Søgning på: et dukkehjem analyse. Resultater: 17201 til 17220 af 23724
-
Aristoteles - Etikken
Forumindlæg1. Bog. l.4 Sidste halvdel af nummer 4 forekommer mig ikke klar! jeg ved ikke hvordan jeg lægger noget ind her, men hvis en anden har mulighed for at læse den, og kan forklare mig hvad der ligger i den. -
de olympiske leje
ForumindlægHeej :) Nogen som kan hjælpe? Skal skrive en stor opgave okring De Olympiske Leje. Er der nogen som ved hvorfor folk demostrere over fakkel som der er nogen som løber med? På forhånd tak.. -
ol 1972
ForumindlægHej ;) Nogen som kan hjælpe? Hvorfor blev der terroer under OL i 1972? På forhånd tak! -
Spøgelset Mule Killers
ForumindlægHej, I de 40 dage, jeg har været på Studieportalen, er det spørgsmål, jeg oftest er stødt på, spørgsmål der handler om engelske stile om "Mule Killers" Jeg har hidtil prioriteret IKKE at gøre noget ved spørgsmålet, fordi der ligger så meget i forvejen. Men nu fortæller Ayazaman mig, at ... -
AT eksamen - designerbørn
ForumindlægHej. Jeg skal op på mandag til AT eksamen, men synes det er yderst forvirrende. Jeg har tænkt mig at gøre følgende: starte med en præsentation af emnet og min problemformulering, og derefter komme ind på mine delkonklusioner fra mine delspørgsmål, og så derefter ind på, hvad jeg har fundet ud af... -
Hjælp, haster meget!!!
ForumindlægHei Jeg skal op til en dansk synopse til afgangseksamen den 24. juni, men vi skal aflvere synopsen på fredag. Jeg trak emnet sagprosa, så jeg ville spørge, om der er nogen her inde som har prøvet at lave en synopse for sagprosa, for så vil jeg gerne have hjælp til at opstille en synopse. Jeg har... -
induktiv, deduktiv - metode?
ForumindlægJeg sidder lige og er ved at forberede mig til AT-eksamen og bliver lidt i tvivl om, om man overhovedet kan bruge deduktiv/induktiv i den forbindelse jeg vil: Jeg skriver om den forhøjede terrortrussel i DK og i anden del af min problemformulering, hvor jeg skal undersøge grundene til denne foru... -
AT: Hvad skrev I om?
ForumindlægNu skal mange 3g'ere til AT-eksamen for første gang og det kunne være interessant at vide hvad andre har skrevet om, både emne og fag. Jeg skrev i biologi og psykologi om genmanipulation, "det perfekte menneske" og vores skønhedsidealer. Hvad med jer? -
en kort bevægelsesanalyse af et afsæt i volleyball
Forumindlæghej er der nogen som sidder inde med en kort bevægelsesanalyse af et afsæt i volleyball tak på forhånd :) -
Overfortolker jeg? Den kroniske uskyld..
ForumindlægHej, jeg skal skrive en anmeldelse af den kroniske uskyld. Jeg har i fortolkningen skrevet noget med at Janus og Tore er en og samme person. Hvor Janus er personens ID og Tore overjeget. Til sidst skriver jeg at årsagen til at Tore bliver indlagt er pga. at personen (som både er Tore OG janus) op... -
Forståelse af spektre
ForumindlægHej Er igang med en spektroskopi opgave. Men sidder lige fast et sted. Hjælp gerne. Se vedhæftet dokument. -
AT-årsprøve på bar bund...hjælp?
Forumindlæghej.. står i den situation at jeg skal til at-årsprøve i morgen (mandag), og syntes selv at vi ikke har fået det store vejledning til hvad man egentlig skal sige til sådan en årsprøve... så hvad skal man sige? -
retorik?
Forumindlæghej hvad er en retorik -
AT - Hva' er det?
ForumindlægHej Hvad er AT-forløb helt præcist? Vi skal snart have AT-forløb, hvor emnet er Klodens fremtid, og nogele uger efter emnet, Krop ogsamfund Jeg kunne godt tænke mig at høre Hvad AT-forløbet går ud på? Hvad laver man helt præcist? Skal man skrive en opg osv ud fra det eller? (Jeg er 1.g... -
Teknokratiet
ForumindlægHvilken ideologi tilhører teknokratiet? Er det en blanding af mange ideologier? -
Hvad var I oppe i?
ForumindlægHej alle Kunne godt tænke mig at høre, hvad I har været oppe i til old eksamen? :) -
Matematisk metode i forhold til arkitektur
ForumindlægHej Jeg sidder her med mit AT eksamens projekt om videnskabelige gennembrud og teknologiske landvindinger 1851-1914. Jeg har valgt at skrive om Antoni Gaudis arkitektur i Barcelona i matematik og billedkunst. I den forbindelse sidder jeg i problemer med at skrive om den matematiske metode. Jeg be... -
Er jeg snotdum?
ForumindlægKanon overskrift til en debat! -
Samfundsfagseksamen 24 timers
ForumindlægHej.. Jeg skal op i samfundsfag på c-niveau. Jeg har 24 timer til at forberede mig, men er i tvivl om, hvordan jeg skal bære mig ad. Jeg har fået 7 bilag om emnet EU og den irske spænding. Skal jeg bare skrive et talepapir og lave en problemformulering og derefter redegøre for artiklerne eller hv... -
METODER
ForumindlægSkal man beskrive metoder generelt eller bare i forbindelse med sin egen opgave?
