Søgning på: analyse af vædderen. Resultater: 17181 til 17200 af 23785
-
Algoritme/Kvadratrod mm.
ForumindlægOpstil en algoritme, der kan bestemme resultatet af kvadratroden af et vilkårligt helt tal til og med en ønsket decimal. Hvis der er nogle der kan komme med hjælp ville jeg være meget taknemlig... Fortsat god dag - FORZA BARCELONA! -
nødhjælp (fysik eksamen på torsdag)
Forumindlægjeg skal op til fyisk eksamen på torsdag , og jeg virkelig bang for at trække solsystemet eller astronomi .. hvis nu jeg trækker solsystemet, hvad kan jeg snakker om ? hvis jeg trækker astronomi , hvad kan jeg snakker? er der nogen som kan hjælper mig ved det ....... -
krise SSO romerriget
ForumindlægJeg er igang med SSO eller burde være det. Jeg har læst og læst min. 200 sider... har masser af noter, men sys det hele er meget forvirrende... Jeg skal lave redegørelse om romerriget fra 100 f.kr. til 100 e.kr. hvilke emner ville i tage fat i og den ville i disponere den?? håber der er nogen der... -
Billedsprog? - Hurtig hjælp
ForumindlægHej! Er der nogle der kan forklare mig, hva billedsprog er? Kan simpelthen ikke huske det.. :S -
Rødforskydning
ForumindlægHej allesammen, Jeg skrev for lidt tid siden om Rødforskydnings forsøg, om hvordan man finder spektrallinierne, og generelt hvordan forsøget er. Jeg har virkelig brug for hjælp, da jeg skal op til fysik eksamen kl 08.00 i morgen tidlig. Er der ikke en af jer eksperter, der vil være så venlig at ... -
Biologi
ForumindlægHej Sidder med forberedelse til biologieksamen b-niveau.. Er der nogen der ved om man skal inddrage forsøg i mundtlig eksamen? For kan ikke få de forsøg vi har lavet ind i det emne jeg har trukket :s -
Samfundsfagseksamen på A niveau - hurtig hjælp!
ForumindlægJeg er den eneste på mit hold, der ikke er i en gruppe, eftersom jeg ikke kender nogen, og jeg er meget dårligt rustet til eksamen i sig selv. Jeg har 24 timers forberedelse og har forstået at jeg skal opbygge en synopsis ud fra det materiale jeg har fået og så noget selvfundendt? Men hvordan bæ... -
Vævsprøve og DNA-test ?
ForumindlægHej jeg sidder og skriver en opgave i biologi og har lige et spørgsmål; Hvad er en vævsprøve og en DNA-test? Og er det det sammen? -
Bøjning
ForumindlægHåber der er en venlig sjæl derude, der kunne hjælpe mig, da jeg nemlig har glemt hvordan man nu bøjede.. fra "Mig" til "hende"? Eks. Han behandlede mig godt --> Han behandlede hende godt? -
Emner til Ødipus og Odysseen
ForumindlægJeg skal til eksamen inden længe og ville høre om nogle her kunne komme med nogle forslag til relevante problemstillinger, perspektiveringer eller generelt andre emner, der bringer en samtale udover det referende niveau. Er klar over basiske ting som hybris og nemesis. Men kunne godt lidt andre ... -
international politik (eksamen hjælp)
Forumindlæghej... jeg sidder nu og skal til eksamen i morgen. jeg har trukket emnet international politik med teksterne: A: 60 år: en fødselar på udkig efter nye missioner. information 04.04.2009. B: Demokratijihad. Nato ved at miste pusten. politiken 01.04.2009. C: PET: Kampen mod terror kræver takt og ton... -
mundtlig fsa
ForumindlægSkal snart til afgangsprøven, og har ikke rigtig nogle anelse om hvad man skal sige når man kommer ind. skal man bare starte mit fordybelsesområde er ........, og har valgt prøveoplæg...... OSV Jeg mener det står jo allerede på forsiden af min synopsis, men er det godt at starte m... -
Eksamen - vietnamkrigen
ForumindlægJeg har lige trukket mit emner og har 24 timer til at arbejde på det. Men jeg aner ikke hvordan jeg skal gøre det? Skal man lave problemformulering og problemstillinger? Hvor mange af kilderne skal man bruge? Er der evt. nogen derude som har haft noget lignende og har lyst til at dele af deres er... -
Engelsk A - Shakespeare (eksamen)
ForumindlægHejsa. Jeg skal, som så mange andre, op til mundtlig engelsk A (stx) eksamen på mandag, og der kan jeg bl.a. trække Shakespeare. Derfor vil jeg høre, om der er nogle der har gode tips og evt. erfaringer om, hvordan man skal gribe det an og hvad man skal komme ind på, hvis man nu f.eks. træk... -
Sproglige studieretning: Engelsk-TyskF eller FranskF med samfundsfag på STX
ForumindlægHej! Jeg er interesseret i at høre lidt omkring studieretningen Engelsk-Tysk F eller fransk F med samfundsfag på STX. Jeg vil gerne vide lidt om hvad man vil kunne forvente omkring den studieretning angående fag, og selve det faglige. Hvad laver man? Hvad koncentrerer man sig om? Hvad er det gode... -
råd til fs
ForumindlægHej.. Jeg hjælper mange på folkeskoleniveau med deres lektier.. Og jeg kunne godt bruge nogle råd fra jer om hvordan de bedst kan fremlægge, når de fræmlægger... Jeg har fortalt lidt om mundtlig retorik og de taksonomiske niveauer.. Kunne I give råd ?? hvordan de kan få en god start på skolen og ... -
Sociale medier/ Facebook afhængighed
ForumindlægHej, jeg er i gang med en projektopgave om sociale medier/ facebook afhængighed. derfor skal vi interviewe en fagperson som ved meget om facebook og afhængighed. Har i nogle ideer til hvem vi kunne interviewe eller finde et sted? :) ¨Tak;) -
Gå 2.g om? Lige dumpet mat b mundtlig
ForumindlægHej folkens. Jeg har været oppe til matematik b mundtlig i dag og desværre dumpede jeg med et -03, så det er jeg ret nede over lige nu. Jeg gik fuldstændig i sort ved tavlen, jeg ved ikke helt hvad der skete. Mit gennemsnit ligger på 6,1. Burde jeg gå om, og i så fald er det muligt? Nogen der... -
Levn eller beretning?
ForumindlægHej alle, sidder og forberede mig til AT hvor jeg skrive om kastesystemet og har brug for hjælp. Teksten er et uddrag fra en bog fra 1998, hvori der bliver skrevet til lærere om hvordan man bør undervise i hinduisme og om hvor vidt kastesystemet praktiseres eller ej. Er det et levn eller beret... -
RIM hjælp det haster
ForumindlægHey venner, hvad kalder man rimet hvis de rimer sådan her: A B A Men B så ikke rimer på noget igen? Så hedder Strofen vel noget hen af A B A C Men hvad hedder den slags rim?
