Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 17081 til 17100 af 321608
-
Vejledning og gode råd søges - Jura eller???
ForumindlægHej alle studerende eller tidligere studerende derude! Jeg håber nogen af jer har tid til at hjælpe mig med et par spørgsmål, som idet tiden for sidste ansøgningsfrist nærmer sig bliver jeg mere og mere i tvivl. Sidste år kom jeg ind på antropologi, men jeg besluttede jeg skulle have et sabbatår... -
Projektopgave - Dyreforsøg
ForumindlægHej Min gruppe mangler hjælp til at finde et godt og ordenligt produkt! Vores overemne er Grænser, og vi har valgt delemnet Dyreforsøg, fordi det lyder sjovt at arbejde med. Vores problem er at vi ikke ved hvad vores produkt skal være, vi er simpelt helt LOST! ... -
Senmoderne samfund
ForumindlægHey nogen ser har noget på giddens og Ziehes beskrivelse af det senmoderne samfund? Spørgsmål lyder som følgende: redegør for centrale dele af Giddens og Ziehes beskrivelse af det senmoderne samfund -
engelsk oversættelse
Forumindlægnogen der lige vil tjekke om den her oversættelse er for gramma fejl.Music in the undergroundIt is a autumn morning in London and the beginning of a new working day for Taiken Mikkola. Along with millions of other people, the 18-year-old Finn goes down into the underground to start the today’s wo... -
brahman og atman.
ForumindlægHej allesammen! Hvad er forholdet mellem Brahman og Atman i hinduismen? På forhånd tak! -
Endnu en svær tekst!!
ForumindlægHej med jer. Jeg ved ikke, om det er mit englesk der er fuldstændigt elendigt eller om det er teksten, som er svær. Jeg ville i hvert fald blive meget glad, hvis nogen ville hjælpe med at oversætte denne tekst: "If, then, by any one in authority, something be sanctioned out of conformity... -
H.C. Andersen og Romantikken.
ForumindlægHejsa. Jeg er ved at skrive nogle noter ned, da jeg skal til dansk mundtlig FSA i morgen. Jeg har trukket emnet H.C. Andersen, og jeg sidder lige nu og læser lidt op på romantikken sådan generelt. Jeg ved jo, at H.C. Andersen voksede op under romantikken, men de fleste af hans værker er ve... -
Disjecta Membra
ForumindlægHar læst dette digt.. men forstår ikke helt handlingen..? :S -
Hinayana og Theravada, det samme?
ForumindlægHej Nogen der ved om Hinayana og Theravada, er det samme? -
Individet i mediesamfundet
ForumindlægJeg har fået til opgave at skrive en kronik om individet i mediesamfundet, men jeg er helt blank og aner ikke hvad jeg skal skrive. Er der nogen der har gode ideer? -
Hvad mener Sartre med intetgørelse?
ForumindlægJeg forstår ikke hvad det vil sige at intetgøre verden? - Betyder det bare at vi giver mening til verden? Og i såfald, hvorfor lige begrebet "intetgøre" ? På forhånd, mange tak! :-) -
studieportale er det snyd?
ForumindlægHej jeg er rigtig glad for at få hjælp herind engang imellem fordi jeg ikke har mulighed for det hjemme som så mange andre af mine kammerater har. Men jeg tænker bare når jeg spørger om hjælp. Er det snyd at spørge om hjælp herinde? jeg mener, jeg aner jo ikke om en lærer ville synes det ... -
nedbrydelse og optagelse af stivelse hvis man ikke havde amylase i spyttet? HJÆLP...
ForumindlægVille man være ude af stand til at nedbryde og optage stivelse, hvis man ikke havde amylase i spyttet? -
LEKTIEEEEEHJÆÆLPPPP HURTTTIIIIGT
ForumindlægHej Min gruppe har om konservingmetoden om det godt for vores sundhed. Sidder fast i perspektivering, fordi forstår nemlig ikke hvad jeg skal perspektivere til. Er der nogle der er søde at give mig nogle ideer? -
Stivelse hos organismer
ForumindlægHej allesammen Er der nogen der ved hvilke organismer producerer stivelse????? På forhånd tak... :D -
forskel liberalisme socialisme konservatisme
Forumindlæg -
Almendannelse
ForumindlægHej studieportalen. Jeg er ved at lave et essay om almendannelse. Via denne opgave er jeg blevet spurgt, om man kunne forestille sig en anden form for almendannelse end den klassiske. Jeg har tænkt og tænkt, men har svært ved at finde frem til et resultat. Jeg håber I vil hjælpe mig :) -
Oversættelse/Analyse
ForumindlægHey, har lige to korte sætninger. \n\nPueri sex annos nati ludum publicum frequentabant, ubi legere scribere et computaren discebant. \n\nDrenge der var seks år gamle besøgte en offentlig grundskole, hvor de lærte at læse, skrive og regne. \n\nDrenge= x var= o seks år gamle= subjektsprædikat besø... -
Jehovas Vidner
ForumindlægPasser de ting som Jehovas Vidner mener om at vi er i "de sidste dage" i dag? Hvis ja, er der så nogle beviser? - nation skal rejse sig mod nation og rige mod rige - der skal være tilfælde af hungersnød - der skal være store jordskælv - der skal være …. Tilfælde af pest + mennesk... -
essay
Forumindlæghej alle sammen :) jeg er i gang med at skrive et essay i dansk og ku godt bruge noget hjælp :)) jeg skriver om hvorfor man tager selfies har i nogen gode ideer til hvad man kunne skrive i sådan et essay? så kom med dem tak!
