til det danske “pis mig i øret”? -
New Year's Speech - Skal finpudses!!
ForumindlægHej. Jeg har skrevet min engelske nytårstale, men jeg har virkelig brug for hjælp til at finpudse den. Er der ikke en der er en ørn til engelsk grammatik og har lyst til at bruge lidt af sin tid på at hjælpe mig? Jeg har i linket en tale på dansk og en på engelsk. Det er selvfølgelig den enge... -
ENEEELSK
ForumindlægHey nogle der vil rette lidt engelsk? sender til din indbakke :-) -
Jeg har mistet min studentereksam:(
ForumindlægHej, inden jeg fik min SRP tilbage, blev jeg tilkaldt til en samtale hos rektoren. Jeg var blevet taget for plagaiat, og det var overhovedet ikke mening at jeg skulle plagiaere i min SRP. Men konsekvenserne er jo at jeg får ikke min studentereksamen i år, men jeg kan ikke vente til næste år, hv... -
2 verdenskrig. Dk neutralt?
ForumindlægHej alle. Under 2. verdenskrigs begyndelse gav Danmark jo udtryk for, at vi var helt neutrale. Senere bliver vi jo besat af Tyskland. Kan man godt sige, at vi stadigvæk forholdt os neutral under krigen, selvom vi var besat af Tyskland? Tak på forhånd -
Den lodrette beståen (Indbundet) - Europæisk kultur- og idéhistorie
ForumindlægJeg har to stk. af Den lodrette beståen. Sælger dem for 150 kr. pr stk. Detaljer: Indbinding: Indbundet Forlag: Aros Underviser Udgivet: 01-07-2010 Udgave: 2 Originalsprog: Dansk
