Søgning på: engelsk eksamen 2008 stx. Resultater: 17201 til 17220 af 58387
-
Nogen som gider at rette min engelsk stil - omfang ca. en side.
ForumindlægSkriv en besked over indbakken eller i tråden. -
Mat B mundtlig eksamens spørgsmål
ForumindlægJeg går på HTX 2. år og skal op i Mat B mundtlig eksamen om en uge. Så vidt jeg ved og har forstået er det stort set de samme spørgsmål der bliver brugt hvert år, og regner derfor med at de er rimelig ens, gældende for de fleste uddanelser med Mat B.Så ville hører om der er nogle der har været op... -
Dumpede
ForumindlægJeg dumpede til psykologi eksamen og skulle bestå for at komme videre på pædagogseminariet. Har nemlig bestået dansk, engelsk og samfundsfag. Det er noget lort og jeg er grædefærdig.. -
Ideer til nyhedsartikel om brænden på børsen til mundtlig dansk eksamen
ForumindlægHej jeg søger efter ideer til en nyhedsartikel angående brænden på børsen til den mundtlige dansk afgangseksamen. Tak på forhånd :) -
HJÆLP en der har virklige maget løst til at rette min engelsk stil.
Forumindlæghej søde har du ikke mega maget løst til at rette min engelsk stil, det skal lige siges det er ikke snyd fordi min lære siger jeg skal få den rette af en, så hvis det vil være dig så kunne det være SUPER godt undskyld på forhold er ikke god til engelsk. -
Blog på engelsk (300 ord) kommentere på nogle problemer og hvordan de kan løses
ForumindlægJeg søger en hjælper der er ok god til engelsk, som kan hjælpe mig med min blog. Den skal afleveres imorgen inden 10.00 opgaven lyder sådan her: You have just watched the video "The Problems with the American Education System" and wish to blog about it. In your blog you comment ... -
Matematik B HF karaktergivning skriftlig eksamen 2012
ForumindlægHej, er der en som ved hvorledes der gives karakter for den skriftlige HF eksamen for Mat B i år? Der er 20 opgaver i alt, og jeg føler mig sikker på ihvertfald at havde 12 rigtige, måske 13. Jeg har prøvet at google, men kunne kun finde frem til http://www.emu.dk/gym/fag/ma/undervisnings... -
Biologi/kemi eksamen mandag d. 14/12
ForumindlægHey sp. Jeg har virkelig brug for jeres hjælp inden min eksamen. Jeg har afleveret en rapport, men er stadig ekstremt usikker på tre spørgsmål samt at jeg sikkert har skrevet et eller andet fucked diverse steder :) 7. Opskriv det afstemte reaktionsskema for fotosyntesen og angiv struktur og p... -
Mediefag
ForumindlægEr der nogen, der har prøvet at være til eksamen i valgfaget mediefag? -
hvad kan jeg bagefter ??
ForumindlægHej alle. Ved at jeg kan supplere mm efter gym Men med en studieretning som er : tysk A , samfundsfag B , psykolog B og matematik B samt Obligatoriske fag på stx, hvad kan man så uddanne sig til ? kan man fx læse psykologi derefter eller læge ?? -
Hvordan går man til en mundtlig matematik eksamen og score 12?
ForumindlægHej allesammen. Jeg sidder og laver eksamensspørgsmålene til matematik A og jeg kan godt svare og bevise det der skal bevises. Jeg har taget matematik, som mange andre, på et turbohold. Så jeg har den mundtlige eksamen i matematik her i slutningen af måneden. Det mit spørgsmål lyder på er. Hvorda... -
Vejledning (opskrift) til danske mundtlig eksamen 9.klasse
ForumindlægHejsa Jeg skal til dansk mundtlig eksamen på torsdag, og jeg er lidt i vildrede med opskriften - er klar på jeg trækker et emne - får 50 min forberedelse, og så skal jeg fremlægge - det jeg godt kunne tænke mig at se er en vejledning/opskrift på hvordan jeg disponere denne opgave. Altså... -
Hjælp til fysikforsøg og tilhørende forklaring 9. klasse, mundtlig eksamen
ForumindlægHej derude, Jeg har intet lært i fysik fra 7.-9. klasse. Jeg har skiftet skole i 9. og nu vil jeg gerne forsøge at gøre mit bedste til eksamen. Vi skal op i gruppe og lave hver vores forsøg. Problemet er at jeg intet forstår. Kan I hjælpe mig med nogle nemme forsøg med nemme forklaringer til, hvi... -
HJÆLP TIL BILLEDEANALYSE (DET GYLDNE SNIT) DANSK EKSAMEN I MORGEN!
ForumindlægJeg har lige et spørgsmål vdr. billedeanalyse til dansk eksamen! Jeg har to billeder jeg har analyseret, men jeg kan ikke finde ud af det gyldne snit, det ser nemt ud, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af det på mine to billeder Det første er Erik Henningsens 'Sat Ud' Det andet er Lau... -
Gymnasiet
ForumindlægSkal man være god til Matematik for, at komme ind på gymnasiet. For jeg er nemlig ikke særligt god til netop dette fag. Og skal man oppe i matematik på gymnasiet, hvis man har det på C. -
Nogle der vil hjælpe mig med at rette en engelsk oversættelse til dansk ?
ForumindlægVille spørge om der var nogle, som ville rette min engelsk oversættelse til dansk ? Håber der er nogle, som vil hjælpe.. Engelsk: Marilyn is often held partially responsible for causing the Columbine shooting. What is the connection between Manson and Columbine? Were the shooters influenced by th... -
SAMF. A EKSAMEN - ØMU KRISE OG INTERNATIONAL ØKONOMI
ForumindlægJeg vil høre om der er nogen derude der vil hjælpe mig med min 24-timers eksamen i samfundsfag!! Jeg har om emnet Globalisering og international økonomi og har fået en række artikler om hvordan EU skal klare sig ud af krisen og hvordan Tyskland taler for en monetaristisk strategi og Frankrig ... -
et lille spørgsmål, men mega vigtigt. Eksamen i morgen!!
ForumindlægJeg har skrevet således. Men hvordan har OT noget med energi at gøre? på forhånd TAK!! CO2 er en kemisk forbindelse mellem kul og ilt, som opstår under forbrænding af kulstofholdigt materiale, hvor forbrændingen har rigelig tilgang af ilt. Denne afbrænding, som danner CO2, er en afbrænding af fos... -
vinkel mellem linje og y-akse, haster eksamen i morgen
Forumindlæghej, er der nogen der kan hjælpe mig, jeg har ledt over alt hvordan man skal finde skal finde en vinkel mellem en linje og en y-akse og for den sags skyld også en x-akse. håber der er en der kan hjælpe. -
Hvor lang tid må vi snakke til AT-eksamen?
ForumindlægHej guys. Jeg skal til årsprøve i AT, og jeg vil bare høre.. hvor lang tid har vi til at snakke selvstændigt? Jeg ved det er bedst at kunne snakke så selvstændigt som muligt, uden at de skal stoppe en for meget og hjælpe en. Mit oplæg er godt 12 minutter, er det for meget? Jeg har hørt at der e...
