Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 17161 til 17180 af 35989
-
super spansk
Forumindlægdet er min terminsprøve fra i dag? hva siger I? 7? eller 10? eller måske endda 12? :) fra sættet: "Los héroes y los ídolos" A. La familia del boxeador famoso Oscar de la Hoya vivía en un barrio pobre en de Los Ángeles. Oscar comenzó a boxear cuando er... -
Reportage om forurening - Nogen som vil hjælpe?
ForumindlægHej Jeg har lavet en reportage, men jeg syntes lige det mangler det sidste. Min lærre elsker "guf" ord, altså ord som man normalt ikke bruger og som er lidt anderledes, og det er jeg ikke så god til.. Hvis du har nogle gode ord til min reportage omkring forurening vil jeg rigtig... -
-3 var jeg er fuldstændig frustreret
Forumindlæghej Jeg forstår ikke hvordan jeg kan få -3 bare sådan direkte.jeg gik efter min plan og gjorde som jeg skulle og øvede min bror og kunne du, jeg sagde det også til eksamen lige præcis på samme måde.... Det gik ikke godt.. du opfylder ingen af kravene og dit sprog var ikke godt, du havde ikke fors... -
V = r² * p * h
ForumindlægHej. Jeg skal til mundtlig eksamen i matematik, og der skal jeg snakke om formlen for rumfang. Nu er det store spørgsmål: Hvorfor er det r². Jeg har søgt på internettet og i forskellige bøger, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvorfor, r skal være i ². Jeg håber der er nogle som kan hj... -
DET HASTER! RETTE ENGELSK
ForumindlægHej alle sammen:) Er der ikke nogen der ville kigge min tekst til min engelsk disposition igennem....? Jeg skal til engelsk mundtlige eksame, og jeg er bange fordi det er første gang og jeg vil gøre noget godt. Det vil være rart hvis der er en der vil rette den, jeg sender den eller så lægger jeg... -
Hjælp til "Kjærestefolkene"
ForumindlægHej alle sammen Jeg skal op i dansk eksamen imorgen(folkeskolens afgangsprøve), men har et spørgsmål. Jeg skal fokusere på eventyret " kjærestefolkene", men jeg forstår ikke det med at bolden siger at den har en prop i livet??? Jeg håber at der er nogle venlige personer som gider at sva... -
Matematik på A+ eller A?
ForumindlægKære alle matemaitiske 1g, der står og skal vælge, om de vil have matematik på A niveu fra 2g, eller om de tager B-A vejen.Her er nogle råd til jer:Jeg selv valgte at tage A-A vejen hvilket jeg har fortrudt, da det betyder jeg får en ekstra mundtlig eksamen her i 3g, så jeg får 5 mundtlige i alt.... -
13-tallet
ForumindlægHej....Jeg skal jo snart op til min Fysik/Kemi eksamen, så jeg kunne godt tænke mig at vide hvad man skal gøre for foreksempel at få et 11 eller 13 tal i det pågældende fag.* Hvis i har gode tip må i også kommer med dem.* Notater, tages der også imod.* I må også fortælle hvad i trak til jeres afg... -
Privat fysiklærer?
ForumindlægHej, Jeg skal snart op til min fysik eksamen, og dertil skal jeg lave synopser til alt i pensum. Men da jeg desværre føler jeg ikke har lært så meget i skolen, ville jeg finde en privat fysiklærer der kunne hjælpe mig med dette. Tænke på om nogen kendte et sted eller nogle der kunne hjælpe mig me... -
Kristendom, please hjælp mig,
ForumindlægHej allesammen Jeg skal desværre til religioneksamen, og ved INTET om hvad religionen, kristendom går ud på? er der ikke nogen her inde der please kan fortælle mig hvad det går ud på? og evt. give mig gode råd undervejs om religion eksame? .. please, er virkelig urolig, og har læst en del.. me... -
Procentregning af en størrelse?? Mundtlig Mat C
ForumindlægJeg skal til mundtlig eksamen i Mat C og på mit pensum har jeg fået opgaven: "Forklar hvordan man lægger procenter til og trækker procenter fra en størrelse." Jeg har ingen anelse om hvad det kan betyde. Jeg ved ikke hvad en "størrelse" kan være. Jeg håber virkelig der er no... -
Analyse af Benny Andersen - Muddermålet, og E. Lembcke - Vort modersmål er dejligt
ForumindlægHej allesammen! Jeg skal til eksamen i Mundtlig dansk i 9. klasse. Her skal jeg analysere de to ovenstående tekster som også er vedhæftet. Jeg synes at de er rigtig svære og har brug for hjælp til dem! Jeg håber på en positiv oplevelse af studieportalen, da det her er mit første oplæg! Mvh Matti... -
Analyse af kortfilmen "Grisen". (HASTER!)
ForumindlægHeej (: Jeg skal til eksamen om ca. to uger hvir jeg skal op i kortfilm i dansk. Jeg har valgt kortfilmen "Grisen" af dorte warnøe høgh og jeg skal finde noget som jeg kan perspektivere til filmen. Er der nogen der kan hjælpe mig eller evt. har nogle forslag? 1000 tak på forhånd! -
Dansk Synopsis?? Hjæælp
ForumindlægHey. jeg er igang med eksamen og skal op i malerier fra romantikken, jeg har valgt at analyserer "Prospekt af egnen ved Liselund på Møn" og skal bruge en tekst som passer til det billede. Billedet er linket lige neden under. Jeg vil blive meget glad hvis i ville komme med nogl... -
Eksamenernes offentliggørelse
ForumindlægNåååår.. hvordan gik det? Som forventet eller af H-til :p ? -
SVÆR matematik
ForumindlægHej jeg har en del problemer lige for tiden. Jeg har nogle MEGET underlige oplevelser med matematikken og synes det er meget svært og derfor spekulerer jeg ofte på hvordan jeg dog nogensinde vil kunne klare mig til eksamen. Mit problem ligger først og fremmest i at jeg ikke forstår samm... -
Matematik A-Niveau d. 29 maj - Opgave 15
ForumindlægJeg vil gerne lige tjekke noget. Af dem som var oppe til eksamen i dag, hvordan lavede I opgave 15? Mig selv og dem jeg snakkede med er meget usikre. I en model for en bestemt kemisk reaktion omdannes et stof A. Mængden af stoffet A som funktion af tiden er en løsning til differentiallignin... -
Eksponentiel udvikling og logaritmer... :S
ForumindlægNogen med tiden, der gider forklare mig helt igennem hvad logaritmer og eksponentiel udvikling er..? Min bog er virkelig elendig og jeg skal til eksamen på mandag og tirsdag Er der en sammenhæng mellem en eksponentiel udvikling og hvis man tager log til enten x eller y?Jeg har en måling af en tem... -
Tysk oversættelse
ForumindlægSå er tysk eksamen tæt på, og det er absolute ikke det fag jeg er stærkest i. Så hvis der er nogen der gider og oversætte disse 10 linier for mig ville jeg være meget taknemmelig. 1. Jeg har lyttet til båndet og læst teksten2. Må jeg starte med teksten?3. Teksten handler om4. Teksten slutter med5... -
Jura - hvad er det jeg gør galt?
ForumindlægHej studi, Jeg har gået på jurastudiet i næsten et år nu, og jeg har ikke fået særligt gode karakterer, selvom jeg læser og læser. Jeg har fået to gange 02 i strafferet samt erstatning og kontrakt og et 10-tal i retssystemet og juridisk metode. Jeg skal snart til eksamen igen og overvejer at dro...
