Søgning på: fysik eksamen 9 klasse. Resultater: 17201 til 17220 af 77388
-
AT bogen 2011 - er den noget værd?
ForumindlægOvervejer at købe den da jeg er meget i tvivl om metode i de forskellige fag samt lidt mere om hvad der forventes af mig her på mandag. Er der en der har købt den og kan fortælle om den er noget værd? -
Små sætninger
ForumindlægNogle som vil hjælpe med at rette disse sætninger, hvor den danske er den korrekte version. Dansk: 1. Peter ved ikke, om toget kører videre (weiterfahren) 2. Han vender ikke tilbage foreløbig (zurückkehren) 3. Åbner du døren? (aufmachen) 4. Hun indrømmer aldrig, at det passer. (zugehen) 5. Har d... -
Jeg vil gerne lære fyisk.
ForumindlægHej. Jeg har en indlæringsvanskelighed, som gør, at jeg jeg har svært ved at lære matematik og naturfag. I de mindste klasser kunne jeg ikke forstå en brille af hvad læren forklarede for os i matematiktimmerne, jeg var meget langt bagude og derfor endte det med, at jeg ikke var med i matemat... -
International linje stx
ForumindlægHej :) Jeg overvejer lidt at skifte studieretning sådan så jeg kommer ind i den klasse som har valgt Samf-sprolig studieretning ( International klasse) Nu når det er en international klasse , rejser man meget rundt :) Jeg vil lige spørger om man har de samme muligheder som alle de andre klasser... -
Kort rettelse af tysk haster!
Forumindlæg1. Hej mit navn er Jacqueline og jeg er 15 år gammel. 2. Min drømmestilling er at være advokat, fordi jeg synes det er vildt interessant at diskutere folks rettigheder. 3. Min fremtidsdrøm er at blive advokat og at rejse verden rundt. 4. Jeg håber, at alle mine drømme vil gå i opfyldelse.... -
Gode links til matematik
ForumindlægGratis program, som kan tegne matematiske grafer i et koordinatsystem. Online formelsamling hvor de vigtigste formler og sætninger er samlet. Program til at tegne grafer i et koordinatsystem Geometri-program, læs mere om programmet her https://www.studieportalen.dk/Forums/Thread.aspx?id=71... -
Føler ikke at min lærer tager det seriøst.
ForumindlægHej. Jeg går i 8. klasse og har så længe jeg har gået i skole haft utrolig nemt ved alle fagene. Specielt i matematik. Min matematiklærer er godt klar over at jeg har det sådan og siger i hver time at hun nok skal finde noget sværere til mig. Det gør hun så ikke. Jeg syntes selv at jeg bruger... -
Hjælp til produkt
ForumindlægHej, min makker og jeg er begyndt på vores afgangseksamen i 9. klasse. Vores overemne er "vendepunkter" og vores underemne er "sikkerhedens udvikling efter terrorangreb i Danmark" Problemstillingen lyder på: "Det undrer os at der kunne ske et terrorangreb i Danmark på t... -
AT
Forumindlægjeg har valgt at skrive om Astrologi/astronomi med fagene Religion og fysik. men jeg har fortrudt lidt mit valg. for jeg har ikke helt en klar ide om hvordan jeg skal sætte det sammen... hvis nogen af jer har ideer så kom med dem :D -
PLZ hjælp
Forumindlægheeej alle, jeg skal til fysik A eksamen, er der nogle ting jeg bar SKAL kunne ??? og har i nogle råd?, tak! -
nogen kan forklare?
Forumindlægnewtons 3 love .. jeg vil gerne have en kort forklaring på de tre lave sal nemlig op til mundtlig eksame :( -
"Sabbat"-år mellem 2 og 3 g.
ForumindlægHej! Jeg har af personlige årsager overvejet at tage et sabbat år mellem 2 og 3 g.. Jeg er ikke skoletræt og vil faktisk gerne bruge året som et slags dannelsesrejse, hvor jeg gerne vil ud som frivillige. Min eneste frygt er bare at jeg vil ende med ikke at kunne følge med. Vil bare høre om ... -
FORSLAG TIL FEDME-PROJEKT
ForumindlægHej!Jeg er i gang med et projekt om fedme, jeg arbejder alene. Mit problem er, at jeg ikke rigtig kan finde ud, af hvad jeg skal bruge til produkt. Er der nogen som har nogle gode ideer. Jeg tænker måske på en kostplan. Er der også nogle, som kender gode hjemmesider med statistikker om fedme elle... -
Bedømmelse og rettelse af dansk stil (:
Forumindlæghey, vil gerne lige høre jeres mening, og evt få nogen rettelser osv i den stil jeg lige har skrevet som jeg snart skal have afleveret (: opgaven lyder på at man skal skrive en novelle til et billede af en dukke på et håndklæde på en sten, som skal spille en væsentlig rolle, og den skal foregå på... -
Optagelsesprøve til STX matematik
ForumindlægHej allesammen Jeg er en mand på 21 år, som har været ude af folkeskolen i længere tid og gerne vil starte på en 2 årig STX uddannelse. Jeg er blevet indkaldt til en optagelsesprøve, hvor jeg skal op i matematik. Jeg har aldrig været dygtig til matematik, men øver mig rigtig meget op til prøvern... -
Jeg får dårligere årskarakter er det fordi jeg er en indvandre elev?
ForumindlægJeg har gået på HTX i 2.g hvor jeg gik på naturvidenskabelig linje hvor jeg havde Matematik på A , Fysik A osv. men jeg droppede ud pga. depression og nu går jeg på 2-årige STX ( jeg går lige nu i 1.g ) og i dag (Den 1. 30) Fik jeg 00 til årskarakter til Matematik (A) og Fysik (B) både skriftli... -
En tanke.
ForumindlægI 2.g vil jeg kun få 2 eksamener, fordi jeg vælger 5 højniveausfag. Jeg har tænkt mig at afslutte tysk på b-niveau. Ville jeg på nogen måde kunne få lov til at få en ekstra eksamen? Her tænker jeg på at skrive skriftlig tysk med tredje g9;erne. Jeg vil stadig blot afslutte tysk mundtlig på b-n... -
Er 16 år, søger job, HJÆLP
ForumindlægHvilke jobmuligheder har jeg ? Nogle der kan give mig gode råd om hvilke jobs der er til en 16-årig :D -
Bestem stikprøvestørrelsen 𝑛
ForumindlægHej, jeg sidder og forberede mig til mundtlig Mat A, men kan ikke helt finde ud af hvordan jeg skal løse dette spørgsmål: En virksomhed vil gennemføre en markedsanalyse med henblik på at afdække forhold, den mener har betydning for salget af dens produkter. Virksomheden planlægger at udføre mark... -
STX eller HHX??
ForumindlægHej.. Jeg har lige et par spørgsmål, som jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig med at svare på :-) Efter 9. klasse vil jeg gerne tage en gymnasie uddannelse. Jeg er bare så i tvivl om det skal være HHX eller STX. Grunden til at jeg er i tvivl er, at jeg gerne vil slippe for de naturvidenskab...
