Søgning på: international økonomi a eksamen. Resultater: 17121 til 17140 af 169995
-
IØ SSO - Emnevalg
ForumindlægHej :) Jeg står overfor at skulle skrive SSO i International Økonomi, hvor jeg har valgt det overordnede emne: Dansk Økonomi. Nu kommer problemet: Jeg ved ikke præcis hvad jeg vil skrive om, så min forespørgsel går på emner jeg kan skrive om til SSO som hører til Dansk økonomi. Emner kunne væ... -
F R E M T I D :-)
ForumindlægKommende Studenter :-) Hvad er jeres fremtidsplan hvad angår studiet? Jeg regner med et friår - hvor jeg derefter enten vil læse psykologi eller journalistik :-) Dig? -
Har du brug for hjælp til ENGELSK MUNDTLIGT?!
ForumindlægHej - skal du snart op til din første engelsk mundtligt (folkeskolen) eller måske din sidste engelsk mundtlige eksamen (gymnasiet) og har nogle problemer, så kom hid! For jeg er villig til at hjælpe personligt gennem besked eller e-mail! Er en dimitteret IB student og har haft engelsk på et høje... -
Lære engelsk
Forumindlægskal 8 måneder på sprogskole til USA her til jul. skal bo hos en værtsfamilie og have undervisning 30 timer om ugen i en international klasse. bagefter skal jeg 2 måneder til Malta og arbejde. Tror i jeg vil kunne lære noget videre engelsk på de 9 måneder? -
Eliteuddannelser
ForumindlægHej jeg går for tiden på Ha(almen), men overvejer for tiden kraftigt, at droppe ud og starte enten på International Business eller international business and politics. Grunden til dette, er at jeg altid har haft lyst til at prøve kræfter i en af verdens bedste business schools i England eller US... -
Gode råd?
ForumindlægHej AlleSammen ... Skulle bare lige spørge om i har nogle gode råd til Engelsk A mundtlig eksamen - når man sidder i forberedelses lokalet .. ? og når man skal fremlægge det .. -
Supplering
ForumindlægJeg skal supplere Matematik A og Kemi B, så jeg vil gerne spørge om, man både kommer op i skr. og mdt. eller hvordan foregår eksamen? -
Flaskehalsproblemer?!?!?
ForumindlægEr i gang med at læse til eksamen i samfundsfag og der er et begreb som jeg er meget usikker på, nemlig flaskehalsproblemer. Har kigget hele bogen igennem og kan bare ikke finde nogen om det. Er der nogen der ved hvad flaskehalsproblemer er?? Håber virkelig at der er nogen der kan hjælpe, for jeg... -
Skal til eksamen på 1 hf nu her og min matematik gik elendigt, hvis jeg fejler alle bliver jeg så smidt ud?
ForumindlægSom sagt, hvis jeg fejler alle mine fag, Matematik, NF osv bliver jeg så smidt ud? Det har bekymret mig så meget jeg har haft svært ved at studere op til eksamen endda. -
Er Rusland præget af konstruktivisme?
ForumindlægSom overstående lyder. Jeg er i tvivl om jeg kan skrive, at Ruslands skepsis overfor EU er præget af en konstruktivisme i og med de ikke en intervention i Syrien -
Skal skrive SRP.
ForumindlægSkal skrive SRP. Har bruge for hjælp til info.... søgning. evt gammel opgaver :D Kander i nogle gode hjemmesider plzzzz send det. -
Planøkonomi & markedsøkonomi
ForumindlægHvad er planøkonomi? - og hvad er markedsøkonomi? -
Oversættelse
ForumindlægHej,Jeg har lavet følgende oversættelse, vil bare høre om der er en der gider læse den igennem for mig?Den danske statsminister åbnede årtusindets sidste folketingssamling med en tale, hvor han sagde: "Vi er godt på vej mod et internationalt informationssamfund, som har en enorm centrifugalk... -
Bekræftelse fra undevisningsminiterium
ForumindlægEr der nogen der kan bekræft fra undevsnings ministerium hvor meget ens skriftlig karakter vægst til eksamen i stx. Her er der tale om A niveau. Tak på Forhånd -
Bevis at den harmoniske svingning f(t)=A·sin(ω·t) er en løsning til differentialligningen for en svingende fjeder m·x^''=-k·x
ForumindlægHej, jeg skal bevise følgende sætning https://ibb.co/yyfm1zJ f(t)=A·sin?(ω·t)+d Bevis, at den harmoniske svingning f(t)=A·sin?(ω·t) er en løsning til differentialligningen for en svingende fjeder, m·x^''=-k·x Hvordan gør jeg det? -
Forvirret!
ForumindlægHejsa, Jeg går i 1.g og er begyndt at se efter universiteter i England. Det har altid været min største drøm, at studere i England :) Jeg har bare et spørgsmål:" Jeg vil gerne læse medicin, men forstår ikke helt hvad det er de kræver af mig--> karaktere". Der står fx ved medicin (ABh... -
Uddannelse
ForumindlægHer efter sommerferien begynder jeg i niende klasse (undskyld jeg skrev syvende i starten, men det var for at få uddybet nogle ting ang. Pythagoras). Derved begynder tankerne, idet jeg skal op til eksamen om et år, og skal til at finde ud af hvad jeg vil. Men hvad er det egentlig jeg vil?- Jeg el... -
Ren matematik på uni.
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har søgt på videregående uddannelser på ku, min 1. priotet var aktuar uddannelsen , 2.priotet matematik-økonomi og min 3. priotet var ren matematik, men er ikke sikker på mit gennemsnit bliver nok til at komme ind på aktuar uddannelsen chancen for at komme ind på matemati... -
Andengradspolynomier - a) Bestem forskriften for omsætningen i kr. R(x), de samlede omkostninger, C(x) og overskuddet i kr. h(x). - SIMPEL OPGAVE
ForumindlægHej allesammen. Jeg står lige nu med en emneopgave som jeg skal afleverer imorgen. Jeg har dog denne opgave jeg ikke kan finde ud af. Opgaven lyder følgende: Omsætningen R(x) fås ved Omsætning = afsætning · pris De faste omkostninger ved produktionen er 5000 kr. pr. måned. De variable omkostn... -
USA's magt på retur
ForumindlægDiskutér, i hvor høj grad det vil være en fordel eller en ulempe for det internationale samfund, a tUSA's magt er på retur. du skal anvende teorier om international politik.
